Ik hou me er afzijdig van verder, alleen had iedereen dit al jaren zien aankomen in Parijs, maar nee, lekker ontkennen, niets aan de hand, gaat allemaal goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Vlaamse tietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Anders haal je toch vlaamse frietjes!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Er gaan mensen dood, zoals zo vaak en er is ander gedoe, zoals zo vaakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
1 sowieso, de joodse supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
Leuk vriendengroepje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en de gijzelnemer van de supermarkt had contact met de 2 broers. Ze zitten in het zelfde jihadistische netwerk
Ik had het nog gedaan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had allang vrij genomen, naar Belgie gereden en hopen dat ze voor mij gekookt zou hebben.
Wat gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar België though.
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doenquote:
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gezellig. Ik moet morgen werken.
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Voor mij wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Ik werk met paardenquote:
Slager?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |