Opvallend dat er meer misdaad in New York City is dan in Wyoming inderdaad. Heeft vast iets met het wapenverbod te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:44 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Misdaad en dan met name berovingen en verkrachtingen zijn het hoogst in staten waar vuurwapenbezit verboden is.
En hoe verhoudt zich dat met Canada?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Opvallend dat er meer misdaad in New York City is dan in Wyoming inderdaad. Heeft vast iets met het wapenverbod te maken.
Dat laatste was slechts een afleidingsmaneuvre, zijn werkelijke doel weten we inmiddels allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je er niks aan?ben je ooit al eens in de USA geweest? Je beseft hopelijk wel dat heel veel locaties, niet voor niets, gun free zijn. En de bioscoop shooting, was dat dan een succes?
Overigens, je beschikt ook al niet over veel kennis mbt de Noorse politiek. Wapens zijn in Noorwegen vrij normaal ivm de jacht. Niet echt een politiek issue. Tot slot, breivik is met zijn moordpartij begonnen in het centrum van Oslo.
In Toronto lopen ze met een revolver op zak denk je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:57 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En hoe verhoudt zich dat met Canada?
IN Canada zijn er percentueel evenveel vuurwapenbezitters als in de VS ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Toronto lopen ze met een revolver op zak denk je?
Nope, dat zijn hippies. Quebec zal ook wel meevallen waarschijnlijk. Alles daartussen loopt ongeneerd met een geweer door het bos.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Toronto lopen ze met een revolver op zak denk je?
1 op elke 3 Canadezen heeft een vuurwapen, niks geen hippies, en niks geen boslopers, gewoon hele normale mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nope, dat zijn hippies. Quebec zal ook wel meevallen waarschijnlijk. Alles daartussen loopt ongeneerd met een geweer door het bos.
Mijn kennis van Canada is niet heel groot maar ik zag het dragen van geweren meer bij de mensen buiten de steden. Mogelijk een misvatting mijnerzijds.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
1 op elke 3 Canadezen heeft een vuurwapen, niks geen hippies, en niks geen boslopers, gewoon hele normale mensen.
Met een geweer door een stad(scentrum) lopen is ook wat raar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:13 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn kennis van Canada is niet heel groot maar ik zag het dragen van geweren meer bij de mensen buiten de steden. Mogelijk een misvatting mijnerzijds.
En anders? Moet ik mij dan maar vervoegen bij de redactie van Charlie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
EDIT: ROT DAN LEKKER OP NAAR AMERIKA
Heb je ook al een verdedigingssysteem tegen verkeersongevallen (bij je)? Dat is vooralsnog nuttiger..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:21 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik gun jou het recht om al dan niet afgemaakt te worden maar ik verwacht wel het recht mijzelf te kunnen verdedigen. Helaas is dat laatste nog wat lastig.
Als je het vereiste talent hebt gok ik dat je de komende zoveel jaar weinig veiligere werkomgevingen zult vinden. Dat wordt een fort.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En anders? Moet ik mij dan maar vervoegen bij de redactie van Charlie?
Ik doe liever mijn eigen risicoanalyse. Ik heb het vermoeden dat jij niet alle informatie hebt om een fatsoenlijke RI&E te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb je ook al een verdedigingssysteem tegen verkeersongevallen (bij je)? Dat is vooralsnog nuttiger..
En jij hebt die wel? Vertelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik doe liever mijn eigen risicoanalyse. Ik heb het vermoeden dat jij niet alle informatie hebt om een fatsoenlijke RI&E te maken.
En na Theo zou ook nooit meer zoiets gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je het vereiste talent hebt gok ik dat je de komende zoveel jaar weinig veiligere werkomgevingen zult vinden. Dat wordt een fort.
Een heel land is in principe niet te verdedigen, een kleine redactie heel gemakkelijk en 't moet wel heel raar lopen wil Frankrijk dat nu niet gaan doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En na Theo zou ook nooit meer zoiets gebeuren.
??? Natuurlijk weet ik wat ik doe en min of meer wat mijn risico´s zijn. Die kan ik evalueren en daarvoor kan ik (helaas zeer beperkt) maatregelen treffen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
??? Natuurlijk weet ik wat ik doe en min of meer wat mijn risico´s zijn. Die kan ik evalueren en daarvoor kan ik (helaas zeer beperkt) maatregelen treffen.
Nou ik zou het heel fijn vinden als jij de informatie waarover de rest van ons niet beschikt even in de groep gooit opdat wij allemaal een fatsoenlijke "RI&E" kunnen maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik doe liever mijn eigen risicoanalyse. Ik heb het vermoeden dat jij niet alle informatie hebt om een fatsoenlijke RI&E te maken.
Gaat nu niet meer werken hé, ze zijn meestens al dood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een heel land is in principe niet te verdedigen, een kleine redactie heel gemakkelijk en 't moet wel heel raar lopen wil Frankrijk dat nu niet gaan doen.
Het blad gaat door.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Gaat nu niet meer werken hé, ze zijn meestens al dood.
Dat is natuurlijk afhankelijk van de situatie. Een RI&E voor mij heeft weinig te doen met een RI&E voor jou en jouw eventuele veiligheidsmaatregelen. Voor het maken van een RI&E die voor jou nuttig gaat zijn kan ik je niet verder helpen zonder meer te weten. De randvoorwaarden staan beschreven in het Arbeidsomstandighedenbesluit, deze is waarschijnlijk verder gespecificeerd in een norm in jouw vakgebied. Anders moet je hier zelf invulling aan geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Nou ik zou het heel fijn vinden als jij de informatie waarover de rest van ons niet beschikt even in de groep gooit opdat wij allemaal een fatsoenlijke "RI&E" kunnen maken.
Ik ben zeer benieuwd.
Er zijn meer cartoonisten. En er zijn ook steeds meer mensen bereid om te vechten (of in dit geval risico te lopen) voor de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Gaat nu niet meer werken hé, ze zijn meestens al dood.
De uitspraak die je citeert neem ik terug. Die kwam voornamelijk voort uit woede over de dood van zo veel mensen. Mijn hoop is dat er voor elke gedode een veelvoud aan nieuwe tekenaars en schrijvers opstaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er zijn meer cartoonisten. En er zijn ook steeds meer mensen bereid om te vechten (of in dit geval risico te lopen) voor de vrijheid van meningsuiting.
Tig in Nederland. Geen familie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef NotYou het volgende:
Pretty offtopic maar iemand hier enig idee of de achternaam belhadj veel voorkomend is?
Dat zeggen ze maar ze passen echt wel op wat ze tekenen hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En er zijn ook steeds meer mensen bereid om te vechten (of in dit geval risico te lopen) voor de vrijheid van meningsuiting.
De takiyya droop van de officiele afvaardiging af maar ik geloof best dat er een enkele oprechte moslim was om wel oprecht medeleven te betuigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:52 schreef incoherent het volgende:
[..]
[...]
En waar waren de moslims tijdens de bijeenkomsten?
dat dus iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoopte gisteravond dat ik wakker zou worden met goed nieuws.
Helaas...
Een van de moslims stond te speechen in Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:52 schreef incoherent het volgende:
[..]
Dat zeggen ze maar ze passen echt wel op wat ze tekenen hoor!
Een pen in de lucht steken en roepen dat de pen sterker is is gemakkelijk maar de tekenaars zijn dood. Het helpt allemaal niets, we zullen hier mee moeten leren leven.
Die terroristen zullen zich wel rot gelachen hebben gisteravond, al die mensen met die pennen in de lucht.
En waar waren de moslims tijdens de bijeenkomsten?
Loop niet zo te zeiken. Zo interessant dat mensen je hierop afrekenen ben je niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zo naar mijn werk. De angstige blikken in de ogen van de doorgaans aardige klant zullen mij beangstigen.
Kind van de rekening is echt de goedwillende Moslim op de arbeidsmarkt.²
Scherp hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een van de moslims stond te speechen in Rotterdam.
Gast,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij is er nog niemand gevonden hé?
Als ze maar geen onschuldige "baarden" oppakken voor de bune.²
Random woord: waterfiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zo naar mijn werk. De angstige blikken in de ogen van de doorgaans aardige klant zullen mij beangstigen.
welke dwaalsporen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:13 schreef incoherent het volgende:
[..]
Dat zal met al die dwaalsporen voorlopig ook niet gebeuren.
en dat deed die verdomde goed!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een van de moslims stond te speechen in Rotterdam.
wat wil je nou bereiken met je gezeik?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een timing weer om zielig te gaan doen. Altijd weer de moslim die zich achter de slachtofferrol verschuilt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
amenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat wil je nou bereiken met je gezeik?
Ik vindt het aardig onrespectvol om continue maar weer in de slachtofferrol te duiken en te mekkeren om medelijden voor jezelf en je medemoslims, daar waar er 12 mensen zijn ge-executeerd die voor de vrijheid van meningsuiting streden zodat jij en ik en iedereen in de westerse wereld kunnen zeggen wat we willen.
Met je gemekker maak je het juist alleen maar erger
Die gast loopt gewoon te trollen man. Geen aandacht gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat wil je nou bereiken met je gezeik?
Ik vindt het aardig onrespectvol om continue maar weer in de slachtofferrol te duiken en te mekkeren om medelijden voor jezelf en je medemoslims, daar waar er 12 mensen zijn ge-executeerd die voor de vrijheid van meningsuiting streden zodat jij en ik en iedereen in de westerse wereld kunnen zeggen wat we willen.
Met je gemekker maak je het juist alleen maar erger
ik weet het, en wordt er een beetje schijtziek van. moest het nog ff een keer van me afschrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gast loopt gewoon te trollen man. Geen aandacht geven
Elloquote:
ik ook. hoop dat ze die ratten levend vinden. zodat ze publiekelijk aan de schandpaal gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Elloben echt benieuwd wat die hele politiemacht gaat bereiken vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |