uh.. juist..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over?
En jij bepaald dat ze dat verdienen? Who put you in charge?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hij keurt geweld goed tegen onschuldige mensen. Ik keur geweld goed tegen mensen die geweld goedkeuren tegen onschuldigen mensen.
Omdat die lui dat verdienen, zij zijn zelf 'onschuldig' en keuren dus min of meer geweld goed tegen zichzelf
Volg je m nog
Kom met argumenten, niet met dit soort grove beledigingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent dus echt niks beter dan die extremisten.
Triest.
*bepaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En jij bepaald dat ze dat verdienen? Who put you in charge?
In beide gevallen wordt er een geweldadig daad gepleegd als gevolg van een uiting wat door de ander niet gewenst is, sorry, ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hij keurt geweld goed tegen onschuldige mensen. Ik keur geweld goed tegen mensen die geweld goedkeuren tegen onschuldigen mensen.
Omdat die lui dat verdienen, zij zijn zelf 'onschuldig' en keuren dus min of meer geweld goed tegen zichzelf
Volg je m nog
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En jij bepaald dat ze dat verdienen? Who put you in charge?
Argument geef je zelf alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kom met argumenten, niet met dit soort grove beledigingen.
Leuk is t niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:39 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat vrijheid van meningsuiting, alleen als ik zo iemand op straat tegen zou komen zou ik diegene wel helemaal de tyfus in rammen.
(Toch gek. Je keurt een aanslag tegen vrijheid van meningsuiting goed, maar je beroept je daarna wel op de vrijheid van meningsuiting. Hoe hypocriet eigenlijk )
Het verschil is dat bombmannl geweld gebruikt terwijl die andere persoon alleen maar zijn mening uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij keurt geweld goed, jij vind het gerechtvaardigd geweld te plegen. Wat is het verschil?
Het is knap lastig, maar ik doe inderdaad mijn best om me tot jouw twijfelachtige niveau te verlagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
uh.. juist..
Genoeg gespeeld weer, je begint nu te simplistisch te worden om nog plezier aan te beleven.
Ik weet niet man, voor hetzelfde geld van je over een sec dood en is het afgelopen voor je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is het gelukkig nooit te laat voor.
Dat hebben wij dezer dagen geleerd als zijnde ZO belangrijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dat is ook vrijheid van meningsuiting. Ik mag je doen walgen, je bespotten, je belachelijk maken, je uitlachen en kwetsen in het diepst van je ziel. Toch?
Of die ambtenaar juist beschermen. Het waren moslims die ook de agenten kapot schoten. Ik pleit er voor dat mensen een wapen mogen dragen om zichzelf te beschermen. En ook eventueel cartoonisten van Charlie en agenten die verzeild raken in het conflict.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij iets wat anarchistisch van aard, beetje geweld plegen tegen de ambtenaar van de overheid die de wetten moet handhaven, ja?
Ik zocht naar verschillen met de voortvluchtigen he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:54 schreef Irakees het volgende:
[..]
Het verschil is dat bombmannl geweld gebruikt terwijl die andere persoon alleen maar zijn mening uit.
ja dat deed charlie hebdo en nu hebben ze wat minder werknemers, tjaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dat is ook vrijheid van meningsuiting. Ik mag je doen walgen, je bespotten, je belachelijk maken, je uitlachen en kwetsen in het diepst van je ziel. Toch?
Niet op in gaan joh, zonde van je tijd. Hij verpest het hele topic door expres heel dom te doen.quote:
quote:
Op welke klopjacht doel jij precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef Tijn het volgende:
Hebben ze gasten nou nóg niet?
Hoe verloopt de klopjacht?
Ze zijn gewoon het hele gebied aan het afstruinenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef Tijn het volgende:
Hebben ze gasten nou nóg niet?
Hoe verloopt de klopjacht?
Niet zo selectief, het was ook een moslim-agent die zijn leven gaf om de niet-moslims te beschermen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Of die ambtenaar juist beschermen. Het waren moslims die ook de agenten kapot schoten. Ik pleit er voor dat mensen een wapen mogen dragen om zichzelf te beschermen. En ook eventueel cartoonisten van Charlie en agenten die verzeild raken in het conflict.
Ja, dat werkt in Amerika ook zo goed. Daar vallen nooit onschuldige slachtoffers, omdat iedereen zich met wapens mag verdedigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Of die ambtenaar juist beschermen. Het waren moslims die ook de agenten kapot schoten. Ik pleit er voor dat mensen een wapen mogen dragen om zichzelf te beschermen. En ook eventueel cartoonisten van Charlie en agenten die verzeild raken in het conflict.
Die generatie moet niet zeiken. 150 jaar geleden hadden ze gewoon vanaf hun 5e moeten werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
We hebben wel veel drama geïmporteerd en nu groeit een generatie op in een prachtige terroristische omgeving. Kinderen geboren na 2000 hebben er al flink wat aanslagen in de westerse wereld opzitten, politieke moorden, en beelden van afgehakte hoofden. Welkom in de 21e eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |