Ik lees dit nu maar idd, hoe weet je dat Jakken? Draag je ze zelf ook?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Jakken weet hoe een volwassen pamper hoort te zitten?
Rip Rayquote:Op zondag 11 januari 2015 09:06 schreef RaymondK het volgende:
Wil men mn fotos in het vervolg uit die spoiler in de OP laten? Thanks
Nog nooit een baby verzorgt?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik lees dit nu maar idd, hoe weet je dat Jakken? Draag je ze zelf ook?
Wat nu Ray?quote:Op zondag 11 januari 2015 09:06 schreef RaymondK het volgende:
Wil men mn fotos in het vervolg uit die spoiler in de OP laten? Thanks
Anabolenpraat in bb topic schijnbaarquote:
Oom dag.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:39 schreef Weissman het volgende:
haha jakkehakker heeft papa-dag
kaolo beta
Och het is weer januari he, al die jelly ectos komen weer tevoorschijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Anabolenpraat in bb topic schijnbaar
Gelukkig hebben we de foto's nog
Hij trekt het niet dat Snakey een lichte kuur doet, anderen overwegen om te kuren en dat dat breed gedragen wordt. Zou zelf ook nooit kuren maar wat andere mensen doen moeten ze w.m.b. zelf weten.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:51 schreef Weissman het volgende:
ik zie ray nergens beef hebben
wat is deze?
Heuj, niet ons Ray belachelijk gaan maken nu he. Die gozer heeft meer bijgedragen aan de BB-reeks dan velen van ons ooit zullen doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
"Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten, maar als het iets is wat ik niet leuk vind ga ik weg"
Heeft niets met belachelijk naken te maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heuj, niet ons Ray belachelijk gaan maken nu he. Die gozer heeft meer bijgedragen aan de BB-reeks dan velen van ons ooit zullen doen.
Hey Snakey,mag ik vragen waarom?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij trekt het niet dat Snakey een lichte kuur doet, anderen overwegen om te kuren en dat dat breed gedragen wordt. Zou zelf ook nooit kuren maar wat andere mensen doen moeten ze w.m.b. zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |