Heeft ze vanmiddag al vertelt toen ze rondje soa's deden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Oke heje wel es schimmel an de kut gehad?
er zijn geen wijven meer om ze in te stoppen.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef kaya39 het volgende:
Topavond hele cos loopt leeg. Gooi er pa tampons in zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef kaya39 het volgende:
Topavond hele cos loopt leeg. Gooi er pa tampons in zou ik zeggen.
FF present.quote:
das makkelijk... gewoon een paar afgelegen parkeerplaatsen afstruinenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Des te sneller is ie thuis ken ze hem stalken
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef kaya39 het volgende:
Ladys night van lik me hol weet gelijk weer waarom je beter bij de kerels kan gaan zitten op bv een verjaardag
met deze "ladies" teken je voor een boring ladiesnight iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef kaya39 het volgende:
Ladys night van lik me hol weet gelijk weer waarom je beter bij de kerels kan gaan zitten op bv een verjaardag
O en ze hef genitale wratten hele trossen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze vanmiddag al vertelt toen ze rondje soa's deden.
Of niet danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef utopinee het volgende:
[..]
met deze "ladies" teken je voor een boring ladiesnight idd
Wie LauBquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef kaya39 het volgende:
[..]
O en ze hef genitale wratten hele trossen?
En een anus SOA.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef kaya39 het volgende:
[..]
O en ze hef genitale wratten hele trossen?
Likkt wel een wake voor dooie tante ofzo tis half elf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef lovely_sunset het volgende:
misschien beginnen ze gewoon rustig aan.
Tja ik weet het ook niet, nog nooit een meidenavond gehad. Behalve de slaapfeestjes van de basisschoolquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Likkt wel een wake voor dooie tante ofzo tis half elf.
Bewonder je goeie hoop![]()
![]()
![]()
Dan moeten we dus naar Veghel,binnenkort.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zonder een vanessa zal er weinig schokkends gebeuren denk ik
we?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan moeten we dus naar Veghel,binnenkort.
De COS,mijn beste.....quote:
Denk dat vooral aan de soort meiden ligtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet, nog nooit een meidenavond gehad. Behalve de slaapfeestjes van de basisschool
Ja Kaya je staat er niet mooi meidquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef kaya39 het volgende:
Ik bel maandag de ggz zweer het.
Dan spoor je toch niet as je hier naar zit te kijken.
Wat ga je zeggen,dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef kaya39 het volgende:
ik ook niet, denk dat ze nog enger is in het echt als op de streamsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik niet hoor , ga niet naar de fles !
Chris is niet dom maar hun zijn te dom dat te zien.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Denk dat vooral aan de soort meiden ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Koper oranje,is de kleur.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Voxs het volgende:
Orange is the new white.
LauB is trouwens ook flink aangekomen..
Ik heb het geluk dat ik in een zorgcentrum werk als vrijwilliger.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef kaya39 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dak utopia streams kijk.quote:
Nog een geluk dat ze je daar niet opsluitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik in een zorginstelling werk als vrijwilliger.
Als ik over Utopia begin, dan vragen ze me om met een bewoner te gaan wandelen, weer of geen weer, zolang ik maar van de kamer af ben, om ze niet aan te steken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
ik ook niet, denk dat ze nog enger is in het echt als op de streams
lolzquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze je daar niet opsluiten
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef Zelus het volgende:
[..]
Yeps, en iesje, en billy en ruud.
Ben erger dan de nsb
Ik geloof het gelijk,hoop wel dat een dwangbuis je goed staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Dak utopia streams kijk.
Komt gelijk de crisses dienst wedden
Komt te dicht bij je hé? Ik zal maar ontsnappen.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze je daar niet opsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |