Multiquote in 3,2,1..
quote:
Ik heb gister wel een beetje met plaatsvervangende schaamte naar het journaal zitten kijken. 18 minuten Charlie Hebdo, en 2 seconden voor 't einde nog even terloops melden dat Boko Haram weer 100 mensen heeft afgeslacht. Maar he, dat boeit toch niemand want het zijn maar domme Afrikanen.
quote:
Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef Landysh het volgende:[..]
Ja, ik herinner mij jou yurt verhalen, vandaar dat ik aan tekke dacht.
Maar mijn ouders waren op het gebied van vriendjes etc. ook heel streng vergeleken met andere Turkse ouders in mijn omgeving. Als ik vroeger op straat liep en een klasgenoot of vriend groette kreeg ik gelijk een hele waslijst aan vragen van mijn moeder.

En nu ben ik 24 en heeft ze een 'heb je nog geen vriend' attitude.
Turken.

Niet met jongens mogen omgaan maar wel verwachten dat je na je 20ste een vriend en trouwplannen hebt. Echt.

Turkentopic is verderop. kthnxbye
quote:
Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef kaasplankje het volgende:vandaag ook weer die amara 't weer doen op 4 vervelend mens
voor mij komt eerst helga en dan een hele tijd nix en dan pas al die andere betanerds
van deze koekwaus krijg ik helemaal jeuk
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
srsly wie neemt die ecto's aan daar
Eindbaas is natuurlijk Gerrit Hiemstra. Die staat daar gewoon voor z'n hobby. Die man is fucking loaded.
quote:
Hier alleen paar prachtwijktokkies. Maar dat krijg je in een prachtwijk-gym die vooral op kickboxen en mma is gericht

quote:
Lol martin vrijland

. Dat ze die nog niet in een TBS-kliniek hebben gestopt

quote:
Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:Ho, Peter R de vries gaat de confrontatie met internetpesters aan in z'n nieuwe programma blijkbaar. Ergo: Peter R de Vries gaat 14-jarige puberjongetjes en zolderkamerautisten toespreken met die slissen van 'm

Hopelijk komt er een keer een bekende FOK!ker in z'n programma.
quote:
Op donderdag 8 januari 2015 21:55 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Dat krijg je altijd ja, zeker een zionistisch complot, of gedaan door extreem rechts om moslimhaat aan te wakkeren. Sure

accepteer gewoon dat er mongolen op de wereld zijn die dit uit hunzelf doen zonder dat het een false flag of weet ik veel is.
Net zoals Al Baghdadi eigenlijk een Jood is en IS gefinancierd wordt vanuit Israël om zo de toekomst van Israël veilig te stellen etc

quote:
Niks mis met tranny's an sich. Dat je er een boner van krijgt is wel een beetje vreemd.
quote:
Klokov gaat helemaal darkside nu. Het is wachten totdat ie z'n wijf de deur uitgooit en inruilt voor een tranny.
quote:
Zo heb ik er ook al een aantal te pakken

Maar goed dat niemand zomaar in m'n tel kan komen, wat moeten ze wel niet denken als ze wat proberen te typen en bij de suggesties komen alleen maar FOK!users te staan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo