Tenzij ze ongesteld isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch een vrouw?
Die kunnen niet zo gevaarlijk zijn
Telkens die ontsnappingen, dat verbaast me echt. 2 man tegen een miljoen man,leger,geheime dienst,etc. etc. en ze komen gewoon weg met een gestolen auto, overval tussendoor,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dus nog iemand ontsnapt nu? Zie ik op SkyNews. Kunnen ze direct verder met de klopjacht.
Meer dan de helft van die tweets gaan over de verontwaardiging dat die hashtag gebruikt wordtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kijk op Twitter even bij #jesuiskouachi En open Godverdomme je ogen. Er is binnen de islam een significant deel dat dit soort geweld gewoon goedkeurt of zelfs aanmoedigt. Van mij mogen ze al deze mongolen die onder de # hun steun betuigen zo de zee in kieperen. Hopen dat ze goed kunnen zwemmen. Wat een fucking varkens.
Er werd "unidentified male" gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch een vrouw?
Geen inhoudelijke en ontopic reactie's, kleuters willen hier over gevoelentjes en moslims en meninkjes discussieren, dat is het nieuwe nieuws tegenwoordig op FOK!.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dus nog iemand ontsnapt nu? Zie ik op SkyNews. Kunnen ze direct verder met de klopjacht.
Iedereen kan een trekker overhalenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch een vrouw?
Dat is zo zo zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Iedereen kan een trekker overhalen overhalen
Als je het met "gematigde vijand" over gematigde Moslims hebt dan zie ik jou eerder als vijand. Die gematigde Moslims vertrouw ik namelijk wel maar mensen met jouw soort praat veel minder. Iemand als Breivik volgde dezelfde gedachtegang als dat wat jij nu verwoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Confetti het volgende:
Europa is in een staat van ontkenning. Het verleden leert dat je oorlogen wint door de vijand niet als mens maar als minderwaardig beest te zien dat geen bestaansrecht heeft.
Je kunt geen oorlog winnen door onderscheid te blijven maken tussen een gematigde vijand en een extreme vijand. Ook de gematigde vijand zul je moeten opjagen, ze laten lopen is een te groot risico.
In Frankrijk kennen ze het woord "verband" dan ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef StephanL het volgende:
Nu BBC die eindelijk een melding maakt van die gijzeling bij de juwelier. Ze zeggen dat er geen verband is, maar dat zeiden ze gister ook bij die dode politievrouw.
tja, het topic gaat ook over de moord op linkse gekkies...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef bascross het volgende:
Het topic is weer overgenomen door de linkse gekkies. Abort topic.
Achter elke terrorist staat een vrouw die 'm vertelt wat hij moet doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch een vrouw?
Ah inderdaad. Daarom niet bespreken/iets aan doen. En omdat er 1000x meer per uur dood neer vallen van de honger in Afrika hoeven we ook niets te doen aan de fouten in ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef meth1745 het volgende:
Om het gevaar van terrorisme in perspectief te zetten: 17 doden, evenveel als er elke 1u40m in Franse ziekenhuizen sterven door fouten van het verplegend personeel.
ummm dan heb ik denk ik weer iets gemist,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef StephanL het volgende:
Nu BBC die eindelijk een melding maakt van die gijzeling bij de juwelier. Ze zeggen dat er geen verband is, maar dat zeiden ze gister ook bij die dode politievrouw.
Het is 'abandon topic'.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef bascross het volgende:
Het topic is weer overgenomen door de linkse gekkies. Abort topic.
geen link met de andere 2, was puur een overval volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ummm dan heb ik denk ik weer iets gemist,
de 2 gijzelingen zijn opgelost, en er is nou weer een 3de aan de gang
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Achter elke terrorist man staat een vrouw die 'm vertelt wat hij moet doen.
Ja in Montpellierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ummm dan heb ik denk ik weer iets gemist,
de 2 gijzelingen zijn opgelost, en er is nou weer een 3de aan de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |