Bah erg of nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef japie1971 het volgende:
[..]
100% nl is sponsor.... tadaaaaaaaaaaa
XTC....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
Die was toch ook aan de Coke , die Thomas Berge
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iets anders is niet haalbaar....
Walgelijke muziek, dan blijven ze toch hetzelfde soort volk aan trekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef asini het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zal ook wel door de ZK opgedragen worden. Is wel typische SBS6 muziek als je het mij vraagt
en coke... snuiven in de achterhoek...waar is het brommers kieken gebleven denk je dan ?quote:
U is een kenner?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en coke... snuiven in de achterhoek...waar is het brommers kieken gebleven denk je dan ?![]()
xtc kun je overigens niet aan verslaafd raken of je moet wel heel erg labiel zijn
Ik zou het geeneens muziek willen noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Walgelijke muziek, dan blijven ze toch hetzelfde soort volk aan trekken.
Ook met die Thomas Berger, die hebben allemaal van dat aparte soort fans.
OT de heren zijn op bed gaan liggen, nu hopen ze dat het licht zo uit gaat
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alleen poedersuiker....
bijt als een gek trouwens
Mietje, moet je bakpoeder eens proberen....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alleen poedersuiker....
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alleen poedersuiker....
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mietje, moet je bakpoeder eens proberen....
GIOquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef japie1971 het volgende:
"zou jij hem doen?"
over wie gaat het ?
Mark is lelijkste wijf daarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
LauPukkel vraagt of Naomi Gio zou doen en Mark antwoord.. :"Ik zou hem doen..."
maar je hoorde het hem denken...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
LauPukkel vraagt of Naomi Gio zou doen en Mark antwoord.. :"Ik zou hem doen..."
Oh hij zit er niet bij.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef japie1971 het volgende:
[..]
maar je hoorde het hem denken...
maar eerst bjorn
Oke heje wel es schimmel an de kut gehad?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Cheszy het volgende:
Waaif: doe maar waarheid, heb geen zin om op te staan
Pp zoekt de handleiding van de zaag?quote:
die sopnicht van je is zichzelf niet echt populair aan het maken daar met z'n gestuiter en z'n bemoeienis met alles daarquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die sopnicht van je is zichzelf niet echt populair aan het maken daar met z'n gestuiter en z'n bemoeienis met alles daar
Ja echt er is niemand meer bijnaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef kaya39 het volgende:
Topavond hele cos loopt leeg. Gooi er pa tampons in zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kon het weer niet laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Des te sneller is ie thuis ken ze hem stalkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die sopnicht van je is zichzelf niet echt populair aan het maken daar met z'n gestuiter en z'n bemoeienis met alles daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |