Een vraag met een vraag beantwoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit soort lui die al jaren in het vizier zijn van veiligheidsdiensten.
Toch een aanslag kunnen plegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Ze zijn volledig bewapend met zwaar geschut.
Maar op het moment van bestorming staan ze met kleine pistolen te schieten.
Ook wanneer de gijzelaar naar buiten springt blijven ze schieten.
De agenten staan recht tegenover elkaar terwijl ze schieten.
Lijkt me niet echt veilig om richting elkaar te schieten.
Logische verklaring iemand.?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:30 schreef Izzy73 het volgende:
Ze staan niet recht tegenover elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Logische verklaring iemand.?
Tja een bestorming met zware wapens. Kogels vliegen om je oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Niet echt handig als er nog gegijzelden binnen zijn.
Kun je net zo goed een tank gebruiken.
Ich hock in meinem Bonker
yepquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef Awsom het volgende:
[..]
Jij durft te beweren dat deze reporter ook in het complot zit?
Eh nee, zoals al eerder gemeld is!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit soort lui die al jaren in het vizier zijn van veiligheidsdiensten.
Leeroy word al geraakt en komt niet eens tot voorbij de deurpost, hij knalt zelfs tegen de deurpost aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Anders zag je het ook wel duidelijk op het andere filmpje.
Hij valt over de drempel en krijgt nog een genade schot maar dan word al naar beneden gemikt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Dat laatste hadden ze meteen moeten doen. Inmiddels zijn er al een heel stel potentieel gevaarlijke gasten teruggekeerd uit Syrië.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh nee, zoals al eerder gemeld is!
Valt niet te doen, zijn er te veel, denk dat er straks wel een nietwe wet komt ivm jihadisten dat ze niet meer welkom zijn of zo..
Geef eens antwoord op mijn vraag ..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Beantwoord jij onderstaande vraag ook eens dan:quote:
Als het volgens jou nepbloed is, zou de agent dus niet dood zijn. Zit de familie van deze agent ook in het complot?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Awsom het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik de diverse complottheorieën hier lees en in het bijzonder zogenaamde false flag operaties:
Hoe kan het dat de tientallen - zo niet honderden - acteurs/gewonden/terroristen/organisatie nooit naar buiten komen met het verhaal dat het allemaal nep is?
Stel het is een hoax met acteurs. Dan denk je toch niet dat die acteurs naar een krant gaan omquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag ..
[..]
Beantwoord jij onderstaande vraag ook eens dan:
[..]
Als het volgens jou nepbloed is, zou de agent dus niet dood zijn. Zit de familie van deze agent ook in het complot?
Dan verwacht je toch dat die hele etalageruit aan diggelen ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leeroy word al geraakt en komt niet eens tot voorbij de deurpost, hij knalt zelfs tegen de deurpost aan.
Anders zag je het ook wel duidelijk op het andere filmpje.
Hij valt over de drempel en krijgt nog een genade schot maar dan word al naar beneden gemikt.
Het aantal acteurs wat bij sommige 'false flags' mee zou doen (9/11, Boston, etc.) is volgens sommigen zo groot dat het mij niet vreemd lijkt dat er iemand gewetensbezwaren krijgt en naar de media stapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Stel het is een hoax met acteurs. Dan denk je toch niet dat die acteurs naar een krant gaan om
te vertellen dat ze er aan mee gewerkt hebben? Tenzij je suïcidaal bent uiteraard.
Heb je enig idee hoeveel mensen er al dood zijn gegaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het aantal acteurs wat bij sommige 'false flags' mee zou doen (9/11, Boston, etc.) is volgens sommigen zo groot dat het mij niet vreemd lijkt dat er iemand gewetensbezwaren krijgt en naar de media stapt.
quote:En dan nog het merkwaardige verhaal dat vandaag naar buiten kwam dat een agent die onderzoek deed naar deze aanslag zelfmoord heeft gepleegd met zijn eigen dienstwapen.
Zelfmoord?? Of een in scene gezette moord om dit geheim in stand te houden.
Ik heb geen bron gezien bij dit verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:48 schreef Izzy73 het volgende:
Quote van een post op vorige pagina van @Photomorti
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ca3_1420860883quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen bron gezien bij dit verhaal.
According to the police Unionquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
'Selon le syndicat de la police le commissaire était dépressif et en situation de burn out.'
Maar ik zou er vooral meer achter zoeken, hoor.
Omdat zelfmoord vaak uit een plotselinge vlaag van verstandsverbijstering voortkomt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
According to the police Union![]()
Als je zo suïcidaal bent waarom dan nog aan een onderzoek beginnen?
Nee, geen idee. Vertel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mensen er al dood zijn gegaan?
Bijna bij elke grote gebeurtenis, waarbij mensen zich afvragen of het misschien opgezet is
of gefaked, verdwijnen er naderhand tientallen kerngetuigen en mensen die hoge functies
hadden binnen de organisatie. Dit is een terugkerend patroon.
Suicidaal zijn betekent niet meteen dat je op een stoeltje in een hoekje zit en niks meer uitvoert.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
According to the police Union![]()
Als je zo suïcidaal bent waarom dan nog aan een onderzoek beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |