Hij moet wat vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:09 schreef happinessfordogs het volgende:
Waarom geeft Mark Rutte een persconferentie? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Wekelijkse premier persconferentiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:09 schreef happinessfordogs het volgende:
Waarom geeft Mark Rutte een persconferentie? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Wie is Hans Rutte?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de wekelijkse persconferentie van Rutte, Hans.
Goedemorgen dat wisten we alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
''Terreurorganisatie ISIS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo. Volgens ISIS is de aanslag van woensdag slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.''
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465039
probleem is dat die kop er meestal af is na de aanslagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:07 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik vind dat een terrorismedeskundige vandaag de dag toch wel minimaal een terroristische aanslag op zijn naam moet hebben voordat hij met zijn kop op tv kan. Al die andere idioten zijn niets minder dan aandachtshoeren.
Wat was er te zien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het zelfs even ontroerend vond, op RTL7. Ik weet dat ze niet de mening van alle Fransozen verkondigen, maar toch. Mooi. En herkenbaar (vanuit mijn tijd in een gemengde wijk in Amsterdam-Oost).
Kunnen toch niet op tegen BBC, EuroNews, TV5, France24, enzovoorts.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Revanches het volgende:
RTL7 overklast NOS in deze. Die hadden tot voor kort nog teletekst tijdens de gijzeling.
Ik kan niet alles voorbij zien komen.quote:
Dus toch waar...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trocadero ontruimd.
[ afbeelding ]
Beetje lastig om te interpreteren alleen. Dit zeggen ze eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
''Terreurorganisatie ISIS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo. Volgens ISIS is de aanslag van woensdag slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.''
En in dit land zeiken om een bekeuring.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
Hopelijk niet want dat Economische Nieuws vind ik zulk weerzinwekkend pulp.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:11 schreef Travel. het volgende:
Doen ze dat domme RTL-Z er niet tussen vandaag?
BBC en EuroNews was echt drama netquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen toch niet op tegen BBC, EuroNews, TV5, France24, enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |