Zo kan ik ook Lille, Marseille en zelfs Dijon noemen maar dat wil niet zeggen dat daar wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog meer plaatsen worden gemeld
Nimes, Bordeaux, Lyon en St. etttiene
Heerlijk die chaos!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:31 schreef alpeko het volgende:
Volgens RTL ligt Montpellier in het zuiden van Parijs
Ten zuiden, klopt wel, maar is een eindje verder wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:31 schreef alpeko het volgende:
Wat ik me afvraag he, de doodgeschoten politievrouw gisteren door de daders, in de buurt van een Joodse school.quote:
Vrij ironisch om meteen een knieschot te vragen inderdaad. Het recht om te provoceren was toch absoluut?quote:
Wel jammer dat het allemaal zo ver weg isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog meer plaatsen worden gemeld
Nimes, Bordeaux, Lyon en St. etttiene
FOK!kers zoeken dat meteen op op wiki en wisten dat al eerder natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:31 schreef alpeko het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:31 schreef alpeko het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.htmlquote:• Hayat Boumeddiene, the 26-year-old woman wanted in Thursday's fatal shooting of a policewoman outside Paris, escaped Friday from the grocery store in the confusion as hostages ran away, Alliance Police Union spokesman Pascal Disand said. She'd been in the market with Amedy Coulibaly, the other suspect in Thursday's deadly incident.
Andermans mening ligt toch vaak wat moeilijk bij dergelijke roeptoeters.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook dat is toch vrijheid van meningsuiting?
"Erg opvallend dat de gijzelingen tegelijk werden beeindigd, kunnen we spreken van een gecoordineerde actie?"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:29 schreef Proximo het volgende:
[..]
Zou dit nou ook naar nederland kunnen komen?
Nou niets is onmogelijk
wacht de perso's maar af dan!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds wat onduidelijk eigenlijk
Kwalbert praat ook wat raarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
'Blijft u kijken, dan hoort u het laatste nieuws in RTL Boulevard'
Nou sorry, maar zo interessant vind ik dit hele gebeuren ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |