Ze hebben nog gebeld met de media vlak voor hun dood..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Samuray13 het volgende:
Hoeveel bewijs is er overigens dat de twee van de aanslag in kantoor Charlie Hebdo dezelfde twee zijn als van de drukkerij?
Ze hebben telefonisch contact gehad met een tv-station toen ze in de drukkerij zaten en hebben toen die aanslag opgeëist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Samuray13 het volgende:
Hoeveel bewijs is er overigens dat de twee van de aanslag in kantoor Charlie Hebdo dezelfde twee zijn als van de drukkerij?
Staat buiten kijf volgens mij. Kaf moet alleen van het koren worden gescheiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt ook idd, dat is nu niet goed, ook moet je ervoor waken dat je niet te opruiend bent, het is natuurlijk wel echt zo dat de meeste moslims gewoon aardig willen wonen hier, zonder problemen, en niemand iets willen aan doen.
Hmm daarom ben ik niet bang. Ze poepen niet waar ze nog moeten toch ?:P Toevallig zei vandaag een collega dat ze niet meer durfde te gaan skiën in Frankrijk. En toen dacht ik zelf na wat zou nou de plek zijn waar ik nu liever niet heen zou gaan. Dat zou nu de Israëlische Ambassade hier in de stad zijn. Denk dat ik die voorlopen even ontwijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in Kalifaatcity
Elke dag gaan er mensen door het lint voor onbenullige zaken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Samuray13 het volgende:
Wat zijn die idioten mee opgeschoten? Om een prentje door het dolle gaan. Ongelooflijke sukkels.
Mao 1 toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog altijd stipt op plaats 3
Bij mij niet, maar ik denk er wel steeds meer aan om een pistool te kopen om mocht ik in zo'n situatie te komen er iets aan kan proberen te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Angst zaaien. En bij mij is het wel een beetje gelukt eigenlijk.
Over Algerijnen? Niets. Mijn punt was eerder dat ik denk dat we ons niet op geloof moeten concentreren. Het gaat meer om de waarden die ze in bepaalde landen nastreven. Dat wijkt gewoon af van de westerse begrippen en dat botst. Ik denk niet dat het geloof botst. Het geloof zegt in de kern hetzelfde en is voor die terroristen gewoon een middel om hun gedrag goed te keuren. Tenminste, dat is mijn visie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ligt er een beetje aan hoe ze zijn opgevoed etc. Maar wat is je punt over Algerijnen dan ?
Ik neuk deze islam de moederquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn islam vriend
Ik hoor het 'm zo zeggen.
Ik ben hier banger dat er een fabriek ontploft dan dat er een kalifaatganger door de straat rentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm daarom ben ik niet bang. Ze poepen niet waar ze nog moeten toch ?:P Toevallig zei vandaag een collega dat ze niet meer durfde te gaan skiën in Frankrijk. En toen dacht ik zelf na wat zou nou de plek zijn waar ik nu liever niet heen zou gaan. Dat zou nu de Israëlische Ambassade hier in de stad zijn. Denk dat ik die voorlopen even ontwijk
quote:
Dan komt er niets van terecht als hij niet verder kan tellen dan één want waarom de opmerking van belang is bij de aanslagen van deze groep?quote:
En Ghengis Khan?quote:
met een 9mm begin je niets tegen een ak47.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik denk er wel steeds meer aan om een pistool te kopen om mocht ik in zo'n situatie te komen er iets aan kan proberen te doen.
Niet Paul Blobel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Samuray13 het volgende:
In ieder geval blijft de extremist Breivik met stip op 1 staan in in je eentje zoveel mogelijk ongewapende burgers afschieten.
Wens je succes als je die gasten van de afgelopen dagen was tegen gekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik denk er wel steeds meer aan om een pistool te kopen om mocht ik in zo'n situatie te komen er iets aan kan proberen te doen.
Dan woon jij niet in mijn straatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben hier banger dat er een fabriek ontploft dan dat er een kalifaatganger door de straat rent
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Nietmijnislam/429679170522852
begrijpelijk.. maar laat je je nu dan ook beperken in het geven van je mening?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat deze specifieke terreur daden vaker gaan voorkomen.
Moslims zeggen altijd jouw vader Marokkaan/Turk.... Ik zeg dan nee hoor. En dat geloven ze dan niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah ja weet uit ervaring dat die niet altijd kan meewerken idd.
En het waren ook niet bepaald jongens die het getroffen hadden in het leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Samuray13 het volgende:
Wat zijn die idioten mee opgeschoten? Om een prentje door het dolle gaan. Ongelooflijke sukkels.
Nja geloof dat deze idd zoals eerder werd gezegd vrij vroeg 'Frans' werden opgevoed. Het heeft denk ik meer te maken met opleiding en het milieu in waar je opgroeit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Over Algerijnen? Niets. Mijn punt was eerder dat ik denk dat we ons niet op geloof moeten concentreren. Het gaat meer om de waarden die ze in bepaalde landen nastreven. Dat wijkt gewoon af van de westerse begrippen en dat botst. Ik denk niet dat het geloof botst. Het geloof zegt in de kern hetzelfde en is voor die terroristen gewoon een middel om hun gedrag goed te keuren. Tenminste, dat is mijn visie.
Dit soort initiatieven zijn hard nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Nietmijnislam/429679170522852
ja nou wil ik je naam weten ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims zeggen altijd jouw vader Marokkaan/Turk.... Ik zeg dan nee hoor. En dat geloven ze dan niet....
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hier banger dat er een fabriek ontploft dan dat er een kalifaatganger door de straat rent
Ja die Kalifaat gangers die hier schijnen te zitten die worden geloof ik wel in de gaten gehouden ja:pquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren man. Noem mij eens een cabaretier die in de afgelopen 10 jaar de islam heeft afgezeken zoals men het christendom durfde af te zeiken? Teeuwen zijn ingetogenheid is hier het toonvoorbeeld van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef HighVolume het volgende:
begrijpelijk.. maar laat je je nu dan ook beperken in het geven van je mening?
Een hoop in ieder geval, volgens mij is er zelfs ook nog zo'n kansberekening dat je ongeveer 50/50 zeker een nazaat van hem bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah vergeten ,die had er iets van 40 mil vermoord ?
#illridewithyouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Angst zaaien. En bij mij is het wel een beetje gelukt eigenlijk.
Dat verklaart een hoop bij mij..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een hoop in ieder geval, volgens mij is er zelfs ook nog zo'n kansberekening dat je ongeveer 50/50 zeker een nazaat van hem bent.
Die had veel land, maar volgens mij geen miljoenen doden op zijn naam staat.quote:
Ik denk dat al die factoren wel van belang zijn. Maar het is dus vrij makkelijk om het op geloof te gooien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja geloof dat deze idd zoals eerder werd gezegd vrij vroeg 'Frans' werden opgevoed. Het heeft denk ik meer te maken met opleiding en het milieu in waar je opgroeit.
En terecht. Ze zaten ook bovenop Bouyeri toen ie van Gogh afslachtte, hadden microfoons in z'n woning hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Ja die Kalifaat gangers die hier schijnen te zitten die worden geloof ik wel in de gaten gehouden ja:p
Nja misschien is het irrationeel maar ik ben er niet geruster op geworden.
Dat is een tweede, dan heb ik het iig geprobeerd, ik ben niet bang om te sterven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wens je succes als je die gasten van de afgelopen dagen was tegen gekomen
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef HighVolume het volgende:
[..]
begrijpelijk.. maar laat je je nu dan ook beperken in het geven van je mening?
Daarom legaal maken, en ik had het nergens over 9mm. Ook al is die er dodelijk in hollow point variantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
met een 9mm begin je niets tegen een ak47.
Bovendien is het strafbaar.
Nu alleen nog de tig sleepercell's nog opsporen, wie weet wat er bij je buren gebeurt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Ja die Kalifaat gangers die hier schijnen te zitten die worden geloof ik wel in de gaten gehouden ja:p
Nja misschien is het irrationeel maar ik ben er niet geruster op geworden.
Ik begrijp wel wat hij zegt. Ik heb toevallig een naamswijziging gehad. Van een Arabische achternaam naar Europees en ik merk serieus verschil in het solliciteren en hoe mensen mij benaderen nadat ze eerst mijn naam hebben gezien.quote:
lekker danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lullige is dat mijn achternaam ook oosters aandoet, ik heb ook wel last van vooroordelen daardoor. Terwijl moslims vaak denken dat ik 1 van hun ben....
waarom ga jij uit het niet over cabaretiers beginnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren man. Noem mij eens een cabaretier die in de afgelopen 10 jaar de islam heeft afgezeken zoals men het christendom durfde af te zeiken? Teeuwen zijn ingetogenheid is hier het toonvoorbeeld van.
Je lijkt wel op Foxnews. Het eerste wat ze gister riepen: ''See, this is why the NYPD needs more heavy guns!''quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom legaal maken, en ik had het nergens over 9mm. Ook al is die er dodelijk in hollow point variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |