quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor de show zou dat mooi zijn.
Ik heb weer een zak chips klaar en zit voor de TV. Genieten !!!! Hopelijk schieten ze die twee martelaars door een knie en overleven ze het
Nee, maar je kan toch wel verwachten dat een nieuwsbericht van een uur oud hier al voorbij is gekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Niet iedereen heeft de tijd om hier 24/7 te SC-en.
10.39 is hier 3 minuten geleden toen ik het postte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar je kan toch wel verwachten dat een nieuwsbericht van een uur oud hier al voorbij is gekomen
in het bos wellichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef hmmmz het volgende:
Waar zaten ze nou voordat ze die auto hebben gejat vanochtend?
Meer geėmancipeerd dan mannen dit dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De tering, straks krijgen we al die linksen: moslims zijn goed voor vrouwen want ze schieten alleen mannen dood.
Het is toch vrijdag, 5 dagen in de week werken is oldskool.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Niet iedereen heeft de tijd om hier 24/7 te SC-en.
1 van de 12 doden was een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De tering, straks krijgen we al die linksen: moslims zijn goed voor vrouwen want ze schieten alleen mannen dood.
Wat is dit voor debiele random opmerking.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
In de plaatselijke friture.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef hmmmz het volgende:
Waar zaten ze nou voordat ze die auto hebben gejat vanochtend?
zelfde als Reb en Vodka. (Harris en klebold, Columbine)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zouden die twee haatbaarden zich voelen nu ze weten dat ze om 12:00 hun laatste uurtje horen slaan? Zouden ze euforisch zijn omdat ze kennis gaan maken met Mohammed ? Lijkt me leuk om nu hun gedachten te kunnen inzien. Zijn ze zenuwachtig. Dat soort vragen.
Is toch gewoon een pragmatische keuze voor de meeste kranten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef akveor het volgende:
Volgens CNN: veel van de media hebben inmiddels toegegeven aan het moslims terreur en hebben te kenen gegeven dat ze de cartoons niet weer gaan afdrukken. Ah, de media is dus de hoer van Babylon.
Gefeliciteerd... terrorisme loont.
Die zal sterven. Helaas. Gestorven voor wereldvrede.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef Onnoman het volgende:
die gast die nu ontvoerd is.. gvd ik ben echt bang dat hij wordt neergeschoten..
die onzekerheid lijkt mij echt zo beangstigend voor die persoon
De ochtend na de aanslag was er ook nog een politievrouw gedood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef superniger het volgende:
[..]
1 van de 12 doden was een vrouw.
Is een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef Onnoman het volgende:
die gast die nu ontvoerd is.. gvd ik ben echt bang dat hij wordt neergeschoten..
Denk het ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou lijkt mij wel meevallen hoor, samen in een kamer met twee gasten die daarvoor nog 12 mensen hebben vermoord. Walk in the park...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef Onnoman het volgende:
Syriė stijl.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk zegt de onderhandelaar het volgende;
Rocketlauncher vs. Rocketlauncher, hier buiten op het veld. Man tegen man, duel. Last man standing.
Dat zou episch zijn, een rocketlaunch battle
Ik meen me te herinneren dat Breivik ontgoocheld was omdat hij uiteindelijk is opgepakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:46 schreef meth1745 het volgende:
een weekblad ereburger maken... wat een onzin.
[..]
zelfde als Reb en Vodka. (Harris en klebold, Columbine)
Ditquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef superniger het volgende:
[..]
1 van de 12 doden was een vrouw.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:45:22Le Point: Gunman who killed a police woman in #Montrouge yesterday was in the same jihadist group as the #CharlieHebdo killers. reageer retweet
Heet is verdorie geen call of duty!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk zegt de onderhandelaar het volgende;
Rocketlauncher vs. Rocketlauncher, hier buiten op het veld. Man tegen man, duel. Last man standing.
Dat zou episch zijn, een rocketlaunch battle
En dat Unibet dan een market opent wie wint. Haatbaard op 3.20 quotering, copper op 1.40. Zoiets.quote:
Verband tussen schietpartij Montrouge en aanslagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Happel het volgende:
Was dit al bekend?twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:45:22Le Point: Gunman who killed a police woman in #Montrouge yesterday was in the same jihadist group as the #CharlieHebdo killers. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Adolecens het volgende:
wtf, er staat zelfs een tank![]()
[ afbeelding ]
De AFP heeft intussen alle cartoons uit de database verwijderd, wat zouden die demonstranten daarvan vinden met hun pen in de lucht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef akveor het volgende:
Volgens CNN: veel van de media hebben inmiddels toegegeven aan het moslims terreur en hebben te kenen gegeven dat ze de cartoons niet weer gaan afdrukken. Ah, de media is dus de hoer van Babylon.
Gefeliciteerd... terrorisme loont.
[ afbeelding ]
Nee, die reed gewoon voorbij toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chanant. Alsof ze die gaan gebruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Toch 6 sterren dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Niet Piet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Heet is verdorie geen call of duty!!!!!
Dus toch wanted level 6.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]vette shit.
Schieten vanaf dat viaduct, zo het raam in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |