Schitterende Dire Straits ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het is wel een beetje oude lullen muziek.
Oud dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterende Dire Straits ja.
Nou ja, Uccie regelt de verzoekjes. Ik heb net (samen met iemand anders) Viva Forever van de Spice Girls aangevraagd, heerlijk nummertje uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oud dus.
Kan jij ik bij jou Bieber aanvragen ?
Ik zit te genieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, Uccie regelt de verzoekjes. Ik heb net (samen met iemand anders) Viva Forever van de Spice Girls aangevraagd, heerlijk nummertje uiteraard.
Spice Girls is wel vet ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, Uccie regelt de verzoekjes. Ik heb net (samen met iemand anders) Viva Forever van de Spice Girls aangevraagd, heerlijk nummertje uiteraard.
Ik had al de hele tijd geen broek aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het broekje nu wel op de enkels heeft.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is niet echt een goede smiley hiervoor.
Hier ook hoor!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al de hele tijd geen broek aan natuurlijk.
Dat is een voorwaarde om hier te mogen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Zitten jullie allemaal zonder broek hier ?
Ja, doe je mee?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Zitten jullie allemaal zonder broek hier ?
Jullie zijn wel beetje vreemd. Met de broek op de enkels naar oude lullen muziek te luisteren op FOK! radio..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een voorwaarde om hier te mogen posten.
Godverquote:
Ik heb net nog Atomic Kitten aangevraagd, dat vind je toch wel leuk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel beetje vreemd. Met de broek op de enkels naar oude lullen muziek te luisteren op FOK! radio..
Nee. Ik wil graag Justin Bieber of One Direction.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net nog Atomic Kitten aangevraagd, dat vind je toch wel leuk?
Nu is het Love is in the airquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag Justin Bieber of One Direction.
Ik heb zojuist One Direction voor je aangevraagd!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag Justin Bieber of One Direction.
Aight !quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist One Direction voor je aangevraagd!
John Paul Youngquote:
John Paul Young (Glasgow, 21 juni 1950)quote:
Luister je? Hij komt zo meteen!quote:
Oh moet ik luisteren ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister je? Ik denk dat hij zo nog voorbij gaat komen.
Daarom gooi ik een "recente" 1997 ertegenoverquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
John Paul Young (Glasgow, 21 juni 1950)
Jezus....
Ja hij komt na dit nummer, als je een echte fan bent schakel je in.quote:
Ben die link kwijt...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij komt na dit nummer, als je een echte fan bent schakel je in.
Deze zuigt ook. Je hebt duidelijk geen smaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gooi ik een "recente" 1997 ertegenover
In de OP van het Gutterfm topicquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze zuigt ook. Je hebt duidelijk geen smaak.
Hopelijk wel de Best Song Ever.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist One Direction voor je aangevraagd!
Het nummer wat nu is wel vet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een luie greppel.
Ze zuigt niet voor niksquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een luie greppel.
Oh jullie waren gegaan? Ze zijn dood.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet bij ons in FrankrijkWij zoeken nog.
Ja we zijn er netquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jullie waren gegaan? Ze zijn dood.
Nou, dat vind ik heel normaal hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel beetje vreemd. Met de broek op de enkels naar oude lullen muziek te luisteren op FOK! radio..
Ik dacht wel dat je die leuk zou vinden, geniet er van hè!quote:
Geniaalquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je die leuk zou vinden, geniet er van hè!
Ik hoorde onderweg dat ze al gepakt waren, ben maar doorgereden naar Montpellier, kijken of daar nog wat gebeurdequote:
Nu wel jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je het broekje wel op de enkels he? Eerlijk toegeven!
Ik moest een beetje binnenmonds overgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Je kan toch alleen maar vrolijk worden van deze muziek!
quote:
Fucking vet ! Je klinkt leukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben de enige die 1D draait![]()
Met veel plezier overigens.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest een beetje binnenmonds overgeven.
Ik heb het uitgezetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Je kan toch alleen maar vrolijk worden van deze muziek!
Hij staat nu op marktplaats.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook doen,
maar ff, wat doen we nou met dat BUK ding van je
Verbaasd me niet, Toffe mensen luisteren hier naar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown luistert hier ook altijd heel graag heeft hij mij wel eens toevertrouwd.
Ik bied ¤20,- kom ik em morgen ophalen?quote:
Nou ik ook hoor, wel met de videoclip er bij, dan heb je ook het visuele genot!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown luistert hier ook altijd heel graag naar heeft hij mij wel eens toevertrouwd.
Mag dat ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, misschien nog even in V&A hier?
25 ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bied ¤20,- kom ik em morgen ophalen?
Alleen als je even BUKt...quote:
Achja het is het proberen waardquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb zon idee dat ze het niet serieus zullen nemen en hem gaan sluiten.
Queenquote:
Freddygodquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk. Kon de stem niet plaatsen.
Wat een liefde in dit topic ineens! Slaap lekker hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Mani bedankt voor je geniale grap![]()
Mooi topic dit![]()
Slaap lekker.
Is dit wel de bedoeling?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een liefde in dit topic ineens!
Is morgen wel over, vast de alcohol.quote:
Dan is het ook niet echt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is morgen wel over, vast de alcohol.
morgen is Elf wel terug.quote:
HIj is wel van de Pet Shop Boys, jammer dat hij nooit luistert, is wel leuke muziek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een grote bonk herenliefde.
Pet Shop Boys is elfletterig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj is wel van de Pet Shop Boys, jammer dat hij nooit luistert, is wel leuke muziek.
ja hij wel, ik ben niet zo van de getalletjes....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
Dat heeft ie zelf natuurlijk ook weer zitten tellen.
Oh, ik wel namelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hij wel, ik ben niet zo van de getalletjes....
Misschien vond Elfletterig combinatoriek op de uni leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hij wel, ik ben niet zo van de getalletjes....
Je weet wat ik nu ga zeggen he?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:10 schreef Webschip het volgende:
Elfletterig is van de UI-politie en telt ook usernamesletters.
Of hij had een telraamquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien vond Elfletterig combinatoriek op de uni leuk.
Lief zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga zeggen he?
Vorige weekquote:
Ik zat er al beetje op te wachten ja, maar laat de liefde nog even overheersen. Webschip heeft toch ook wel leuke eigenschappen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga zeggen he?
Met gaten erin en een staaf erdoorheen...quote:
Als Antoine Matthijs zou heten misschien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat er al beetje op te wachten ja, maar laat de liefde nog even overheersen. Webschip heeft toch ook wel leuke eigenschappen?
Ik merk dat het weer laat begint te worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met gaten erin en een staaf erdoorheen...
Ik ga hier even een nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Webschip heeft toch ook wel leuke eigenschappen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga hier even een nachtje over slapen.
Meer dat Specu zijn broek maar weer eens moet optrekkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dit? Een cartoon over het leven van Linkse_Boomknuffelaar?
Ik begrijp deze opmerking niet helemaal. Wat luister ik niet? Welke leuke muziek mis ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
HIj is wel van de Pet Shop Boys, jammer dat hij nooit luistert, is wel leuke muziek.
Die ontdekking deed ik circa 2 jaar na het aanmaken van mijn username inderdaad ook. Kan geen toeval zijn.quote:
Nee, want combinatoriek is niet elfletterig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien vond Elfletterig combinatoriek op de uni leuk.
Hoezo niks vernomen? Trouble in paradise?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:12 schreef anonymoussie het volgende:
Nog niets vernomen van mijn vriendin.![]()
Ik ben echt klaarwakker.
Neuh. Ze is met de boot naar Londen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo niks vernomen? Trouble in paradise?
Ze is toch niet heel zwaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Ze is met de boot naar Londen.
Die radioshow, Henk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp deze opmerking niet helemaal. Wat luister ik niet? Welke leuke muziek mis ik?
Jammer dat statistiek ook niet elfletterig is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want combinatoriek is niet elfletterig.
Ik had altijd meer met natuurkunde...
Wat gaan ze daar doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:39 schreef anonymoussie het volgende:
Ze zijn veilig aangekomen.![]()
#weerontspannen
Nee, natuurlijk niet. Maar dit is nu even over, de drukte is even weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, ben daar maar niet zo zeker van.
Nou, er schijnt wat gaande te zijn in Disneyland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar dit is nu even over, de drukte is even weg.
Nee joh, beetje spanning is wel leuk. De popcorn en bier werden tevoorschijn gehaald toen Amerika Irak binnenviel, nou maken we zelf wat mee en begint iedereen te janken.quote:
Heb je een bron voor me svp?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, er schijnt wat gaande te zijn in Disneyland.
Goofy neukt Minnie Mouse en Mickey is boos?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, er schijnt wat gaande te zijn in Disneyland.
Oh ik jank niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh, beetje spanning is wel leuk. De popcorn en bier werden tevoorschijn gehaald toen Amerika Irak binnenviel, nou maken we zelf wat mee en begint iedereen te janken.
Goeie vergelijking weer, hulde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh, beetje spanning is wel leuk. De popcorn en bier werden tevoorschijn gehaald toen Amerika Irak binnenviel, nou maken we zelf wat mee en begint iedereen te janken.
Tja, als iets "ons" overkomt gaan we zitten janken. Beetje vreemd nietwaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie vergelijking weer, hulde.
Johquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch supergezellig joh.
Nou die bank is mooi en zit perfect, om op te hangen is hij voor mij iets minder geschikt maar ik heb nu iig extra zitplaatsen voor visite en mijn interieur ziet er weer wat beter uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:02 schreef anonymoussie het volgende:
He Yoki, hoest met je nieuwe bank en jas?
Everything is coming together.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou die bank is mooi en zit perfect, om op te hangen is hij voor mij iets minder geschikt maar ik heb nu iig extra zitplaatsen voor visite en mijn interieur ziet er weer wat beter uit.
Moet alleen nog het één en ander gaan verplaatsen voor een betere indeling.
Dope.quote:En die jas is gewoon baas, voel mij helemaal een Boondock Saint in dat ding
Oké, dan ga ik nu boodschappen doen, Mart.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Ok, ik vond dit een fijn gesprek.
Laat ons even weten wat je gaat eten zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik nu boodschappen doen, Mart.
Was het druk bij de voedselbank?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug van boodschappen doen
Je kan ook doneren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop er nooit aan te hoeven kloppen.
In een land waar we jaarlijks voor 4 miljard euro aan voedsel weggooien, voel ik me niet geroepen om te doneren.quote:
Ik doneer weleens voedsel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een land waar we jaarlijks voor 4 miljard euro aan voedsel weggooien, voel ik me niet geroepen om te doneren.
Heb laatst bij het boodschappen doen een paar producten gekocht waarmee kerstpakketten voor minima werden samengesteld. Was een actie. Ze stonden met papiertjes bij de ingang van de winkel. Ach, met zulke initiatieven heb ik geen moeite. Vind ik wel leuk eigenlijk.quote:
Van de Jumbo? Ik heb zo'n pakket gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb laatst bij het boodschappen doen een paar producten gekocht waarmee kerstpakketten voor minima werden samengesteld. Was een actie. Ze stonden met papiertjes bij de ingang van de winkel. Ach, met zulke initiatieven heb ik geen moeite. Vind ik wel leuk eigenlijk.
Het was bij de Jumbo, inderdaad. Volgens mij was het een plaatselijk initiatief, maar helemaal zeker weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van de Jumbo? Ik heb zo'n pakket gehad.
Das mooi. Ik vind zulke dingen ook wel leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb laatst bij het boodschappen doen een paar producten gekocht waarmee kerstpakketten voor minima werden samengesteld. Was een actie. Ze stonden met papiertjes bij de ingang van de winkel. Ach, met zulke initiatieven heb ik geen moeite. Vind ik wel leuk eigenlijk.
Dat heeft Jumbo landelijk gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was bij de Jumbo, inderdaad. Volgens mij was het een plaatselijk initiatief, maar helemaal zeker weet ik dat niet.
Zal wel geen giraffe worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo even een plaatje zoeken wat bij jou past.
Jasje uit de Johan Derksen collectie, deze man weet wat smaak is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Specsavers is hier weer een optreden van zijn grote idool, samen met Zanger Rinus:
Die Raymond die ze noemen is natuurlijk de legendarische Raymond van Barneveld, die is over honderd jaar nog geliefd.quote:
Haha, Barnie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Raymond die ze noemen is natuurlijk de legendarische Raymond van Barneveld, die is over honderd jaar nog geliefd.
Een bruine otter met een watermeloen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er een beetje creepy uit. Ik wist niet eens dat hier een gifje van bestond.
Zo kijk ik ook las ik zo'n watermeloenpit tegenkom...alleen is dit een pitloze meloen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er een beetje creepy uit. Ik wist niet eens dat hier een gifje van bestond.
Lijkt wel alsof er een een erectie heeft. Of is dat een poot ofzo?quote:
Is gewoon een superlief gifje en Marianne ziet er weer een erectie in hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er een een erectie heeft. Of is dat een poot ofzo?
6 / 10quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt dit een leuk grapje.
Tja, sorry.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel een voldoende, daar moet ik het meestal mee doen.
Maakt niet uit, ik had hem toch niet zelf verzonnen.quote:
Blijven oefenenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik had hem toch niet zelf verzonnen.
Dan was het minimaal een 8 geweest natuurlijk.
Tem heeft het nu druk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijven oefenenHoe staat het trouwens met de theatervoorstelling?
Misschien kunnen jullie in NWS en POL samen een oudejaarsconference doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem heeft het nu druk.
Dus we houden het bij online commentaar vanaf het balkon.
Dat zou kunnen, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie in NWS en POL samen een oudejaarsconference doen?
De helft van je publiek heeft dan geen gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, of niet natuurlijk.
Ik had het gisteren trouwens over GutterFm en dat ik best PSB voor je zou draaien als je zou luisteren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie in NWS en POL samen een oudejaarsconference doen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
De helft van je publiek heeft dan geen gevoel voor humor.
Van alle mensen die je kan posten....quote:
Ah OKquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het gisteren trouwens over GutterFm en dat ik best PSB voor je zou draaien als je zou luisteren.
nee hoor, ik heb geen vaste tijden. Soms in het weekend, soms doordeweeks.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah OKZit je altijd op vrijdagavond? Helaas ben ik dan niet vaak thuis.
He radioster! Geen last van fanmail?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen vaste tijden. Soms in het weekend, soms doordeweeks.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He radioster! Geen last van fanmail?
Ik zit haar hele dm vol te spammen jwz.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He radioster! Geen last van fanmail?
Dertig keer Zanger Rinus aanvragen, wil niet zeggen dat ze die ook echt draaitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit haar hele dm vol te spammen jwz.
Zanger Rinus is niet eens de meest vreemde muziek die wordt aangevraagdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dertig keer Zanger Rinus aanvragen, wil niet zeggen dat ze die ook echt draait
Backstreet Boys voor Mani en Johannes, Uccie doet dat gewoon.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dertig keer Zanger Rinus aanvragen, wil niet zeggen dat ze die ook echt draait
Oké, dan is het goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Backstreet Boys voor Mani en Johannes, Uccie doet dat gewoon.
Spec telt natuurlijk voor 100 man, daar heb je wel personeel voor nodig.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit haar hele dm vol te spammen jwz.
Ik ben er ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Iedereen doet weer zeker of ie buiten is?
Toch heb ik deze voorstelling volgens mij al eerder gezien. Die limerick over Den Helder kwam me te bekend voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit valt mij niet tegen, Henk.
Deze is al een keer uitgezonden, misschien meerdere keren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch heb ik deze voorstelling volgens mij al eerder gezien. Die limerick over Den Helder kwam me te bekend voor.
Klöpt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is al een keer uitgezonden, misschien meerdere keren.
Lege flessen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ligt nu in je onderbroek tussen de lege flessen natuurlijk nu het vrouwtje weg is.
ja, als ze nu nog vol zijn, moet je even doorzuipen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, als ze nu nog vol zijn, moet je even doorzuipen.
Inb4 Arnie die pics van zijn onderbroek post.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, als ze nu nog vol zijn, moet je even doorzuipen.
uiteraardquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Iedereen doet weer zeker of ie buiten is?
Nou en.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Takkie had hier nu ook kunnen reageren.
Dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo ineens deze opmerking?
(Je hebt gelijk, trouwens)
#geenzeemanonderbroekquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inb4 Arnie die pics van zijn onderbroek post.
Ik zat toevallig op NPO Politiek te kijken naar een reconstructie van het beroemde CDA-partijcongres. Maar daar zit geen Omtzigt bij.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af.
Hij speelde toen in die kwestie ook amper een rol.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat toevallig op NPO Politiek te kijken naar een reconstructie van het beroemde CDA-partijcongres. Maar daar zit geen Omtzigt bij.
Klopt. Maar het schijnt ook zo te zeggen dat oppositievoeren echt een kolfje naar zijn hand is. De huidige situatie, met het CDA in de oppositie, is voor hem de ideale situatie om te floreren.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij speelde toen in die kwestie ook amper een rol.
Wat me opviel: hij kwam tot bloei in de periode nadat hij met zoveel voorkeurstemmen alsnog werd gekozen.
Ik heb nog nooit zo'n goed Kamerlid meegemaakt.
Helemaal waar. Ik geloof dat hij ongelukkig wordt, als zijn partij onverhoopt in de coalitie belandt.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar het schijnt ook zo te zeggen dat oppositievoeren echt een kolfje naar zijn hand is. De huidige situatie, met het CDA in de oppositie, is voor hem de ideale situatie om te floreren.
Geen idee; we zullen zijn hoe hij het dan doet. Misschien moet hij dan maar eens minister of staatssecretaris worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik geloof dat hij ongelukkig wordt, als zijn partij onverhoopt in de coalitie belandt.
Hij zal vast de capaciteiten voor hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee; we zullen zijn hoe hij het dan doet. Misschien moet hij dan maar eens minister of staatssecretaris worden.
O ja.. - Bij deze een plaatje van een kat die meloen eet.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Jongens, dit boeit helemaal niemand.
Da's ook een oplossing....quote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een andere neergezet.
Natuurlijk niet joh. Ik doe nooit leuke dingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen morgen, Cnor?
quote:Op zondag 11 januari 2015 10:30 schreef Specularium het volgende:
Jongens, ik heb geen zin vandaag.
Kan iemand even een mopje vertellen ofzo?
Welke? Die boobs?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een dikke reet.
Past bij je.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:47 schreef Specularium het volgende:
Bok eens op met die hoerengif.
Schattige poesjes zijn wel leuk.
Mijn ouders hadden vroeger een kat, toen ik jong was.quote:
Wij hadden eerst ook katten ipv honden. Garfield en Muppet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een kat, toen ik jong was.
Was eerst een straatkat. Ze heette dan ook Remi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |