abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148505714
Er zouden 5 mensen gegijzeld worden in die winkel, waaronder kinderen en vrouwen.
Wederom geen zekerheid.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:12:27 #102
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148505737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, hoor. Operatie Himmler is dat wel. En daarbij, wat zegt dat? Niemand vroeg om een ''bewezen false flag''.
en wat zegt een andere bewezen false flag over deze situatie?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:12:49 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148505751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Er rennen agenten voorbij de vluchtauto van de daders die vervolgens de andere kant uitrennen. De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen. 8)7
Vind je het heel gek dat ze hier wel voor staken en niet tegen het kabinet...
niet veel animo voor misschien net 1000 https://www.facebook.com/ProtestTegenKabinetRutte

Dat het voor jou niet duidelijk is betekend niet gelijk dat het een feit is dat het een false flag betreft!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148505794
Oh, het gaat alleen maar over false flag en of wie er gelijk hebben zie ik al weer.
Verpruts het topic nou niet met je mening opdringen bij anderen.

Leest niet lekker...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:13:54 #105
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148505797
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef PeZu het volgende:

[..]

en wat zegt een andere bewezen false flag over deze situatie?
Precies. Daarbij, er was overal aandacht voor het proces, verfoeilijke massahysterie.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:14:03 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_148505803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het eeuwige voorbehoud van de complotdenker.
Nou sorry hoor maar dan wíl je ook gewoon een complot zien. En is de realiteit te hard blijkbaar.
pi_148505822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Nee. er zijn in elke stad wel eens straatjes leeg. Als je de locatie zoekt op google maps (heb jij uiteraard gedaan, kritisch als je bent) had je gezien dat het een achteraf-straatje was met 1richtingsverkeer. Welnu, die straten zijn ook wel eens een kwartiertje gewoon leeg, zeker na de spits. En dan, áls er al iemand inrijdt en die ziet 100meter verderop mannen met AK 47's...ik zou ook heel snel achteruit rijden.

quote:
De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Nee hoor.

quote:
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Ook hier zijn tal van verklaringen voor. Wellicht bewust achtergelaten, wellicht voor een dwaalspoor, of wellicht ook gewoon vergeten in de hectiek. Ik snap je MH17 punt neit, daar kwamen paspoorten uit de lucht vallen. Dat vond je vreemd? Je had verwacht dat ze in de lucht zouden blijven zweven?

quote:
Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
Waarom is dat twijfelachtig?
quote:
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Daar moest ik toevallig ook aan denken dat zoiets wel snel geregeld is. Aan de andere kant, het is heel snel te drukken en te regelen en er zijn genoeg bedrijven die het willen doen.

quote:
Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen. 8)7
Ja, dat zegt iets over de motieven van mensen. Maar waarom is dat twijfelachtig? Waarom zorgt het ervoor dat als mensen in NL protesteren op de Dam, dat jij vindt dat deze zaak stinkt? Jij ziet een causaal verband wat er gewoon niet is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:14:23 #108
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148505823
Voor degenen die niet in False Flags geloven.
Bekijk deze video eens zijn geheel en, ik weet zeker dat je dan op zijn minst gaat twijfelen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:15:37 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_148505884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Izzy73 het volgende:
Bekijk deze video eens zijn geheel en, ik weet zeker dat je dan op zijn minst gaat twijfelen.
Nou dat kan altijd later. Momenteel zijn er twee gijzelingen gaande dus vind je het erg dat we ons daar even bij bepalen?
pi_148505906
quote:
False flag bestaat best Izzy.
Maar begrijp ook dat als je overal falseflag in gaat zien je de werkelijkheid kwijt raakt, zelfs die gene wat jij als waarheid ziet.
Dubble crossing you all.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:17:39 #111
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148505978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

False flag bestaat best Izzy.
Maar begrijp ook dat als je overal falseflag in gaat zien je de werkelijkheid kwijt raakt, zelfs die gene wat jij als waarheid ziet.
Dubble crossing you all.
Even voor de duidelijkheid ik beweer niet dat dit 100% een false flag is.
Maar het is zeker niet onmogelijk.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148506025
quote:

Dat betekend nog niet dat alles een false flag is zoals hier door de zogenaamde "waarheidszoekers" geclaimd word.

Het tot nu toe aangedragen "bewijs" dat dit ook een false flag zou zijn is wel heel erg amateuristisch zoals de autospiegels.

Toch ook wel weer typerend, zelf niks kunnen onderbouwen behalve dan met youtube filmpjes
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:19:42 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_148506093
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef anonymoussie het volgende:
Er zouden 5 mensen gegijzeld worden in die winkel, waaronder kinderen en vrouwen.
Wederom geen zekerheid.
Dat is wel begrijpelijk. De journalisten kunnen alleen maar berichten over hetgeen ze hebben kunnen vaststellen.
pi_148506116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid ik beweer niet dat dit 100% een false flag is.
Maar het is zeker niet onmogelijk.
Dat is al een heel andere instelling, eentje waar ik mij ook beter in kan vinden.
Iets hoeft helemaal niet 'false flag' te zijn zodat de 'grote bazen' er misbruik van kunnen maken.
Soms komt een gebeurtenis goed uit voor bepaalde mensen, maar dat betekent niet dat iets staged is.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:20:34 #115
235357 TitusPullo
pi_148506134
Dit kan overigens net zo goed worden vergeleken met de terreur die de Nazi's uitoefenden voordat ze aan de macht kwamen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148506165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef TitusPullo het volgende:
Dit kan overigens net zo goed worden vergeleken met de terreur die de Nazi's uitoefenden voordat ze aan de macht kwamen.
Kristallnacht?
pi_148506227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef TitusPullo het volgende:
Dan zouden de radicale moslims aan de macht komen nu in Parijs/Frankrijk?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:24:55 #118
235357 TitusPullo
pi_148506341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan zouden de radicale moslims aan de macht komen nu in Parijs/Frankrijk?
Nee, ik bedoel het loutere feit dat er politieke tegenstanders worden afgeslacht. Dat was in de Weimar-Republiek een bijna wekelijkse gebeurtenis, door de strijd tussen links en rechts.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:26:03 #119
235357 TitusPullo
pi_148506391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Kristallnacht?
Nee, toen waren ze al vijf jaar aan de macht.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:26:50 #120
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148506435
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou sorry hoor maar dan wíl je ook gewoon een complot zien. En is de realiteit te hard blijkbaar.
Beste Lavenderr, geloof me een jaar geleden zou ik ook niet meteen getwijfeld hebben aan
een drama zoals dit.
Sinds een aantal maanden heb ik me verdiept in conspiracy's en false flags.
Met alle wil van de wereld probeer ik nu om te geloven dat het geen false flag is.
Maar het lukt me gewoon echt niet meer.
Het is geen kwestie van willen geloven in een complot. Ik zou niet weten welk belang ik daar
persoonlijk bij zou hebben. Al jaren stel ik voor mezelf twijfels bij veel gebeurtenissen en wat
er in de wereld gebeurt. Na het bestuderen van complotten en false flags lijken er veel
puzzelstukjes in elkaar te vallen.
pi_148506443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, toen waren ze al vijf jaar aan de macht.
Daarom vroeg ik het je ook ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:28:13 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148506519
quote:
Zet even in de docu kluis.

BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #3

Om even terug te gaan op de video van de Doodgeschoten agent.
Waarom het niet hoax kan zijn!
- Losse flodder ketsen niet af.
- er zijn gemodificeerde ak47's zonder of nauwelijks terugslag! ( ervaring mee JA genoeg schietbanen in het oostblok waar je dit zelf kan uit testen)
- Als het wel een echte kogel was en hij schoot mis.. Hij kwam hard langs lopen dat hij mis schiet in een loop pas is groot risico als het in scene was gezet ERG gevaarlijke scene.
- Filmpje is van een afstand en er word niet ingezoomd en het slachtoffer draait weg, waardoor de grond niet zichtbaar is.. Dus niet duidelijk of er wel of geen bloed ligt.
- de camera volgt de verdachten, dus niet te zien of er later bloed ligt!
- Pas als je een ader raakt kan het spuiten, het hoeft niet het kan, elke schotwond is weer anders.
- We weten niet wat voor kogels gebruikt zijn, dat zou je later pas kunnen vinden als er een autopsie is uitgebracht.
- Andere moeglijkheid, hartstilstand hij lag te rollen over de grond en door schrik ondanks mis geschoten overleden ( ja DAT kan)
- Er zijn alleen maar beelden van afstand van dit slachtoffer en niet een closeup!
Je ziet geen wonden, je kan zelfs overlijden aan een schampschot weinig bloed maar wel fataal!

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 09-01-2015 14:44:56 ]
pi_148506916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is wel begrijpelijk. De journalisten kunnen alleen maar berichten over hetgeen ze hebben kunnen vaststellen.
Yep. Het is ook nu nog aan de gang.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:39:37 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148507058
http://www.telegraaf.nl/b(...)rmarkt_Parijs__.html

Volgens het nieuws zijn bij de schietpartij al 2 doden gevallen en 6 mensen worden gegijzeld..
De live stream
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:40:14 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_148507090
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Yep. Het is ook nu nog aan de gang.
De namen van de gijzelnemers van de supermarkt zijn inmiddels wel bekend.

http://news.sky.com/watch-live
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')