en wat zegt een andere bewezen false flag over deze situatie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, hoor. Operatie Himmler is dat wel. En daarbij, wat zegt dat? Niemand vroeg om een ''bewezen false flag''.
Vind je het heel gek dat ze hier wel voor staken en niet tegen het kabinet...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Er rennen agenten voorbij de vluchtauto van de daders die vervolgens de andere kant uitrennen. De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen.
Precies. Daarbij, er was overal aandacht voor het proces, verfoeilijke massahysterie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat zegt een andere bewezen false flag over deze situatie?
Nou sorry hoor maar dan wíl je ook gewoon een complot zien. En is de realiteit te hard blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het eeuwige voorbehoud van de complotdenker.
Nee. er zijn in elke stad wel eens straatjes leeg. Als je de locatie zoekt op google maps (heb jij uiteraard gedaan, kritisch als je bent) had je gezien dat het een achteraf-straatje was met 1richtingsverkeer. Welnu, die straten zijn ook wel eens een kwartiertje gewoon leeg, zeker na de spits. En dan, áls er al iemand inrijdt en die ziet 100meter verderop mannen met AK 47's...ik zou ook heel snel achteruit rijden.quote:
Nee hoor.quote:De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Ook hier zijn tal van verklaringen voor. Wellicht bewust achtergelaten, wellicht voor een dwaalspoor, of wellicht ook gewoon vergeten in de hectiek. Ik snap je MH17 punt neit, daar kwamen paspoorten uit de lucht vallen. Dat vond je vreemd? Je had verwacht dat ze in de lucht zouden blijven zweven?quote:Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Waarom is dat twijfelachtig?quote:Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
Daar moest ik toevallig ook aan denken dat zoiets wel snel geregeld is. Aan de andere kant, het is heel snel te drukken en te regelen en er zijn genoeg bedrijven die het willen doen.quote:T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Ja, dat zegt iets over de motieven van mensen. Maar waarom is dat twijfelachtig? Waarom zorgt het ervoor dat als mensen in NL protesteren op de Dam, dat jij vindt dat deze zaak stinkt? Jij ziet een causaal verband wat er gewoon niet is.quote:Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen.
Nou dat kan altijd later. Momenteel zijn er twee gijzelingen gaande dus vind je het erg dat we ons daar even bij bepalen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Izzy73 het volgende:
Voor degenen die niet in False Flags geloven.
Bekijk deze video eens zijn geheel en, ik weet zeker dat je dan op zijn minst gaat twijfelen.
False flag bestaat best Izzy.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Izzy73 het volgende:
Bekijk deze video eens zijn geheel en, ik weet zeker dat je dan op zijn minst gaat twijfelen.
Even voor de duidelijkheid ik beweer niet dat dit 100% een false flag is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
False flag bestaat best Izzy.
Maar begrijp ook dat als je overal falseflag in gaat zien je de werkelijkheid kwijt raakt, zelfs die gene wat jij als waarheid ziet.
Dubble crossing you all.
Dat betekend nog niet dat alles een false flag is zoals hier door de zogenaamde "waarheidszoekers" geclaimd word.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is wel begrijpelijk. De journalisten kunnen alleen maar berichten over hetgeen ze hebben kunnen vaststellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef anonymoussie het volgende:
Er zouden 5 mensen gegijzeld worden in die winkel, waaronder kinderen en vrouwen.
Wederom geen zekerheid.
Dat is al een heel andere instelling, eentje waar ik mij ook beter in kan vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid ik beweer niet dat dit 100% een false flag is.
Maar het is zeker niet onmogelijk.
Kristallnacht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef TitusPullo het volgende:
Dit kan overigens net zo goed worden vergeleken met de terreur die de Nazi's uitoefenden voordat ze aan de macht kwamen.
Dan zouden de radicale moslims aan de macht komen nu in Parijs/Frankrijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef TitusPullo het volgende:
Dit kan overigens net zo goed worden vergeleken met de terreur die de Nazi's uitoefenden voordat ze aan de macht kwamen.
Nee, ik bedoel het loutere feit dat er politieke tegenstanders worden afgeslacht. Dat was in de Weimar-Republiek een bijna wekelijkse gebeurtenis, door de strijd tussen links en rechts.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan zouden de radicale moslims aan de macht komen nu in Parijs/Frankrijk?
Nee, toen waren ze al vijf jaar aan de macht.quote:
Beste Lavenderr, geloof me een jaar geleden zou ik ook niet meteen getwijfeld hebben aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar dan wíl je ook gewoon een complot zien. En is de realiteit te hard blijkbaar.
Daarom vroeg ik het je ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, toen waren ze al vijf jaar aan de macht.
Zet even in de docu kluis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Izzy73 het volgende:
Yep. Het is ook nu nog aan de gang.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk. De journalisten kunnen alleen maar berichten over hetgeen ze hebben kunnen vaststellen.
De namen van de gijzelnemers van de supermarkt zijn inmiddels wel bekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yep. Het is ook nu nog aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |