quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk hebben die specialforces gopro's op hun helmen en worden dalijk de firstperson beelden vrijgegeven
Natuurlijk niet, dat heb ik eerder al aangegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, er kan ook niks aan gedaan worden.
Het is ook gewoon raar, want je zegt ook molenaar, dat is ook degene die het uitvoert. Of ambtenaar en niet ambtnemer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Abed het volgende:
Mensen die denken dat een gijzelaar een gijzelnemer is
Deze broers hebben toch netjes de Koran gevolgd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef deedeetee het volgende:
Of er leven is na de dood staat ter discussie. Maar één ding lijkt me zeker : er staan geen maagden klaar voor moordenaars. De broers krijgen hooguit heel lang de tijd om over hun gruwelijke vergissingen na te denken
Binnenkort in Call of Duty DLCquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk hebben die specialforces gopro's op hun helmen en worden dalijk de firstperson beelden vrijgegeven
Voer ze maar aan de varkensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als gedenk plenk zullen ze begraven worden op een landgoed waar veel geiten staan
Als alle gijzelaars eruit zijn kan ik me dat voorstellen; bomgevaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Lijken nog geen agenten in de supermarkt naar binnen te zijn gegaan, alleen gijzelaars naar buiten
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Dat de boeien om de polsen van die broers maar lekker strak zitten.
Mag wat mij betreft best rode striemen zichtbaar van zijn als ze straks verhoord worden.
Ze zijn dood...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Mag wat mij betreft best rode striemen zichtbaar van zijn als ze straks verhoord worden.
Die ondervraging gaat dan meer een monoloog worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |