abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:56:57 #26
102912 crv
Screwed up
pi_148494450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:55 schreef betyar het volgende:

[..]

Helaas, dat is te laat. Het westen zet daar machtige mensen af en trekken zich dan terug. Zo werkt dat niet, neem de verantwoordelijkheid voor je acties. Alleen heb ik zo het idee dat het alleen maar erger wordt.
ah dus het is weer enkel de schuld van het westen en niet van de daders zelf....zoals altijd /nuff said
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148494458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:52 schreef Richestorags het volgende:
Betyar volgens jouw redenatie mag ik ook alle Moslims verantwoordelijk houden voor de terreur want "zij hangen hetzelfde geloof aan dus kennelijk stemmen ze ermee in wat er gebeurt en ze gaan ook naar de moskee". Of mag dat dan ineens niet?
Als je Christen bent mag je moslims sowieso de hoofden en vingertoppen afhakken volgens Exodus 21:24 Eye for eye, tooth for tooth, hand for hand, foot for foot,

Als ongelovige kun je beroep maken op het Talio principe.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:58:01 #28
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148494472
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die uitspraak komt van Bush. Sinds wanneer kunnen wij op Bush stemmen? En als we alleen voor de show naar de stembus mogen hebben we dus ook geen invloed op wat er gebeurt en kunnen we er ook niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Ik heb trouwens Piratenpartij gestemd, ben ik nu ook verantwoordelijk?

Ik meen ook niet dat het Westen alles goed doet en ik snap prima waarom lui in het Midden-Oosten het Westen haten, maar leg dan Bush en co om en laat ons met rust.
Het ikke ikke ikke verhaaltje geldt helaas niet in de politiek tenzij je zelf politicus bent.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:58:19 #29
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148494476
quote:

[..]

Helaas, dat is te laat. Het westen zet daar machtige mensen af en trekken zich dan terug. Zo werkt dat niet, neem de verantwoordelijkheid voor je acties. Alleen heb ik zo het idee dat het alleen maar erger wordt.
En wat precies hebben die lui in Parijs daarmee te maken gehad?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:58:32 #30
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_148494479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:44 schreef Richestorags het volgende:
Betyar hou eens op met je wij. Wij doen helemaal niks. Het zijn de mensen bovenin die tegen onze wil wat doen
op zich klopt dat wel, maar van hun kant uit gezien, zijn wij allemaal de "bad guy"

kunt het op zich vergelijken met WW2 als er toen 2 Nederlanders waren die een aanslag in berlijn pleegden waarbij 20 mensen omkwamen.
dan zouden we dat hier ook als heldendaad zien

het westen zien ze daaro als bezetter/aanvaller , nix meer of minder als de nazi's van vroeger.
van die kant af gezien, snap ik ergens heel die aanslagen wel

ik bent het er natuurlijk niet mee eensch :N
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:59:20 #31
396550 Richestorags
pi_148494487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:58 schreef betyar het volgende:

[..]

Het ikke ikke ikke verhaaltje geldt helaas niet in de politiek tenzij je zelf politicus bent.
Dus ik ben verantwoordelijk omdat ik geen politicus ben?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:59:43 #32
102912 crv
Screwed up
pi_148494494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:58 schreef betyar het volgende:

[..]

dus wat stel je voor dan ?

We doen als westen helemaal niets meer?

Dan hoeven we ook geen vluchtelingen op te vangen hulporganisaties met shitload aan hulpmateriaal e.d.

ja, dat lijkt me echt de oplossing
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:00:01 #33
102912 crv
Screwed up
pi_148494502
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

nee je bent de lul..... :+

net als ik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:00:15 #34
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148494505
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:56 schreef crv het volgende:

[..]

ah dus het is weer enkel de schuld van het westen en niet van de daders zelf....zoals altijd /nuff said
Correct, Saddam had zijn volk onder de duim, hetzij met harde hand. Zelfde geldt voor de overige landen die zich hebben "bevrijd" tijdens de Arabische Lente, die landen kunnen helemaal niet omgaan met dezelfde vrijheid, teveel stammen en stamhoofden die de macht willen hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:01:30 #35
396550 Richestorags
pi_148494523
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:58 schreef kawa4 het volgende:

[..]

op zich klopt dat wel, maar van hun kant uit gezien, zijn wij allemaal de "bad guy"

kunt het op zich vergelijken met WW2 als er toen 2 Nederlanders waren die een aanslag in berlijn pleegden waarbij 20 mensen omkwamen.
dan zouden we dat hier ook als heldendaad zien

het westen zien ze daaro als bezetter/aanvaller , nix meer of minder als de nazi's van vroeger.
van die kant af gezien, snap ik ergens heel die aanslagen wel

ik bent het er natuurlijk niet mee eensch :N
Ja, dat snap ik. Maar wij zien toch ook niet alle Moslims als terroristen? Goed, er zijn lui die het wel doen maar door de bank genomen. Ik snap wel waarom ze het Westen haten, maar dat maakt nog niet dat ze daarin ook gelijk hebben of dat het een actie tegen onschuldige burgers rechtvaardigt.
pi_148494542
quote:

[..]

Ik beb blij dat je het woord erger gebruikt, het was dus al erg, maar door het Westen wordt het erger. En dat we corrupte, barbaarse leiders afzetten zou een opluchting moeten zijn, maar blijkbaar kan een oosterse islamitische bevolking niet zonder dictator. Misschien heeft dat te maken met "de leer".
Trouwens, v.w.b. Syrië en Libië: Assad zit er nog en Khadaffi is door z'n eigen volk onderuitgehaald.
Racist
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:03:36 #37
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148494557
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En wat precies hebben die lui in Parijs daarmee te maken gehad?
Dat bedoel ik juist, een stel losgeslagen idioten die de strijd tegen het kwade westen voort willen zetten, het westen heeft diverse invasie gedaan in die landen en hebben ervoor gezorgd dat deze mannen vrij genoeg zijn om dit soort daden te verrichten. Waar eerst de kop werd ingedrukt als je een mening had heb je nu fanatiekelingen die doorslaan.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:03:47 #38
396550 Richestorags
pi_148494559
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:00 schreef betyar het volgende:

[..]

Correct, Saddam had zijn volk onder de duim, hetzij met harde hand. Zelfde geldt voor de overige landen die zich hebben "bevrijd" tijdens de Arabische Lente, die landen kunnen helemaal niet omgaan met dezelfde vrijheid, teveel stammen en stamhoofden die de macht willen hebben.
Wel, ergens is dat ook hun eigen probleem dat ze niet kunnen samenleven zonder elkaar de hersenpan in te slaan. In West-Europa hebben we dat eindelijk geleerd sinds zeventig jaar. Dat zij niet kunnen samenleven is niet veroorzaakt door het Westen, ze hebben ook een eigen verantwoordelijkheid om elkaar niet af te maken omdat de één een ander sprookje aanhangt dan de ander.
pi_148494564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:00 schreef betyar het volgende:

[..]

En daar mogen we inderdaad wat harder tegen uitspreken. Dat gekloot vanuit de NAVO en EU kost ons alleen maar geld, daar alleen maar levens en het wordt zo langzamerhand één grote klotezooi in het Midden Oosten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:05:09 #40
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148494585
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nope.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:05:29 #41
396550 Richestorags
pi_148494593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:03 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist, een stel losgeslagen idioten die de strijd tegen het kwade westen voort willen zetten, het westen heeft diverse invasie gedaan in die landen en hebben ervoor gezorgd dat deze mannen vrij genoeg zijn om dit soort daden te verrichten. Waar eerst de kop werd ingedrukt als je een mening had heb je nu fanatiekelingen die doorslaan.
De daders kwamen uit Frankrijk, dus die hebben niks met zandbakdictaturen te maken. Bovendien zijn die geweldsexplosies het gevolg van jarenlange onderdrukking. Het is een Newtoniaans principe: actie-reactie.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:05:59 #42
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148494601
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:59 schreef crv het volgende:

[..]

dus wat stel je voor dan ?

We doen als westen helemaal niets meer?

Dan hoeven we ook geen vluchtelingen op te vangen hulporganisaties met shitload aan hulpmateriaal e.d.

ja, dat lijkt me echt de oplossing
Laat het ze daar maar uitzoeken ja. Vluchtelingen opvangen ben ik een groot voorstander van.
pi_148494611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Laat het ze daar maar uitzoeken ja. Vluchtelingen opvangen ben ik een groot voorstander van.
Vluchtelingen opvangen aan die grens dan a.u.b.
pi_148494613
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148494622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:03 schreef betyar het volgende:

[..]

Tsja, wat dat betreft zouden we het in Nederland misschien ook eens moeten proberen; een dictator die iedereen dwingt christen te zijn en andersdenkenden opsluit, ophangt...
Racist
pi_148494628
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De daders kwamen uit Frankrijk, dus die hebben niks met zandbakdictaturen te maken. Bovendien zijn die geweldsexplosies het gevolg van jarenlange onderdrukking. Het is een Newtoniaans principe: actie-reactie.
Denk dat de strekking is, dat door het verwijderen van die zandbakdictators, nog ergere extremisten nu hun gang kunnen gaan. Voorheen konden ze dat niet of deden ze het in elk geval niet. Het is ingewikkelder maar het verwijderen van die dictators heeft er in elk geval geen goed aan gedaan. Iets met een geest en een fles :{
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:08:11 #47
396550 Richestorags
pi_148494629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Ja inderdaad, laten we het conflict dichter naar huis halen. Laat Qatar en de VAE die lui maar opvangen, die hebben zitten stoken in Syrië en hebben geld zat. Bovendien staan die landen cultureel gezien dichter bij Syrië.
pi_148494652
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja inderdaad, laten we het conflict dichter naar huis halen. Laat Qatar en de VAE die lui maar opvangen, die hebben zitten stoken in Syrië en hebben geld zat. Bovendien staan die landen cultureel gezien dichter bij Syrië.
Die landen / staten zullen nooit een helpende hand bieden volgens mij. Die ondersteunen terreur alleen maar.
pi_148494654
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

AIVD leest u mee?
Satire. :s)
pi_148494659
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is niet wat betyar bedoelde, hij bedoelde HIER opvangen...
Racist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')