quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat er een onderzoekje komt naar dit brute staaltje politiegeweld. In een rechtsstaat gaan we niet op deze manier met elkaar om.
ja dat is een toonbeeld van het laffe westenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef AhmedJaret het volgende:
erg eerlijk was het niet allemaal heb je gezien hoe groot het verschil was? 2 tegen weet ik niet hoeveel duizend man
Raar, meestal is het andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef akveor het volgende:
Duidelijk dat de Fransen hebben besloten dat het voor het donker werd afgelopen moest zijn.
Knap gedaan inderdaad, respect voor alle eenheden, hulpverleners ed. Ik had ze alleen liever zien wegrotten in de cel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef delano.888 het volgende:
Alle gijzelaars bevrijd, alle gijzelnemers dood. Knap hoor.
Als er geen dode gijzelaars zijn hebben ze dit prima opgelost.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef akveor het volgende:
Duidelijk dat de Fransen hebben besloten dat het voor het donker werd afgelopen moest zijn.
Dat weet ik toch niet? Er zal een heel onderzoek gaan volgen en een dader weet natuurlijk het meeste.quote:
All was beter geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Re het volgende:
several hostages freed, maakt me toch huiverig
Nee 12 doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Karrs het volgende:
Nu is er maar één interessante vraag.
Hebben alle gijzelaars het overleefd?
GijzelNEMERS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Tweek het volgende:
De gijzelaars zijn dood in parijs, tenminste dat zeiden ze net bij france24. Ze kunnen het nog niet bevestigen.
Veel kogels waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nu door ze heen gaat.
Ik las gisteren een tweet, iets als:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat er een onderzoekje komt naar dit brute staaltje politiegeweld. In een rechtsstaat gaan we niet op deze manier met elkaar om.
Van boze moslims is al een tijdje bekend waarom ze boos zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? Er zal een heel onderzoek gaan volgen en een dader weet natuurlijk het meeste.
Waarom lijkt jou dat duidelijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef akveor het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de Fransen hebben besloten dat het voor het donker werd afgelopen moest zijn.
Ja, 2 zwaarbewapende krankzinnige lafbekken tegen 12 ongewapende helden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef AhmedJaret het volgende:
erg eerlijk was het niet allemaal heb je gezien hoe groot het verschil was? 2 tegen weet ik niet hoeveel duizend man
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja want een burgeroorlog is vel koel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |