quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Deze moet hier ook even worden gepost
[..]
Inb4 hard geworden
quote:
Jij had haar Facebook ook toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 hard geworden
Moet je ze niet de indruk geven dat er wat voor ze te halen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
7/10?
Dat aanspreek probleem is ook het grote probleem hè. Als we gewoon aangesproken zouden worden is er niks aan de hand. Maar nu wordt je reet betast, door je haren gewoeld of worden andere delen ongewenst gemolesteerd (o.a. baard) door self privileged <5/10's. Dat wekt aversie en afkeer op, je zou er bijna homo van worden (nohomo)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Weissman het volgende:
Vrouwelijke dima![]()
kijk je naar cam guys of wat?
Volgens mij was het juist dreamerbulk die haar zag staan in de comments van een B&F post ofzo.quote:
Doet de sherlock het weer? Of zit die in je bookmarks?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 hard geworden
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist dreamerbulk die haar zag staan in de comments van een B&F post ofzo.
Nee ik googlede op "she fok dreamerbulk" en kwam hem toen vrij snel tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Doet de sherlock het weer? Of zit die in je bookmarks?
Collega waar ik al 3 jaar verliefd op ben, meerdere keren 1 op 1 mee heb afgesproken, ook wel bepaalde momenten van spanning mee heb gehad maar waarmee niets is gebeurd, en ik nog steeds niet weet of hij me gewoon aardig vindt of in m'n broekje wil.quote:
Extra foto's ONZ / [DE GYM #356] Welke boxers dragen jullie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik googlede op "she fok dreamerbulk" en kwam hem toen vrij snel tegen.
Er is wel een third party sherlock maar ben de link kwijt.
Hoezo vraag je dat dan nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Collega waar ik al 3 jaar verliefd op ben, meerdere keren 1 op 1 mee heb afgesproken, ook wel bepaalde momenten van spanning mee heb gehad maar waarmee niets is gebeurd, en ik nog steeds niet weet of hij me gewoon aardig vindt of in m'n broekje wil.
*kras
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK 6/10 DAN, GVD.
ik zou zoiets serieus niet durven. Maar ik ben dan ook een flirtkneus. Zeg maar vrouwelijke dima, maar minder maagd.
Hij neukt liever een ander maar houdt je warm als rebound/troostmeisjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Collega waar ik al 3 jaar verliefd op ben, meerdere keren 1 op 1 mee heb afgesproken, ook wel bepaalde momenten van spanning mee heb gehad maar waarmee niets is gebeurd, en ik nog steeds niet weet of hij me gewoon aardig vindt of in m'n broekje wil.
*kras
Klinkt legit srsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij neukt liever een ander maar houdt je warm als rebound/troostmeisje
Zou ze er nog steeds zo uitzien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |