Time flies when you're having fun.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:14 schreef Blistering het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doenRealiseer me net dat ik al vanaf 10 uur vanmorgen dit volg
Waarom gaat er op 0:14 zo'n flashbang bij die auto af?quote:
Bah, krijg hier rillingen van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:13 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben benieuwd of de baby uit de supermarkt het overleeft heeft
Ach boeiend, wat kan een vrouw nou verder uitrichten.quote:
Onze regering is dan ook gewoon een vorm van satire of slechte humor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.twitter:brusselmans twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:46:58Rutte: Wel maatregelenhttp://t.co/UaGhsyZhBEHennis: geen maatregelen http://t.co/JfBDAFWb8N reageer retweet
Of ze hadden het al gepland natuurlijk en even het nieuws niet in de gaten gehouden, en krijgen nu circa 8000 politie-agenten op hun dak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die slaan natuurlijk nu hun slag omdat de meeste politie ergens anders is
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:17 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ze waren zo gefixeerd op die negert... stelletje racistische fransen
Nou, met een auto...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach boeiend, wat kan een vrouw nou verder uitrichten.
Ja, die hebben wrs al even niet het nieuws gevolgd...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook lekkere timing als de politie al op scherp staat
Kut social media.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de mening van Linda en Veroni zijn belangrijk nieuws bij RTL
Wat een onzin, die maken enkel gebruik van het momentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Isis heeft de aanslag opgeëist. Morgen zijn Engeland, Amerika en andere landen aan de beurt. Dit was pas het begin.
Gaat véél te langzaam. Ze geven hem teveel tijd om gijzelaars te doden.quote:
Een drie-eenheid van troeftoeters, niets meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Farrage aan de macht in Engeland, Le Pen in Frankrijk en Geert in Nederland. Kan een sterke alliantie worden tegen het kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |