SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
voor natuurfilms uiteraard!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:59 schreef k_man het volgende:
Goed, wat hebben we hier voor huis? In de woonkamer hangt een schilderij van een knielende slavin, de master bedroom is nogal 'fout' ingericht en dan hebben we nog deze ruimte...
[ afbeelding ]
Volgens de plattegrond is dit de werkkamer, maar dan ben ik wel benieuwd wat voor werk hier gedaan wordt. Volgens de omschrijving is het trouwens een bioscoopruimte. Ik zie twee bedden (?) met paars velours, een zitje, een barretje, veel spiegels en een geluidsinstallatie... wat gebeurt hier?
Ik denk dat zijn broer op de grond ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Die boom kijkt wel heel chagrijnig naar binnen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-orthenpoort-25/
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn broer op de grond ligt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn broer op de grond ligt.
En het lijkt ook heel groot! Even de banen tellen 14/16 misschien krap 3 meter van tafel tot muur?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Die boom kijkt wel heel chagrijnig naar binnen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-orthenpoort-25/
Het huis is 5.05 breed, dus van de muur tot de tafel is al snel zo'n 3 meter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
En het lijkt ook heel groot! Even de banen tellen 14/16 misschien krap 3 meter van tafel tot muur?
Aah oke tafel is al 1 meter, het lijkt wel of er 6 meter tussen zit, groothoeklenzenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het huis is 5.05 breed, dus van de muur tot de tafel is al snel zo'n 3 meter.
Ex huurhuis dat de verkoop ingaan en bij al dat soort huizen in Enschede zetten ze er omgevingsfoto's bij. Dit huis ligt vlak bij het Rutbeek, een grote recreatieplas.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Makelaar zet z'n vakantiefoto's er bij:
[ afbeelding ]
Jeugdherinneringenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
vlak bij het Rutbeek, een grote recreatieplas.
Hij staat ook gewoon op Funda:quote:Op maandag 12 januari 2015 15:35 schreef caspervc het volgende:
Hier in de straat staat ook een toppertje te koop...
http://m.thijssenmakelaar(...)794#&ui-state=dialog
Kan geen foto's linken.. maar... t gaat van plavuizen die lijken op stoeptegels, naar laminaat op de gangmuren, naar gifgroene slaapkamer met fitnesshalters...
Dik 5k erfpacht per jaar, dat betaal ik nog niet eens aan huur.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor wie van klussen houdt, een "rijksmonument" in een hele mooie omgeving:
[ afbeelding ]
Vrijwel in de duinen! Helaas noemen ze deze bouwval een "monument" en mag je het dus niet afbreken om iets anders neer te zetten.
Beetje gedateerd. Verder niet heel boeiend.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon op Funda:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee idd, maar op deze manier was het eenvoudiger daar over te oordelen dan via een makelaarswebsite.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje gedateerd. Verder niet heel boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |