Of gewoon Finnen. Vreemdgaan is Haram. Doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef Snowballed het volgende:
Je moet dan ook vrouwen met finnen hebben.. die zijn dolfijn...
En nog heb je je Nederlands nog niet onder de knie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
lamballen? ik werk sinds mn 15e op zaterdag en zondag en ging door de weeks naar school. ben verhuist naar een ander land en heb in 6 maand tijd de taal fatsoenlijk onder de knie en werk gevonden. hoezo lam?
Volgens mij is dat Victor Reinierquote:
--helaas was mijn post lulkoek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig zelfvertrouwen? Ook echt veel beta gedrag.
Bij een echte alfa man wilt een vrouw blijven, en doet alles om hem te plezieren. Want de vrouw weet dat ze niet meer zo'n sexy/stoere vent krijgt als hij vertrekt.
Bij jou klinkt het een beetje andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dat noemt men nu een open deur intrappenquote:
dit dusquote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Fogel het volgende:
TS wilde liever frikandellen smikkelen dan aan een Noorse vrouw. En dan zou het aan de Noorse vrouwen liggen
Ik zie kansen; als zij dat mag, mag ik dat ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Afgezien van de vraag is trouwen überhaupt slim is, is een gemiddelde Noorse de laatste keuze, echt.
Die blijft echt geen vol jaar trouw aan 1 man, laat staan langer.
Maar zo moet je jezelf dan ook niet opstellen.
Of ik ben teveel Noorse vrouwen van hetzelfde type tegengekomen, dat kan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |