Jij komt helemaal nooit buitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net uit de moskee. De imam heeft erop gehamerd dat je de pen met de pen moet bestrijden.²
Misschien kunnen we Job Cohen sturen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Dit loopt wel erg uit de hand. Lekker thee drinken en potloden omhoog houden helpt
Dat wilde je toch? Jij zit de hele tijd te zeiken dat er niets gebeurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Dit loopt wel erg uit de hand. Lekker thee drinken en potloden omhoog houden helpt
Daar heb je wel een punt. Maar er vallen meer slachtoffers door islamitisch terrorisme dan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Voor joden valt het wel mee toch? Als Palestijn word je daar kapot gemaakt en heb je geen leven maar als Jood kan je rustig achteroverleunen en van het vuurwerk genieten.
ok danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net uit de moskee. De imam heeft erop gehamerd dat je de pen met de pen moet bestrijden.
Help de mensheid: Hoe lossen we dit op dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Dit lijken mij dan weer eerder de leuke kanten van het werk.quote:
Die zijn als jood natuurlijk per definitie fout. Maar oh wee als men nu iets over moslims/islam roept, dan mag je niet generaliseren of 'begint het nu wel erg op 1940 te lijken'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Zou deze gijzelnemer dan ook als 'regel' hebben om geen burgers te doden? En worden bezoekers aan een Joodse supermarkt dan als minder 'burger' of minder onschuldig gezien?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit lijken mij dan weer eerder de leuke kanten van het werk.
Nee echtquote:
Ik denk dat de Fransen straks niet met de pen maar met de 'Le Penn' gaan strijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net uit de moskee. De imam heeft erop gehamerd dat je de pen met de pen moet bestrijden.²
Kom maar op met je moskeehumor om te lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik denk dat de Fransen straks niet met de pen met de 'Le Penn' gaan strijden
Beter dan doelloos rondrijden door het dorpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |