Dat zeggen ze maar ze passen echt wel op wat ze tekenen hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En er zijn ook steeds meer mensen bereid om te vechten (of in dit geval risico te lopen) voor de vrijheid van meningsuiting.
De takiyya droop van de officiele afvaardiging af maar ik geloof best dat er een enkele oprechte moslim was om wel oprecht medeleven te betuigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:52 schreef incoherent het volgende:
[..]
[...]
En waar waren de moslims tijdens de bijeenkomsten?
dat dus iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoopte gisteravond dat ik wakker zou worden met goed nieuws.
Helaas...
Een van de moslims stond te speechen in Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:52 schreef incoherent het volgende:
[..]
Dat zeggen ze maar ze passen echt wel op wat ze tekenen hoor!
Een pen in de lucht steken en roepen dat de pen sterker is is gemakkelijk maar de tekenaars zijn dood. Het helpt allemaal niets, we zullen hier mee moeten leren leven.
Die terroristen zullen zich wel rot gelachen hebben gisteravond, al die mensen met die pennen in de lucht.
En waar waren de moslims tijdens de bijeenkomsten?
Loop niet zo te zeiken. Zo interessant dat mensen je hierop afrekenen ben je niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zo naar mijn werk. De angstige blikken in de ogen van de doorgaans aardige klant zullen mij beangstigen.
Kind van de rekening is echt de goedwillende Moslim op de arbeidsmarkt.²
Scherp hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een van de moslims stond te speechen in Rotterdam.
Gast,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij is er nog niemand gevonden hé?
Als ze maar geen onschuldige "baarden" oppakken voor de bune.²
Random woord: waterfiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zo naar mijn werk. De angstige blikken in de ogen van de doorgaans aardige klant zullen mij beangstigen.
welke dwaalsporen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:13 schreef incoherent het volgende:
[..]
Dat zal met al die dwaalsporen voorlopig ook niet gebeuren.
en dat deed die verdomde goed!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een van de moslims stond te speechen in Rotterdam.
wat wil je nou bereiken met je gezeik?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een timing weer om zielig te gaan doen. Altijd weer de moslim die zich achter de slachtofferrol verschuilt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
amenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat wil je nou bereiken met je gezeik?
Ik vindt het aardig onrespectvol om continue maar weer in de slachtofferrol te duiken en te mekkeren om medelijden voor jezelf en je medemoslims, daar waar er 12 mensen zijn ge-executeerd die voor de vrijheid van meningsuiting streden zodat jij en ik en iedereen in de westerse wereld kunnen zeggen wat we willen.
Met je gemekker maak je het juist alleen maar erger
Die gast loopt gewoon te trollen man. Geen aandacht gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat wil je nou bereiken met je gezeik?
Ik vindt het aardig onrespectvol om continue maar weer in de slachtofferrol te duiken en te mekkeren om medelijden voor jezelf en je medemoslims, daar waar er 12 mensen zijn ge-executeerd die voor de vrijheid van meningsuiting streden zodat jij en ik en iedereen in de westerse wereld kunnen zeggen wat we willen.
Met je gemekker maak je het juist alleen maar erger
ik weet het, en wordt er een beetje schijtziek van. moest het nog ff een keer van me afschrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gast loopt gewoon te trollen man. Geen aandacht geven
Elloquote:
ik ook. hoop dat ze die ratten levend vinden. zodat ze publiekelijk aan de schandpaal gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Elloben echt benieuwd wat die hele politiemacht gaat bereiken vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |