Geert is nog steeds te one issue om aan de macht te komen, er gebeuren wel meer belangrijke dingen buiten Syriëganger/Islam dreiging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Farrage aan de macht in Engeland, Le Pen in Frankrijk en Geert in Nederland. Kan een sterke alliantie worden tegen het kwaad.
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef b4kl4p het volgende:
Hebben we nu een nieuwe gijzelsituatie in montpelier?
Een sterke alliantie van infantiele circusartiesten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Farrage aan de macht in Engeland, Le Pen in Frankrijk en Geert in Nederland. Kan een sterke alliantie worden tegen het kwaad.
Daarom ergerde ik me zo aan de berichtgeving. Er was sprake dat de gijzelaar een vrouw was en vervolgens gaan ze melden dat de eigenaar van de drukkerij de hele dag nog geen contact heeft opgenomen. Als die gijzelnemers dus een vrouw hadden was de kans groot dat de man zich verstopt had, dergelijk informatie mag je nooit openbaar maken op zo'n moment.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank Renout verslaggever NOS.
Zat een man in de koelcel die informatie doorgaf aan de polisie.
Pure aids op zijn best bedoel jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
het is een AQ cel geloof ik maar die hebben nar een fittie weer "vrede" gesloten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat een onzin, die maken enkel gebruik van het moment
Met pennen zwaaien en oproepen tot waakzaamheid gaan we in ieder geval ook niet mee komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Een drie-eenheid van troeftoeters, niets meer
Denk het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat een onzin, die maken enkel gebruik van het moment
Op CNN hadden ze het er vanmiddag over dat er in Frankrijk alleen al 5.000 !! "Jihadisten" zijn, ze kunnen ze niet eens allemaal in de gaten houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef HighVolume het volgende:
Nou afwachten welke cel ze nu weer vergeten zijn om in de gaten te blijven houden
Jij hebt er voor geleerd, zie ik?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gaat véél te langzaam. Ze geven hem teveel tijd om gijzelaars te doden.
Meer dan met die kneuzenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:20 schreef Proximo het volgende:
[..]
Met pennen zwaaien en oproepen tot waakzaamheid gaan we in ieder geval ook niet mee komen.
slachtoffer rolquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:20 schreef Ludacriss het volgende:
Mooie cartoon op AlJazeera English:
[ afbeelding ]
http://prelive.aljazeera.(...)151810528121783.html
Moet je er voor geleerd te hebben om te weten dat je in ~30 seconde best veel mensen dood kan schieten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |