Ik ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ummm dan heb ik denk ik weer iets gemist,
de 2 gijzelingen zijn opgelost, en er is nou weer een 3de aan de gang
Jep, heeft er inderdaad he-le-maal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef Ferbo het volgende:
Tuurlijk heeft het niks te maken met het opdringen van onze idealen en culturen aan andere volken.
Het opdringen van een cultuur die de laatste decennia gekenmerkt wordt door cultuur-relativering en het slikken van islamitisch gezeik?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef Ferbo het volgende:
Tuurlijk heeft het niks te maken met het opdringen van onze idealen en culturen aan andere volken.
Nee, ik bedoel natuurlijk gematigde radicalen. De types die dit toejuichen op internet. Die het wel kunnen 'begrijpen'.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je het met "gematigde vijand" over gematigde Moslims hebt dan zie ik jou eerder als vijand. Die gematigde Moslims vertrouw ik namelijk wel maar mensen met jouw soort praat veel minder. Iemand als Breivik volgde dezelfde gedachtegang als dat wat jij nu verwoord.
Dit was zwaar sarcasmequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep, heeft er inderdaad he-le-maal niets mee te maken.
Wat mannen niet doen voor een beetje intimiteit hèquote:
Probeert links hier nou het martelaarschap te claimen ??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
tja, het topic gaat ook over de moord op linkse gekkies...
Mijne ook.quote:
Straw man argument, heb ik nergens beweerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah inderdaad. Daarom niet bespreken/iets aan doen. En omdat er 1000x meer per uur dood neer vallen van de honger in Afrika hoeven we ook niets te doen aan de fouten in ziekenhuizen.
En terecht. Ik hoop dat er bij de steunende reacties zeer snel en bezoekje komt van e special forces of een drone van ome Sam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Meer dan de helft van die tweets gaan over de verontwaardiging dat die hashtag gebruikt wordt
Je beweerd niets maar impliceert van alles. Wat dat precies is durf je uiteraard niet kenbaar te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:01 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Straw man argument, heb ik nergens beweerd.
Waarom mogen die droeftoeters geen gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoop dat er bij de steunende reacties zeer snel en bezoekje komt van e special forces of een drone van ome Sam.
Waar bevindt het moslimfront zich nou?quote:
Eenieder die daar zo'n slappe boodschap staat af te draaien is ongeschikt. Wie het ook is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
die Hollande en ook Rutte zijn echt totaal niet geschikt voor dit soort situaties.
lolquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je beweerd niets maar impliceert van alles. Wat dat precies is durf je uiteraard niet kenbaar te maken.
Ik zat even te Googlen om je erop te wijzen dat het verheerlijken van geweld strafbaar is, maar in Nederland mag dat blijkbaar gewoon:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom mogen die droeftoeters geen gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting?
ja joh lekker telefoongesprek ook nog met de terroristen, ID gevonden wel lekker makkelijk zoquote:
Omsingelde enclave.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Waar bevindt het moslimfront zich nou?
Waarom moeten we het nou erger maken dan het is? Ik ben zwaar tegen elke vorm van religies. Maar het slaat nergens op om de hele moslimgemeenschap in Nederland verantwoordelijk te stellen voor een paar gekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het opdringen van een cultuur die de laatste decennia gekenmerkt wordt door cultuur-relativering en het slikken van islamitisch gezeik?
Dat mogen ze wel, maar dit is het aanzetten tot geweld en haat. Ik zou het niet erg vinden als ze hem toevallig tegen een kogel zouden aanlopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom mogen die droeftoeters geen gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting?
Wilders wil de rechtsstaat omver werpen door art. 1 van de Grondwet af te schaffen, maar daar heb jij weer geen problemen mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel, maar dit is het aanzetten tot geweld en haat. Ik zou het niet erg vinden als ze hem toevallig tegen een kogel zouden aanlopen.
Je hebt het hier over mensen die geweld tegen onschuldige burgers aanmoedigen en verheerlijken.en onze rechtsstaat omver willen.
ID van die kerel was gebruikt en bewust achter gelaten in de auto.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Maar waar is nou die derde dader? Die jongen zat op school...
Bizar. Klinken beiden ook heerlijk rustig..quote:
dat bedoel ik, altijd die voorspelbare bullshit standaardreacties. totaal geen emotie of passie, niksquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:04 schreef Proximo het volgende:
[..]
Eenieder die daar zo'n slappe boodschap staat af te draaien is ongeschikt. Wie het ook is.
Mijn theorie: het was/is de gijzelnemer van de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Maar waar is nou die derde dader? Die jongen zat op school...
verbaasde mij ook dat een van de gasten wiens auto werd afgepakt zei dat ze echt extreem kalm waren en zeer professioneelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Bizar. Klinken beiden ook heerlijk rustig..
Ik zat ook al te kijken. Of ik ook naar een map uit WW2 zat te kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Waar bevindt het moslimfront zich nou?
Aardig wat kilometers gemaakt dan de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mijn theorie: het was/is de gijzelnemer van de supermarkt.
Omdat de zwijgende meerderheid er nooit toe doet. Er waren ook meer vredige russen/chinezen/duitsers toen daar moorddadige regimes aan de macht waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:06 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Waarom moeten we het nou erger maken dan het is? Ik ben zwaar tegen elke vorm van religies. Maar het slaat nergens op om de hele moslimgemeenschap in Nederland verantwoordelijk te stellen voor een paar gekken.
Nederland heeft 170 syriegangers, met een moslimgemeenschap van 850.000 (in Nederland) is dat 1 op de 5000..Dit zijn gewoon psychopaten en jammer genoeg komen die altijd in het nieuws.
In een koelcel, schijnt. Daar heeft hij contact gehouden met de politie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
De NOS heeft het nu ook over iemand in de drukkerij die verstopt zat tussen de dozen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Proximo het volgende:
[..]
Omdat de zwijgende meerderheid er nooit toe doet. Er waren ook meer vredige russen/chinezen/duitsers toen daar moorddadige regimes aan de macht waren.
Nog los van de sympathie die mensen al dan niet geforceerd voelen omdat ze onder dezelfde vlag varen.
Klopt was ook op de radio. Hij kon ontsnappen aan de gijzelnemers, door zich schuil te houden en politie in te lichten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
De NOS heeft het nu ook over iemand in de drukkerij die verstopt zat tussen de dozen.
Israël meldt 15 gijzelaarstwitter:AP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 20:06:31BREAKING: Israeli official: 15 hostages freed from kosher market in Paris. reageer retweet
Dit is andersom precies ook hoe terroristen denken. 'Er zijn geen onschuldigen'.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Proximo het volgende:
[..]
Omdat de zwijgende meerderheid er nooit toe doet. Er waren ook meer vredige russen/chinezen/duitsers toen daar moorddadige regimes aan de macht waren.
Nog los van de sympathie die mensen al dan niet geforceerd voelen omdat ze onder dezelfde vlag varen.
Dat hij daar bereik had. Ik heb in de supermarkt al geen bereik meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een koelcel, schijnt. Daar heeft hij contact gehouden met de politie.
Koelcel in een drukkerij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een koelcel, schijnt. Daar heeft hij contact gehouden met de politie.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
twitter:lyonanglais twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:37:13French TV reports #Dommartin 'hostage' was in fact hiding inside a box whole time, with the #KouachiBrothers unaware. reageer retweet
Ongelooflijk, wat een held. Het heeft immers behoorlijk lang geduurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt was ook op de radio. Hij kon ontsnappen aan de gijzelnemers, door zich schuil te houden en politie in te lichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |