Nogmaals: DIT IS MIJN VRAAG NIET. Moet ik het nog duizend keer opschrijven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als jij het onredelijk vind waarom ben je hier dan mee akkoord gegaan?
Ik zal dan ook je vraag met hoofdletters beantwoorden omdat je niets aan wilt nemen, en hopelijk communiceert dit wat duidelijker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef Skv het volgende:
Ik wil het ook best nog wel eens zonder capslock intikken hoor, maar een vraag lezen is blijkbaar veel te ingewikkeld.
GEEN ENKELE GODSFUCKING MOGELIJKHEIDquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Nogmaals: DIT IS MIJN VRAAG NIET. Moet ik het nog duizend keer opschrijven?
WELKE JURIDISCHE BASIS/MOGELIJKHEDEN ZIJN ER OM INTUSSEN AANGIFTE TE DOEN VAN DIEFSTAL OF VERDUISTERING, BUITEN HET ZES(!) WEKEN AFWACHTEN VAN HET VRIJBLIJVENDE INTERNE ONDERZOEK VAN POSTNL?
Allemaal heel vervelend, maar er je kunt er waarschijnlijk niks tegen doen. Als je nu aangifte zou doen, of een kort geding aanspannen of wat dan ook... denk je dan dat je je geld eerder hebt dan 6 weken? De politie gaat hier sowieso niks aan doen, want het is een puur civiele kwestie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Nogmaals: DIT IS MIJN VRAAG NIET. Moet ik het nog duizend keer opschrijven?
WELKE JURIDISCHE BASIS/MOGELIJKHEDEN ZIJN ER OM INTUSSEN AANGIFTE TE DOEN VAN DIEFSTAL OF VERDUISTERING, BUITEN HET ZES(!) WEKEN AFWACHTEN VAN HET VRIJBLIJVENDE INTERNE ONDERZOEK VAN POSTNL?
Goed, dan gaan we verder, welke wettelijke basis haal je aan hiervoor?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zal dan ook je vraag met hoofdletters beantwoorden omdat je niets aan wilt nemen, en hopelijk communiceert dit wat duidelijker.
[..]
GEEN ENKELE GODSFUCKING MOGELIJKHEID
Kort geding lijkt me een prima optie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Allemaal heel vervelend, maar er je kunt er waarschijnlijk niks tegen doen. Als je nu aangifte zou doen, of een kort geding aanspannen of wat dan ook... denk je dan dat je je geld eerder hebt dan 6 weken? De politie gaat hier sowieso niks aan doen, want het is een puur civiele kwestie.
Gast..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed, dan gaan we verder, welke wettelijke basis haal je aan hiervoor?
Zonde van je geld, want aangezien er geen enkele overtreding is sla je een flater.quote:
Dank voor je nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Luukiemaster het volgende:
Gedraag je eens volwassen en niet als een klein kind.
Gaan we de vicieuze cirkel spelen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast..
[..]
Zonde van je geld, want aangezien er geen enkele overtreding is sla je een flater.
"OMDAT JE HET OVEREENGEKOMEN BENT"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we de vicieuze cirkel spelen?
Prima.
Waarom is er geen overtreding?
Maar is de overeenkomst met deze termijnen rechtsgeldig?quote:
"WEET IK NIET WANT IK REAGEER MAAR ONDANKS DAT IK GEEN VERSTAND HEB VAN LEGALE GRONDEN EN BLIJF BRULLEN DAT JE HET BENT OVEREENGEKOMEN"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar is de overeenkomst met deze termijnen rechtsgeldig?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Luukiemaster het volgende:
Gedraag je eens volwassen en niet als een klein kind.
Dan zul je wel eerst extra kosten moeten maken, aan deurwaarderskosten, griffiekosten, etc.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef Skv het volgende:
[..]
"WEET IK NIET WANT IK REAGEER MAAR ONDANKS DAT IK GEEN VERSTAND HEB VAN LEGALE GRONDEN EN BLIJF BRULLEN DAT JE HET BENT OVEREENGEKOMEN"
Terug bij A.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed, dan gaan we verder, welke wettelijke basis haal je aan hiervoor?
Schering en inslag. En als je er iets tegen wil doen moet je maar schikken met de procedures die ze zelf opstellen. Aldus Fok.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef Manke het volgende:
Postnl is diep gezonken, hoor vaker van dergelijke verduisteringen, werkt veel tuig daar.
Sprak iemand die iemand kent die voor een koeriersbedrijf werkt, die heeft onder andere een PlayStation 4 gejat. Was een bulgaar of roemeen.
Nee, geen PostNL meer gebruiken. Dat in de eerste plaats.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef Skv het volgende:
Schering en inslag. En als je er iets tegen wil doen moet je maar schikken met de procedures die ze zelf opstellen.
DHL, TNT etc leveren dezelfde, of slechtere, service. Welke optie is er dan nog?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee, geen PostNL meer gebruiken. Dat in de eerste plaats.
De rest is al gezegd.
Desktop! Dan moet ik verdomme zes losse zware dingen naar beneden flikkeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef hottentot het volgende:
Als TS later niet meer reageert gok ik dat zijn computer door heen raam naar buiten is gesmeten.
Die optie is al vermeld; een koerier. Zeker voor een pakket van 5k waar mogelijk consequenties aanzitten, die verstuur je (tegenwoordig) niet meer met die drollen zoals PostNL/DHL of TNT.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef Skv het volgende:
DHL, TNT etc leveren dezelfde, of slechtere, service. Welke optie is er dan nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |