Dat zou best wel dom zijn. Zij hebben Kalashnikovs. Op zijn minst zou ik daar met een aantal man met een AR15 of M16 Colt naartoe gaan. Helaas beperkt onze overheid de middelen waar je jezelf mee mag beschermen maar vinden ze het helemaal o.k. om moslims met aanvalsgeweren toe te laten. Vrij dragen van wapens zou een hoop schelen tegen moslim- en overheidsgeweld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en de voortvluchtigen zijn dus kogel en vuist?
Aan de afgrond sowieso.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
En laten we daar dankbaar voor zijn. Waar zou de mensheid nu staan zonder de Koran?
De stelling is: je komt iemand tegen die het helemaal eens is met deze aanslag (mss staat ie wel te juichen) maar het zelf niet zal doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Mischien is het niet duidelijk.
Is een voorbeeld. Eerst zeg je dat je voor vrijheid van meningsuiting ben, daarna gebruik je geweld tegen vrijheid van meningsuiting. Excuses
Nee diegene keurt dus geweld goed als diegene voor die aanslag is. Dat is walgelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En een ieder die niet jouw mening deelt, die ram je de typhus in?
Als je een IQ hoger dan 0,3 ........quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent dus niks beter dan die extremisten!
Ben jij iets wat anarchistisch van aard, beetje geweld plegen tegen de ambtenaar van de overheid die de wetten moet handhaven, ja?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:47 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat zou best wel dom zijn. Zij hebben Kalashnikovs. Op zijn minst zou ik daar met een aantal man met een AR15 of M16 Colt naartoe gaan. Helaas beperkt onze overheid de middelen waar je jezelf mee mag beschermen maar vinden ze het helemaal o.k. om moslims met aanvalsgeweren toe te laten. Vrij dragen van wapens zou een hoop schelen tegen moslim- en overheidsgeweld.
Hij keurt geweld goed, jij vind het gerechtvaardigd geweld te plegen. Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nee diegene keurt dus geweld goed als diegene voor die aanslag is. Dat is walgelijk.
Als je die lui dan aanpakt met waar ze voor staan. weten ze dat ze fout zijn.
Gebrek aan concreet zijn kan ik je iig niet verwijten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zal ook wel met de Koran van doen hebben.
Oh gut, krijgen we die. Het laatste woord argument.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag het laatste woord wel hebben hoor als je daar minder onzeker van wordt..
Snel even vindt van maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij keurt geweld goed, jij vind het gerechtvaardigd geweld te plegen. Wat is het verschil?
Maar dat is ook vrijheid van meningsuiting. Ik mag je doen walgen, je bespotten, je belachelijk maken, je uitlachen en kwetsen in het diepst van je ziel. Toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nee diegene keurt dus geweld goed als diegene voor die aanslag is. Dat is walgelijk.
[..]
Ja, de 20ste eeuw was beter...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
We hebben wel veel drama geïmporteerd en nu groeit een generatie op in een prachtige terroristische omgeving. Kinderen geboren na 2000 hebben er al flink wat aanslagen in de westerse wereld opzitten, politieke moorden, en beelden van afgehakte hoofden. Welkom in de 21e eeuw.
En dan heb ik de Koran nog niet eens gelezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebrek aan concreet zijn kan ik je iig niet verwijten.
vrijheid is slechts een illusie johquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:45 schreef JCats het volgende:
Vrijheid van mijn meningsuiting.
Vrijheid dat ik anderen mag beschimpen en stigmatiseren.
Vrijheid van de sterkste; wie beheerst de media?!
Is dat die beroemde vrijheid?
Zonde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan heb ik de Koran nog niet eens gelezen.
Jij bent dus echt niks beter dan die extremisten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
[..]
Als je een IQ hoger dan 0,3 ........
Nee grapje zo laag ga ik niet
Bedankt idioot
Doe is normaal
Hij keurt geweld goed tegen onschuldige mensen. Ik keur geweld goed tegen mensen die geweld goedkeuren tegen onschuldigen mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij keurt geweld goed, jij vind het gerechtvaardigd geweld te plegen. Wat is het verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |