Denk het ook. Of hij mot me gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij neukt liever een ander maar houdt je warm als rebound/troostmeisje
Je vergeet de streepjes weg te halenquote:
Hoe zit dat met dreamer dan maakt die nog beetje progress?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik googlede op "she fok dreamerbulk" en kwam hem toen vrij snel tegen.
Er is wel een third party sherlock maar ben de link kwijt.
Hey ik haalde hem gewoon uit een oud topicquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Internet maakt altijd zo fucking duidelijk hoe creepy mensen eigenlijk zjin, stalker-technisch
Elke foto van jou gaat in de fok fapmapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Internet maakt altijd zo fucking duidelijk hoe creepy mensen eigenlijk zjin, stalker-technisch
Hij lift niet echt meer voor de progress is wat ik verneem, lift wel maar doet vooral MMA nu.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dreamer dan maakt die nog beetje progress?
Nee, Oostbloknaam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is ze Grieks?
En idd die topic vond ik Klokov en in het deel daarna stond het verhaal.
Geeft niet ik geil op masturberende mannen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke foto van jou gaat in de fok fapmap
Echt? DM komt eraanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet ik geil op masturberende mannen.
Plaats even betere foto's voor een tribute.quote:
Inb4 dm-explosiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh damn, hij was qua stats wel the man to beat destijds!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij lift niet echt meer voor de progress is wat ik verneem, lift wel maar doet vooral MMA nu.
mmmm lkkr bbyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |