Ja maar dat is toch raar allemaal..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze weten het serieus niet. Ze dachten in een bos maar daar ook niet. Of het wordt ons niet verteld.
Bij een tankstation. Later waren er signalen dat ze zich in een huis zouden verstoppen maar dit bleek niet waar. Ze zoeken nu in een bos van 15 bij 20 kilometer. En nu gewoon heel even een willekeurige nieuwssite intikken en je kunt alles volgen, ok?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou ik kom dus dom over, maar ik begrijp het niet. Ze waren gesignaleerd bij een station en nu opeens niet meer? Maar waar zijn ze dan, dan kunnen ze toch niet ver zijn? Of wel?
Daar had 'ie wel gelijk in. Wat hij daarna zei, was pas erg. ('Er zijn geen extremistische/fundamentalistische moslims, er zijn alleen moslims.")quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lomperd net op NED1.
"Er zijn geen extremistische Nazi's, er zijn alleen Nazi's."²
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch raar allemaal..
Hij zag er niet uit alsof hij goed scoort op een IQ test.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lomperd net op NED1.
"Er zijn geen extremistische Nazi's, er zijn alleen Nazi's."²
Meer type KLB of BNWquote:
Ja. Deze Afghaanse winhond suggereert dat alle Moslims ware zelfmoordcommando's zijn.quote:
Wie gaat nou offtopic met een random plaatje dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun jij even niet de hele tijd offtopic gaan?
Bedankt.
Ja, www.telegraaf.nl en www.nu.nl succes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Even serieus: is het zo dom wat ik vraag?
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Even serieus: is het zo dom wat ik vraag?
Ja dat zou je wel kunnen stellen. Misschien is de info die wij krijgen ook niet correct en hebben ze aanwijzingen waar ze zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch raar allemaal..
Daar kun je ook maar beter vanuit gaan anno 2015.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. Deze Afghaanse winhond suggereert dat alle Moslims ware zelfmoordcommando's zijn.²
Zucht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Zinedinho het volgende:
Ze zaten eerst in een huis en nu zijn ze in een bos. Hebben ze met 50000 man voor de voordeur gelegen?
weetnietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie gaat nou offtopic met een random plaatje dan?
19, maar het probleem is dat ik een halfuur geleden een slaappilletje heb genomen en daar doe ik echt heel erg apart van (serieus).quote:
weet je zeker dat het een slaappilletje was?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
19, maar het probleem is dat ik een halfuur geleden een slaappilletje heb genomen en daar doe ik echt heel erg apart van (serieus).
Dus je zou een Moslim op sollicitatie niet aannemen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar kun je ook maar beter vanuit gaan anno 2015.
Ga dan lekker slapen. En morgen alles rustig doorlezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
19, maar het probleem is dat ik een halfuur geleden een slaappilletje heb genomen en daar doe ik echt heel erg apart van (serieus).
Een tunnel van het huis naar het bosquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Zinedinho het volgende:
Ze zaten eerst in een huis en nu zijn ze in een bos. Hebben ze met 50000 man voor de voordeur gelegen?
Ga dan maar rustig slapen meidquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |