De heren hebben afgesproken om als de meiden beginnen naar bed te gaan, dan ligt het grootste gedeelte op bed en gaan de lampen uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil actie, een ruzietje of 5 is primamake my day
Heb jij Vanes op FBquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik had deze foto ook op FB via Vanes![]()
Bedankt voor het plaatsen
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:41 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dan niet allemaal want zijn vaak dezelfde die met de rotkop op de foto gaan
Welke ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Apenkop kan ook echt niet lachen hé?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kon het weer niet laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed gedaan PB
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jezus dronk zelf ook wijn hoorals kind was die anders niet al te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jezus dronk zelf ook wijn hoorDan hoeft zij het toch nog niet te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jezus van een brug springt, doet zij het dan ook?
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef asini het volgende:
[..]
Dan hoeft zij het toch nog niet te doenAls jezus van een brug springt, doet zij het dan ook?
![]()
100% nl is sponsor.... tadaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Bjorn vindt Christiaan Hof een geweldige zanger en wil hem een keertje uitnodigen voor een huiskamer concertje
Nicole zegt dat LauB ook al met iemand bezig is en ze willen op zondag Jamsessies gaan houden maar dan alleen voor hun zelf.
Ook zal Thomas, de zanger die er wat tijdens het kerstdiner een optreden in Utopia komen doen. Ook de muzikanten die een keer op de markt zijn geweest zullen een keer gaan komen. Het lijkt er op dat Utopia 2 wat dat betreft niet gaat afwijken van Utopia 1
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat iedereen die daar zit zo gek is op die Nederlandse meuk muziek
Ik ook niet, maar dat zal ook wel door de ZK opgedragen worden. Is wel typische SBS6 muziek als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Bjorn vindt Christiaan Hof een geweldige zanger en wil hem een keertje uitnodigen voor een huiskamer concertje
Nicole zegt dat LauB ook al met iemand bezig is en ze willen op zondag Jamsessies gaan houden maar dan alleen voor hun zelf.
Ook zal Thomas, de zanger die er wat tijdens het kerstdiner een optreden in Utopia komen doen. Ook de muzikanten die een keer op de markt zijn geweest zullen een keer gaan komen. Het lijkt er op dat Utopia 2 wat dat betreft niet gaat afwijken van Utopia 1
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat iedereen die daar zit zo gek is op die Nederlandse meuk muziek
en 100% nl is van Talpa als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef asini het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zal ook wel door de ZK opgedragen worden. Is wel typische SBS6 muziek als je het mij vraagt
Iets anders is niet haalbaar....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef Dotteke het volgende:
U2 kon niet....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iets anders is niet haalbaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |