Bruiloft van Kanaan... Jezus veranderde water in wijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef asini het volgende:
Mag gabi zomaar wijn drinken van god?Wat aardig zeg..
Is nooit weggeweest.quote:
tellen is lastig voor pp... 13 'vrienden'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef Dotteke het volgende:
"Ik heb een zwembad in mijn tuin, een monstermachine in mijn schuur, 1.5 hectare grond, ik woon met 15 vrienden in een huis. Waarom zou ik hier weggaan, en ik betaal nog eens geen hypotheek ook", zegt Patrick lachend
liggen onder laub haar bed. Met oud en nieuw heeft ze de sloffen van laub aan gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef utopinee het volgende:
[..]
die hakken zijn kwijt sinds lot die loods uit is gelopen
dacht dat die laub zo van netjes, opruimen en schoonmaken is .... dan was ze ze wel tegengekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
liggen onder laub haar bed. Met oud en nieuw heeft ze de sloffen van laub aan gedaan.![]()
elke foto met marcel erop is er eentje teveel...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja lief he dat ik dit deel met jullie
Ja ja want God dronk ook wijn en nog goede ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef asini het volgende:
Mag gabi zomaar wijn drinken van god?Wat aardig zeg..
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Freule het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ik denk jajohquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef asini het volgende:
Wat zegt Chris nou steeds?
Jajoh, of jaja
om vervolgens over het water te gaan sjouwen....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja want God dronk ook wijn en nog goede ook
en daarbij maakte hij van water wijn, dus mag ze wijn drinken zei ze van de week
Was ze ook, anders wist ik het niet. Ze zei da ie zijn van naomi die heeft ze hier neerngegooid toen ze mijn sloffen leende. Dacht dat nicole vroeg zijn die hakken van jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef utopinee het volgende:
[..]
dacht dat die laub zo van netjes, opruimen en schoonmaken is .... dan was ze ze wel tegengekomen
Ik had deze foto ook op FB via Vanesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Freule het volgende:
[..]
dan niet allemaal want zijn vaak dezelfde die met de rotkop op de foto gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Scherzo het volgende:
Zijn die ex bewoners voor de rest van hun leven, contractueel verplicht met elkaar om te gaan...
Nee doen alleen de attentionwhoresquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Scherzo het volgende:
Zijn die ex bewoners voor de rest van hun leven, contractueel verplicht met elkaar om te gaan...
Nicoline is verstandigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik had deze foto ook op FB via Vanes![]()
Bedankt voor het plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |