quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
Die supermarkt zal toch niet van de zwager van die FOKker zijn?
Ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef schoolstudent het volgende:
Godver, ik zit op werk en mis alles.
Uit The Guardian en France24 maak ik op dat het om (in ieder geval) vijf gijzelaars gaat waaronder vrouwen en kinderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef L3gend het volgende:
twitter:H_E_Samuel twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:47:35Five women and children taken hostage in Kosher grocery at Vincennes, saying: "You know who I am". Thought to be policewoman killer. @BFMTV reageer retweet
supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
Zijn die beelden btw van de supermarkt of drukkerij?
Bevestigdtwitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:55:08#BREAKING At least five hostages in Paris kosher supermarket: source reageer retweet
Je bent het er niet mee eens?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De imam wees erop dat elke Moslim als het ware een ambassadeur is van de Islam. Dat we aan Europa erg veel te danken hebben.²
Was zeker bang dat er diensten meeluisterden op een dag als vandaag. Ben benieuwd wat hij volgende week weer preekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net uit de moskee. De imam heeft erop gehamerd dat je de pen met de pen moet bestrijden.²
Ligt eraan op welke zender je zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
Ik denk dat leuk niet het goede woord is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet dan? Hier worden die gasten voor getraind. Het is net als ME'ers hier die er ook gewoon op geilen dat het helemaal losgaat.
Ligt eraan waar je kijkt maar de meeste beelden zijn nu van de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Onnoman het volgende:
flink de tering uitgebroken in frankrijk
hoop niet dat dit een kettingreactie gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |