Je rukt t totaal uit z'n verband.quote:
de niet moslims die zijn geloof ridiculiseerde niet te vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet zo selectief, het was ook een moslim-agent die zijn leven gaf om de niet-moslims te beschermen.
Zou geen ramp zijn. Het is ook weer niet zo dat ik de Koran per se gelezen moet hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet man, voor hetzelfde geld van je over een sec dood en is het afgelopen voor je?
Kan je iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef agter het volgende:
Deze hele discussie doet mij een beetje denken aan de pesten-discussies op scholen.
Is verbaal treiteren en pesten ook geweld? Kan het iemand zo ver krijgen dat 'ie over de schreef gaat?
Juuup.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de niet moslims die zijn geloof ridiculiseerde niet te vergeten
Nou ja, straks blijken ze toch gelijk te hebben, sta je daar dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou geen ramp zijn. Het is ook weer niet zo dat ik de Koran per se gelezen moet hebben.
Ja, lijkt me wel. Echter je moet niet vergeten dat ALS "pesten" hier al het geval is, dat er nooit mensen zijn gepest, louter gedachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef agter het volgende:
Deze hele discussie doet mij een beetje denken aan de pesten-discussies op scholen.
Is verbaal treiteren en pesten ook geweld? Kan het iemand zo ver krijgen dat 'ie over de schreef gaat?
ik beledig je niet, ik zeg dat als je zo denkt dat je niks beter bent dan die extremisten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je rukt t totaal uit z'n verband.
Misch was dat wat los door de bocht. Maar ik zeg daarna dat t meer als voorbeeld dient. Sws snap ik niet waarom je 2 x iemand beledigd om 1 bericht. 1 x is al zat.
En die had ik ook een fatsoenlijk wapen en omstanders met een fatsoenlijk wapen gegund. Ik heb die agent niet gedood. Ik wou die agent niet dood. Het was een moslim die de agent gedood heeft. En dan nog wel op een zeer schofterige manier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet zo selectief, het was ook een moslim-agent die zijn leven gaf om de niet-moslims te beschermen.
Laten we niet van het zeer onwaarschijnlijke uitgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, straks blijken ze toch gelijk te hebben, sta je daar dan.
Verbaal gaat altijd vooraf aan fysiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef agter het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja?
"Ik keur geweld goed tegen..."
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet op in gaan joh, zonde van je tijd. Hij verpest het hele topic door expres heel dom te doen.
Twee lieverdjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:59 schreef JCats het volgende:
[..]
Dus eerst de ander zwart maken (verhalen over Saddam, over Ghadaffi)
De staten met CCW of open cary zijn veiliger dan de staten waar vuurwapens verboden zijn. Canada, Noorwegen, Zwitserland zijn ook best veilig dankzij het grote aantal vuurwapens onder de bevolking.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat werkt in Amerika ook zo goed. Daar vallen nooit onschuldige slachtoffers, omdat iedereen zich met wapens mag verdedigen.
Jij denkt dat in zo een samenleving de daders maar met 2 schutters komen en zich niet beter voorbereiden om te slagen? Het is jij die benadrukt dat het moslims zijn die de agent hebben gedood, ik doe je er even aan herinneren dat ook de agent een moslim was en ook nog eens ambtenaar. Snappie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En die had ik ook een fatsoenlijk wapen en omstanders met een fatsoenlijk wapen gegund. Ik heb die agent niet gedood. Ik wou die agent niet dood. Het was een moslim die de agent gedood heeft. En dan nog wel op een zeer schofterige manier.
Nog steeds niet idd..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef Tijn het volgende:
Hebben ze gasten nou nóg niet?
Hoe verloopt de klopjacht?
Dat ben ik met je eens. Al is dat een filosofische kwestie: de mens en zijn gedachten. Genoeg mensen vereenzelvigen zich met hun godsdienst/mening.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Echter je moet niet vergeten dat ALS "pesten" hier al het geval is, dat er nooit mensen zijn gepest, louter gedachten.
naja vriend, ik probeer ook alleen maar te helpen, verder kijk je maar wat je er mee doet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Laten we niet van het zeer onwaarschijnlijke uitgaan.
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]![]()
Ik zeg alleen dat ik t goedkeur niet dat ik het bepaal.
Begrijpend lezen blijft natuurlijk lastig
Wordt ook wel gewaardeerd. Het is in ieder geval duidelijk dat jij de Koran grondig hebt gelezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
naja vriend, ik probeer ook alleen maar te helpen, verder kijk je maar wat je er mee doet.
Lekker rustig idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Onder Saddam was het tenminste lekker rustig in Irak.
Tuurlijk is dat een beledigingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik beledig je niet, ik zeg dat als je zo denkt dat je niks beter bent dan die extremisten.
jij noemt mij vervolgens idioot, uhh oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |