Als die mafkezen écht raketwerpers hebben snap ik het wel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou kunnen maar lijkt mij ietwat overdreven.
Dat zeiden ze 30 minuten geleden al ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Zeggen ze nu dat de gijzelaar een vrouw is?
En waarom worden post dan verwijderd waarin ik hoop dat beide daders op een sensationele manier kapot geschoten worden? Wat is daar offtopic aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef timmmmm het volgende:
De hoeveelheid SC, baggerposts en andere teringzooi neemt de overhand.
Na een link of tweet met nieuws hoef je geen 'bedankt hans' te plaatsen, posts met enkel een smiley ook niet. Andere SC wordt ook weggehaald. Laten we het een beetje serieus houden
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Zeggen ze nu dat de gijzelaar een vrouw is?
Toen zaten ze erover te speculeren, maar nu brachten ze het min of meer als feit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 30 minuten geleden al ja.
Heel graag, want het steeds verspringende topic werkt aardig op mijn zenuwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Na een link of tweet met nieuws hoef je geen 'bedankt hans' te plaatsen, posts met enkel een smiley ook niet. Andere SC wordt ook weggehaald. Laten we het een beetje serieus houden
Dat mag in FB, dit soort dingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waarom worden post dan verwijderd waarin ik hoop dat beide daders op een sensationele manier kapot geschoten worden? Wat is daar offtopic aan?
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Abdellatif Kechiche kan hier wel een mooie film van maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef tralalala het volgende:
Misschien zijn ze allang het rioolstelsel ingedoken.
We zullen er vanmiddag wel achterkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als die mafkezen écht raketwerpers hebben snap ik het wel hoor
een tijd geleden ook hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen zaten ze erover te speculeren, maar nu brachten ze het min of meer als feit.
Je suis Hans. Hans verdient meer respect.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef timmmmm het volgende:
nee, dat er een vrouwelijke gijzelaar was en dat ze die hebben laten gaan omdat ze geen vrouwen willen dodenquote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Ze hebben niemand laten gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef Jee2701 het volgende:
[..]
nee, dat er een vrouwelijke gijzelaar was en dat ze die hebben laten gaan omdat ze geen vrouwen willen doden
Beatmuziek.quote:
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-livequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Argh, link van de stream kwijt?
Iemand link?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Argh, link van de stream kwijt?
Iemand link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |