quote:
ja, en dat weten ze, ze weten gewoon dat ze lekker zijn en daarom zijn ze zo gruwelijk van binnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
Noorse vrouwen zijn prachtig. Vooral als ze van die heerlijke compacte Zweedse types zijn:
[ afbeelding ]
nope. Heb het de moeilijke weg geleerd. Maar heb het uit eindelijk geleerdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Lienekien het volgende:
Dat vorige topic van je heeft je dus niet echt de ogen geopend.
ja sorry, mensen werden beetje sjaggie. dus heb ik het maar aangepast.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:35 schreef PausNicolaas het volgende:
Dacht ik te komen voor een leuk topic hoor...
ik ga het niet weer allemaal typen haha. T boeit toch niet. en heb nu ook geen tijd want ik moet me klaar maken om te werkenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:39 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
ja sorry, mensen werden beetje sjaggie. dus heb ik het maar aangepast.
quote:
quote:
niet mijn probleem, vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:41 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
ik ga het niet weer allemaal typen haha. T boeit toch niet. en heb nu ook geen tijd want ik moet me klaar maken om te werken
ja voor een normaal gesprek, alleen het dialect dat ze daar hadden was nog wel lastigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je beheersde de Noorse taal wél, TS?
quote:
Die avatar heb je ook al eeuwen, ofniet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef nietzman het volgende:
De TT had dus ook gewoon "Nederlandse mannen zijn lamballen" kunnen wezen.
lamballen? ik werk sinds mn 15e op zaterdag en zondag en ging door de weeks naar school. ben verhuist naar een ander land en heb in 6 maand tijd de taal fatsoenlijk onder de knie en werk gevonden. hoezo lam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef nietzman het volgende:
De TT had dus ook gewoon "Nederlandse mannen zijn lamballen" kunnen wezen.
Omdat je OP.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Mattie3001 het volgende:
lamballen? ik werk sinds mn 15e op zaterdag en zondag en ging door de weeks naar school. ben verhuist naar een ander land en heb in 6 maand tijd de taal fatsoenlijk onder de knie en werk gevonden. hoezo lam?
leuke sticker zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef fathank het volgende:
Tien regels uit je toetsenbord rammen die zo onleesbaar zijn. Knap wel.
Hier een sticker van de Juf.
[ afbeelding ]
Iedere vrouw is gevaarlijk broeder!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef Mattie3001 het volgende:
Hey iedereen voor veel van jullie boeit dit geen drol. Maar wil gewoon ff mijn verhaal kwijt.
Heb hier paar maand geleden ooit iets gepost over mn irritante ( toen nog vriendin) ex. Dit is het gevolg. Heb 9 maand in noorwegen gewoond, gewerkt , en beheers de taal. heb heel veel dingen geleerd in relaties en ook wel een goeie tijd gehad. maar nu komt het.
Na een relatie met heel veel ups and downs, ben ik weer terug in NL, en ik wil ik graag mijn ervaring delen want moet ergens ff mijn hartje luchten. Ik heb 9 maand lang over mij heen laten lopen en fungeerde als half slaaf voor mijn ex, in bed was zij een zoutzak terwijl ik haar afragde, maar er is meer. mevrouw wou nog een ventje in ons seks leven toevoegen en ze zou geil op mij worden als ze met een ander zoent. nou dikke vinger dat ik daarin meega, ook een hele rare logica. Ik heb alles gedaan voor haar wat ik kon, maar t was niet genoeg,want op het laatst in onze "relatie" wou ze meer aandacht dus is ze gaan skypen en cammen met andere ventjes. ( ze heeft daar niks sexueels gedaan of iets). Maar ze liet mij dom hele dagen in de woonkamer zitten terwijl zij lekker haar ding deed tot 4 uur midden in de nacht, en na haar leuke skype sessies was ik ineens weer in haar leven en verwacht dood leuk dat ik overal mee akkoord ga. helaas ben ik een scheiterd en er zijn veel meer dingen gebeurt maar daar kan ik het misschien later nog over hebben als mensen een leuke mensenleed story willen lezen. in ieder geval, ik heb de knoop doorgehakt en ben weer in nederland en eet frikandellen voor het leven want die dingen mis je na zo'n tijd weg. ik neem vanaf nu waar ik naartoe ga standaard een doos frikandellen een pot mayo en een bus curry mee. Sorry als dit een irriterende post is voor jullie. Als het niet zo irritand is en willen meer in depth van wat er is gebeurd, moet je wachten tot morgen naar m'n werk. groeten
(edit: wat wil ik hier mee bereiken? niks. zoals tevoren gezegd, ik wil mn hart luchten)
Vast beter dan hoe jij de Nederlandse taal beheerst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je beheersde de Noorse taal wél, TS?
Bij haar wil ik best wat fouten makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
Noorse vrouwen zijn prachtig. Vooral als ze van die heerlijke compacte Zweedse types zijn:
[ afbeelding ]
Godver. Een slonzig wit t-shirt met een mannenoverhemd en een hangjeugd sweatjacket.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
[ afbeelding ]
Afgezien van de vraag is trouwen überhaupt slim is, is een gemiddelde Noorse de laatste keuze, echt.quote:
Volgens mij heb je weinig zelfvertrouwen? Ook echt veel beta gedrag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef Mattie3001 het volgende:
Hey iedereen voor veel van jullie boeit dit geen drol. Maar wil gewoon ff mijn verhaal kwijt.
...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:34 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
ja, en dat weten ze, ze weten gewoon dat ze lekker zijn en daarom zijn ze zo gruwelijk van binnen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:50 schreef Copycat het volgende:
Nu je weet dat je je als deurmat gedragen hebt, kun je daar verandering in brengen. Lijkt me effectiever dan bozig afgeven op alle Noorse vrouwen, vanachter je berg frikandellen.
hihihiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:50 schreef Copycat het volgende:
Nu je weet dat je je als deurmat gedragen hebt, kun je daar verandering in brengen. Lijkt me effectiever dan bozig afgeven op alle Noorse vrouwen, vanachter je berg frikandellen.
Of gewoon Finnen. Vreemdgaan is Haram. Doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef Snowballed het volgende:
Je moet dan ook vrouwen met finnen hebben.. die zijn dolfijn...
En nog heb je je Nederlands nog niet onder de knie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
lamballen? ik werk sinds mn 15e op zaterdag en zondag en ging door de weeks naar school. ben verhuist naar een ander land en heb in 6 maand tijd de taal fatsoenlijk onder de knie en werk gevonden. hoezo lam?
Volgens mij is dat Victor Reinierquote:
--helaas was mijn post lulkoek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig zelfvertrouwen? Ook echt veel beta gedrag.
Bij een echte alfa man wilt een vrouw blijven, en doet alles om hem te plezieren. Want de vrouw weet dat ze niet meer zo'n sexy/stoere vent krijgt als hij vertrekt.
Bij jou klinkt het een beetje andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat noemt men nu een open deur intrappenquote:
dit dusquote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Fogel het volgende:
TS wilde liever frikandellen smikkelen dan aan een Noorse vrouw. En dan zou het aan de Noorse vrouwen liggen
Ik zie kansen; als zij dat mag, mag ik dat ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Afgezien van de vraag is trouwen überhaupt slim is, is een gemiddelde Noorse de laatste keuze, echt.
Die blijft echt geen vol jaar trouw aan 1 man, laat staan langer.
Maar zo moet je jezelf dan ook niet opstellen.
Of ik ben teveel Noorse vrouwen van hetzelfde type tegengekomen, dat kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |