SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Domnivoor op 09-01-2015 15:05:39 ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Domnivoor het volgende:
Twee moslims doodgeschoten in Parijs
De slachtoffers zijn redacteur Moustapha Ourrad en Ahmed Merabet. Beelden van de executie van Murabet zijn via de media verspreid.
Is dit nieuws? Nee, geen nieuws. Wel onderbelicht.
Politieagent Ahmed Merabet:Waarom is dat onderbelicht? Was toch meteen bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De speldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef Izzy73 het volgende:
Kabinet wil vrijheid van meningsuiting afschaffen?
http://www.speld.nl/2015/(...)st-wordt-afgeschaft/
Als dit je bronnen zijn kan ik me voorstellen dat je ietwat warrig in het leven staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef Izzy73 het volgende:
Staat ook in de volkskrant. (overgenomen van de speld dat wel)quote:
Izzyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef Izzy73 het volgende:
Lees je de bronnen wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef Izzy73 het volgende:
is gewoon een onzin site, lui hebben echt goeie humor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dit je bronnen zijn kan ik me voorstellen dat je ietwat warrig in het leven staat.
Oh sorry ik ben ook maar een mens, voor degenen die dus beweren dat dit mijn bronnen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
is gewoon een onzin site, lui hebben echt goeie humor!
Zie andere berichten, niks is serieus op de Speld
Goeie vraagquote:
Het was snel bekend maar je hoort er weinig over. Zelfs bij extremisten valt dit niet goed.quote:Was toch meteen bekend?
Je nam het voor het gemak meteen aan als waarheid. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh sorry ik ben ook maar een mens, voor degenen die dus beweren dat dit mijn bronnen zijn.
Niet dus anders had ik dat wel geweten.
Er zijn redelijk veel mensen die de speld serieus nemen, als ik soms alleen al op facebook kijk..quote:
Jij maakt ervan dat ik het voor waar aanneem ik post alleen een bericht met een vraagteken erachter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Je nam het voor het gemak meteen aan als waarheid. Dat bedoel ik eigenlijk.
Ah, past in mijn straatje, top!
Waarom wordt dat bericht dan overgenomen door diverse sites?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij maakt ervan dat ik het voor waar aanneem ik post alleen een bericht met een vraagteken erachter.
Wel makkelijk hè om anderen te proberen op foutjes te betrappen om ze onderuit te maaien.
Vaak worden de zinnige dingen die er geschreven worden bewust genegeerd en de foutjes uitgelicht.
Maar goed ben er wel weer klaar mee voor nu.
Je hebt het niet eens gelezen, je zag een kop en interpreteerde die verkeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij maakt ervan dat ik het voor waar aanneem ik post alleen een bericht met een vraagteken erachter.
Gast, als je het artikel zelf had gelezen had je toch wel gesnapt dat het niet echt was? Toch??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wel makkelijk hè om anderen te proberen op foutjes te betrappen om ze onderuit te maaien.
Vaak worden de zinnige dingen die er geschreven worden bewust genegeerd en de foutjes uitgelicht.
Maar goed ben er wel weer klaar mee voor nu.
Omdat die sites wel de satire erin herkennen. En verwachten dat hun lezers dat ook kunnen. Vrijheid van meningsontvangst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom wordt dat bericht dan overgenomen door diverse sites?
En als hier goed had gekeken, het staat in Cultuur en Leven, niet in Nieuws.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Staat ook in de volkskrant. (overgenomen van de speld dat wel)
http://www.volkskrant.nl/(...)afgeschaft~a3825647/
Diverse? Vooralsnog alleen de Volkskrant, die het plaatst in Cultuur en Leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De Volkskrant publiceert volgens mij altijd 1 pagina van de speld in hun papieren krant, als het soort lol-rubriekje zeg maar. Niet wetende dat Izzy73 ze dan voor waar aanneemt natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach troost je, wat foutjes betreft is dit wel een hele leuke.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:09 schreef Izzy73 het volgende:
Oh kijk ze allemaal een lol hebben, omdat iemand een keer een foutje maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |