Ja ik ook. Vooral nu ze die camera zo agressief wegjagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
Als ik de beelden op de NOS zo zie dan krijg ik zwaar de indruk dat ze daar snel gaan invallen.
ja misschien wel maar toch heftig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit lijken mij dan weer eerder de leuke kanten van het werk.
Niet dan? Hier worden die gasten voor getraind. Het is net als ME'ers hier die er ook gewoon op geilen dat het helemaal losgaat.quote:
Voor die 1500 in de maand zou ik liever langs de weg flitsen dan op terroristen jagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit lijken mij dan weer eerder de leuke kanten van het werk.
hij heeft een mountquote:
twitter:H_E_Samuel twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:47:35Five women and children taken hostage in Kosher grocery at Vincennes, saying: "You know who I am". Thought to be policewoman killer. @BFMTV reageer retweet
Ze krijgen zo wel opdracht om te lopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral nu ze die camera zo agressief wegjagen.
De imam wees erop dat elke Moslim als het ware een ambassadeur is van de Islam. Dat we aan Europa erg veel te danken hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kom maar op met je moskeehumor om te lachen
Die hond ruikt ook actie en wil op dit moment niets liever dan die verdachte uitschakelen. Daarom moet zijn geleider 'm goed in bedwang houden.quote:
Zou je haast denken ja. Ze maken een grote troep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
Als ik de beelden op de NOS zo zie dan krijg ik zwaar de indruk dat ze daar snel gaan invallen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
Die supermarkt zal toch niet van de zwager van die FOKker zijn?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef L3gend het volgende:
twitter:H_E_Samuel twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:47:35Five women and children taken hostage in Kosher grocery at Vincennes, saying: "You know who I am". Thought to be policewoman killer. @BFMTV reageer retweet
verstandige woorden, maar de hamer mag je thuis laten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net uit de moskee. De imam heeft erop gehamerd dat je de pen met de pen moet bestrijden.˛
Ik blijf de ruzie over Izaak en Ismaël maar maf vinden. Waar blijft Bert van Leeuwen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Zou deze gijzelnemer dan ook als 'regel' hebben om geen burgers te doden? En worden bezoekers aan een Joodse supermarkt dan als minder 'burger' of minder onschuldig gezien?
nu hoor je het eens van een ander, geloof je het nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De imam wees erop dat elke Moslim als het ware een ambassadeur is van de Islam. Dat we aan Europa erg veel te danken hebben.˛
Even vragen:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
Die supermarkt zal toch niet van de zwager van die FOKker zijn?
Vertel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De imam wees erop dat elke Moslim als het ware een ambassadeur is van de Islam. Dat we aan Europa erg veel te danken hebben.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |