niet zo sadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-live
Dit 's een link van Sky News. Ik herhaal: Dit 's een link van Sky News.
Is daar iets gaande?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-live
Dit 's een link van Sky News. Ik herhaal: Dit 's een link van Sky News.
Ditquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Breekfast het volgende:
Fuck waarom zat ik geen sky te kijken
Laat ze maar op hun bek gaan als ze dood zijn er ontdekken dat er geen maagden te bekennen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die idioten moeten blijven leven!!!!
Geen martelaar laten worden....
Daar staan producten in een stelling.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
En hoe gaat het met de supermarkt?
Die zijn weg, daarna pas explosiesquote:
quote:
Ik weet niet of dat in de polisvoorwaarden staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Is zo'n bedrijf nou verzekerd voor dit soort schade?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Is zo'n bedrijf nou verzekerd voor dit soort schade?
Zonne grote vuurbal jonge!quote:
lol hihi xdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
Leek net alsof die agent doodviel op het dak ofzo lol.
RTL ook niet. Die laten alleen nutteloze bijdrages van Rik Konijnenbelt zien.quote:
Even testen of ie wel werkte?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef hmmmz het volgende:
Kan ook die granaatwerper zijn die afging.
Ik denk dat het een duel wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef hmmmz het volgende:
Kan ook die granaatwerper zijn die afging.
Nee, de cameraman gaat wel even het gebouw in om te kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Sky laat niets interessant meer zien?
72 maagden aan t douwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef de_boswachter het volgende:
Said en Cherif zijn al bij Mohamed.
Misschien is er ook niks interessants om te laten zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Sky laat niets interessant meer zien?
Friendly fire. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef Revanches het volgende:
Op CNN nog beelden van agenten op het dak na de explosie
Bouwt wel mooi overuren opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch in die drukkerij werken.
Kom je 's morgens op je werk, computer aanzetten, koffie halen, email lezen.
Komen er zwaarbewapende gekkies binnen die je gijzelen.
Het gebouw wordt omsingeld door duizenden agenten.
Dan gaat de shit los: explosies, schoten, geschreeuw, meer schoten, meer explosies.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Binnenkort wel! Jullie krijgen binnenkort ALLE upc kanalen die UPC aanbiedt. UPC wordt Ziggo!
Volgens sky was er gunfire vlak voor de explosiesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
wie begon er met schieten? ook een leuke vraag
quote:Franse autoriteiten bevestigen dat de bestorming van het pand in Dammartin-en-Goele is begonnen.
Als je t overleeft kun je wel gelijk je verhaal schrijven en laten drukken! Hoppaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch in die drukkerij werken.
Kom je 's morgens op je werk, computer aanzetten, koffie halen, email lezen.
Komen er zwaarbewapende gekkies binnen die je gijzelen.
Het gebouw wordt omsingeld door duizenden agenten.
Dan gaat de shit los: explosies, schoten, geschreeuw, meer schoten, meer explosies.
Hoi Yvonne!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef yvonne het volgende:
Ik had sky opstaan en er was duidelijk rook en geweervuur te horen en zien.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:01:08#BREAKING Police launch assault where Charlie Hebdo suspects holed up: official source reageer retweet
Yvonne meld zich hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef yvonne het volgende:
Meen je...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef yvonne het volgende:
Belgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Kwaliteit het volgende:
HET LAATSTE NIEUWS (Krant van Belgie)
Belgische vrouw onder gijzelaars Joodse winkel Parijs
Ik heb net nog iets gedrukt op het toilet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik heb ook eens in een drukkerij gewerkt, komt wel dichtbij zo
bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Politie heeft gezegd dat de aktie is begonnen
Dat z'n GSM nog werkt. Je zou zeggen dat ze dat verkeer helemaal plat leggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef Oliver23 het volgende:
Agenten op het dak. Joris wordt steeds angstiger
Heb je het ook al aan je buurvrouw verteld?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
nog even 100 keer herhalen dat de aktie is begonnen dames en heren
Dat maakt het wel extra ergquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Kwaliteit het volgende:
HET LAATSTE NIEUWS (Krant van Belgie)
Belgische vrouw onder gijzelaars Joodse winkel Parijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |