Dit is niet mijn islam vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Nietmijnislam/429679170522852
waar ben je nu bang voor dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Angst zaaien. En bij mij is het wel een beetje gelukt eigenlijk.
Doet me denken aan Alic Aida:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
daar heb ik een aardige anekdote over.
een jordaanse vriend/collega van me heeft een zeer veel voorkomende arabische naam.
Hij moest eens een keer software van HP downloaden om te testen en moest daardbij zijn gegevens opgeven. een week lang lukte het niet en continue werd de download afgebroken
toen de admmin van de HP downloadsite oin US gecontacteerd en die bleken een verbinding met een terror database te hebben waar zijn naam in voorkwam
Ze hebben nog gebeld met de media vlak voor hun dood..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Samuray13 het volgende:
Hoeveel bewijs is er overigens dat de twee van de aanslag in kantoor Charlie Hebdo dezelfde twee zijn als van de drukkerij?
Ze hebben telefonisch contact gehad met een tv-station toen ze in de drukkerij zaten en hebben toen die aanslag opgeëist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Samuray13 het volgende:
Hoeveel bewijs is er overigens dat de twee van de aanslag in kantoor Charlie Hebdo dezelfde twee zijn als van de drukkerij?
Staat buiten kijf volgens mij. Kaf moet alleen van het koren worden gescheiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt ook idd, dat is nu niet goed, ook moet je ervoor waken dat je niet te opruiend bent, het is natuurlijk wel echt zo dat de meeste moslims gewoon aardig willen wonen hier, zonder problemen, en niemand iets willen aan doen.
Hmm daarom ben ik niet bang. Ze poepen niet waar ze nog moeten toch ?:P Toevallig zei vandaag een collega dat ze niet meer durfde te gaan skiën in Frankrijk. En toen dacht ik zelf na wat zou nou de plek zijn waar ik nu liever niet heen zou gaan. Dat zou nu de Israëlische Ambassade hier in de stad zijn. Denk dat ik die voorlopen even ontwijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in Kalifaatcity
Elke dag gaan er mensen door het lint voor onbenullige zaken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Samuray13 het volgende:
Wat zijn die idioten mee opgeschoten? Om een prentje door het dolle gaan. Ongelooflijke sukkels.
Mao 1 toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog altijd stipt op plaats 3
Bij mij niet, maar ik denk er wel steeds meer aan om een pistool te kopen om mocht ik in zo'n situatie te komen er iets aan kan proberen te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Angst zaaien. En bij mij is het wel een beetje gelukt eigenlijk.
Over Algerijnen? Niets. Mijn punt was eerder dat ik denk dat we ons niet op geloof moeten concentreren. Het gaat meer om de waarden die ze in bepaalde landen nastreven. Dat wijkt gewoon af van de westerse begrippen en dat botst. Ik denk niet dat het geloof botst. Het geloof zegt in de kern hetzelfde en is voor die terroristen gewoon een middel om hun gedrag goed te keuren. Tenminste, dat is mijn visie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ligt er een beetje aan hoe ze zijn opgevoed etc. Maar wat is je punt over Algerijnen dan ?
Ik neuk deze islam de moederquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn islam vriend
Ik hoor het 'm zo zeggen.
Ik ben hier banger dat er een fabriek ontploft dan dat er een kalifaatganger door de straat rentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm daarom ben ik niet bang. Ze poepen niet waar ze nog moeten toch ?:P Toevallig zei vandaag een collega dat ze niet meer durfde te gaan skiën in Frankrijk. En toen dacht ik zelf na wat zou nou de plek zijn waar ik nu liever niet heen zou gaan. Dat zou nu de Israëlische Ambassade hier in de stad zijn. Denk dat ik die voorlopen even ontwijk
quote:
Dan komt er niets van terecht als hij niet verder kan tellen dan één want waarom de opmerking van belang is bij de aanslagen van deze groep?quote:
En Ghengis Khan?quote:
met een 9mm begin je niets tegen een ak47.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik denk er wel steeds meer aan om een pistool te kopen om mocht ik in zo'n situatie te komen er iets aan kan proberen te doen.
Niet Paul Blobel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Samuray13 het volgende:
In ieder geval blijft de extremist Breivik met stip op 1 staan in in je eentje zoveel mogelijk ongewapende burgers afschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |