Je moet gewoon normaal doen droeftoeter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gast of haarbaard?
Kies je benamingen en blijf erbij, want dit is verwarrend.
er komt maar geen einde aan deze thriller denk..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk iets van het AFPtwitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:11:57#BREAKING Armed robber takes two hostage at jewellery store in southern French city reageer retweet
Nee. Dat zijn de extremisten zelf met hun beperkte intelligentie en verdorven idealogie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef Ferbo het volgende:
Amerika is de oorzaak van al dit moslimterrorisme
Die is bij voorbaat al een hypocriete lulquote:
Als dit met de islam te maken heeft hebben 95% van de moslims die niemand vermoorden ook met de islam te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef luxerobots het volgende:
Dit heeft niets met de islam of islamieten te maken, dat we het even weten.
Antwoord weten we maar ondertussen verlangen wij wel dat de VS ingrijpt bij een conflictquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd verwoord, de haat jegens het westen van Moslimextremisten komt voornamelijk (90%) door het buitenlandbeleid van de VS. Laten we eerlijk zijn als de VS zo goed is van hart.. waarom zijn ze dan geen lid van het ICC? Waarom zijn ze dan hun eigen rechter?
Ik weet niet waarom ik kan me conflict daarover herinneren tijdens de oorlog in Servie. Maar omdat ze niet meedoen met onze ICC zijn zij verantwoordelijk voor het proces van radicalisering dat je nu overal in de islamitische wereld ziet ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd verwoord, de haat jegens het westen van Moslimextremisten komt voornamelijk (90%) door het buitenlandbeleid van de VS. Laten we eerlijk zijn als de VS zo goed is van hart.. waarom zijn ze dan geen lid van het ICC? Waarom zijn ze dan hun eigen rechter?
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Smack10 het volgende:
Heeft Quincy ondertussen al zijn mening laten schijnen over de gebeurtenissen?
Van Hollande? Die moet volgens mij nog komen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand persco gezien ? heb het gemist
Hoe zit nou ?quote:Bij de bestorming van de supermarkt zijn vier gegijzelden gewond geraakt. Eerder werd bekend dat vier andere gegijzelden om het leven zijn gekomen. Op beelden is te zien dat er ook overlevende gegijzelden zijn. Gijzelnemer Amedy Coulibaly, die gisteren een agent doodde, is ook omgekomen. Een tweede gijzelnemer zou zijn aangehouden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als dit met de islam te maken heeft hebben 95% van de moslims die niemand vermoorden ook met de islam te maken.
Ik zet een euro in op welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
er komt maar geen einde aan deze thriller denk..
yupquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is er een stream van die gijzeling bij de juwelier? liefst nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |