Garpje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Meen je dat of is het een sarcastisch grapje.
Ik heb hier geen verstand van, maar wat een ongecoordineerde bende, iedereen loopt elkaar voor de voeten, ze doen maar wat lijkt het wel. En ze zijn idd met heeeel veeel. Dit lijkt mij niet iets wat ze zo oefenen als team van 20 man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Haha, dat vermoeden had ik alquote:
Zonder enige weerstand met een aluminium vliegtuig zuiver betonnen vloeren met staal "dichtgekit" doorsnijden als een scheermes, leer je dat ook op die vliegscholen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Eentje schijnt zelfs vlieglessen in de VS te hebben gehad.
Ze zullen wel weten wat ze doen, maar voor mij als leek oogt het vrij lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik heb hier geen verstand van, maar wat een ongecoordineerde bende, iedereen loopt elkaar voor de voeten, ze doen maar wat lijkt het wel. En ze zijn idd met heeeel veeel. Dit lijkt mij niet iets wat ze zo oefenen als team van 20 man.
Mooie techniek is dat hé, ook geheel in lijn met de wetten van de natuurkunde uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder enige weerstand met een aluminium vliegtuig zuiver betonnen vloeren met staal "dichtgekit" doorsnijden als een scheermes, leer je dat ook op die vliegscholen?
Baanbrekende wetenschappelijke publicaties waard, maar helaas bar weinig te vinden...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mooie techniek is dat hé, ook geheel in lijn met de wetten van de natuurkunde uiteraard
Is dat nou de verdachte die denkt er even doorheen te beukenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
ja ze zeggen op 0:33 dat de terrorist naar buiten komt rennenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat nou de verdachte die denkt er even doorheen te beuken
Mijn frans is niet zo best, iemand die kan vertalen wat er gezegd word?
Nee, Leroy Jenkins.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat nou de verdachte die denkt er even doorheen te beuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk een crisisacteur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Awsom het volgende:
Hier is het origineel te zien ... die terrorist wordt flink neergemaaid
http://www.francetvinfo.f(...)incennes_793189.html
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, Leroy Jenkins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol wat fout , maar daar moet ik ook al aan denken!
Op die andere is dat wat lastiger te zien inderdaad!
Niet een agent aan het geknal te horen, liep hij aardige lood vergiftiging op!
Denk dat ze de zijdeur niet op tijd open kregen, zouden de vier slachtoffers tijdens de beschieting al gedood zijn, want dat is nog best onduidelijk, Het ene nieuws bericht dat het tijdens de beschieting geburde de ander dat het juist de reden van de bestorming was dat de gijzelnemer, mensen dood schoot.
voor mensen die niet weten wie Leroy Jenkins is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een cross post
[..]
Duidelijk een crisisacteur.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, Leroy Jenkins.Het is Leeroy Jenkins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.
Hij rent op de agenten af, vind ook niet zo gek, straks had ie bomgordel of zo.. plus waas nog gewapend, als hij zijn handen nou omhoog stak of zo.. nee de waus probeerde er gewoon letterlijk door heen te beuken..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Ze schieten die gijzelnemer flink aan flarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 00:24:53 ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rest in piecesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ze hadden toch ook al een stukje gereden hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de speurders:
Dit is een foto van de shooting:
[ afbeelding ]
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden.
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/maps/@48.859199,2.3702792,49m
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |