Moslimextremisme. Hmmm. Wat riepen ze ook alweer in de straat? 'we hebben wraak genomen voor de profeet' met het bekende riedeltje erachter aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als dit met de islam te maken heeft hebben 95% van de moslims die niemand vermoorden ook met de islam te maken.
Dat val reuze mee hoor. Op vrijwel alle plekken in Frankrijk is het nog altijd heerlijk kalm en gemoedelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat is dit man, heel Frankrijk op zijn kop
Ja man, puur en alleen de VSquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd verwoord, de haat jegens het westen van Moslimextremisten komt voornamelijk (90%) door het buitenlandbeleid van de VS. Laten we eerlijk zijn als de VS zo goed is van hart.. waarom zijn ze dan geen lid van het ICC? Waarom zijn ze dan hun eigen rechter?
5% van de moslims zijn moordenaars? Dat is nog hoger dan ik ooit had gedacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als dit met de islam te maken heeft hebben 95% van de moslims die niemand vermoorden ook met de islam te maken.
Nee niks. Wordt er nergens wat over gemeld. Ze willen het niet groter maken denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is er een stream van die gijzeling bij de juwelier? liefst nederlands?
Zeiden op NOS-journaal ook alquote:
Ik denk eerder dat de media nog niet op de hoogte is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee niks. Wordt er nergens wat over gemeld. Ze willen het niet groter maken denk ik.
Die jankte twee dagen terug al over "de Palestijnen". Hij wist kennelijk niet dat de plaats van handeling Frankrijk was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Smack10 het volgende:
Heeft Quincy ondertussen al zijn mening laten schijnen over de gebeurtenissen?
Post van de dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd verwoord, de haat jegens het westen van Moslimextremisten komt voornamelijk (90%) door het buitenlandbeleid van de VS. Laten we eerlijk zijn als de VS zo goed is van hart.. waarom zijn ze dan geen lid van het ICC? Waarom zijn ze dan hun eigen rechter?
de film zal de spanning van deze streams toch niet overtreffenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef eight het volgende:
Ik kan niet wachten totdat deze shit verfilmd wordt
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Antwoord weten we maar ondertussen verlangen wij wel dat de VS ingrijpt bij een conflict
Ben het helemaal met je eens. En maar wijzen naar anderen en niet het probleem binnen de islam zoeken. Zo zal het probleem altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat een simpele redenering. Het radicaliseringsproces zie je door de gehele islamitische wereld en daar ligt ook de oorzaak. Wat je nou doet is de fanatici napraten die allerlei drogredenen bedenken om het westen en andere volkeren te terroriseren. Leg maar eens uit hoe Amerika het moslimterrorisme in bv China, Thailland of India heeft veroorzaakt. Het is overal raak in de islamitische landen en daar kan je wel in de schoenen van andere proberen te schuiven maar dat houdt geen stand.
Geen verband natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee niks. Wordt er nergens wat over gemeld. Ze willen het niet groter maken denk ik.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die jankte twee dagen terug al over "de Palestijnen". Hij wist kennelijk niet dat de plaats van handeling Frankrijk was.
Dat lijkt mij sterk, want ik neem aan dat ze die tweets ook lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de media nog niet op de hoogte is.
Nou, nou wat grappig zeg. Volgens mij zijn ze bij allah lekker voorspraak aan het doen voor vrienden en familie en gaan ze daarna door naar de maagden showroom. Lekker shoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef yvonne het volgende:
http://newsthump.com/2015(...)ves-burning-in-hell/
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal doen droeftoeter.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
lekker bukken voor allah en ruiken aan de smerige zweetpoten van de haatbaard voor je
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef yvonne het volgende:
http://newsthump.com/2015(...)ves-burning-in-hell/
Nee hoor, ze hebben een moslim (agent) gedood. Dan ga je naar de hel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou, nou wat grappig zeg. Volgens mij zijn ze bij allah lekker voorspraak aan het doen voor vrienden en familie en gaan ze daarna door naar de maagden showroom. Lekker shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |