SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neinquote:
Rot dan op. Alleen mensen met gezichtsbeharing hier.quote:
een turk die niet moslim is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denkt het niet nee. Elk persoon met een gezond verstand weet dat er geen hogere fictieve macht is.
TL;DRquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een turk die niet moslim is?
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
quote:
een turk die niet moslim is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denkt het niet nee. Elk persoon met een gezond verstand weet dat er geen hogere fictieve macht is.
jeejquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
Ben jij geen kloontje van Bortcinem? Wat was dat een arrogante teef zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zweer nog een zo'n opmerking en ik ga je rowen. tr en topic.
Wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij geen kloontje van Bortcinem? Wat was dat een arrogante teef zeg.
Zn ouders zijn sjieet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Awh jij kent mij nog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij geen kloontje van Bortcinem? Wat was dat een arrogante teef zeg.
Ken je die ene persoon die tijdens de grap van een ander waar iedereen om lacht eventjes slim denkt te kunnen melden dat de grap oud is? Niemand houdt van zulke mensen.quote:
Is rowen zoiets als weismannen? Wat evenveel betekent als: huilen als 6-jarige verwende meisjes die hun zin niet krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zweer nog een zo'n opmerking en ik ga je rowen. tr en topic.
Oh was iedereen aan het lachen. Hihihiquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene persoon die tijdens de grap van een ander waar iedereen om lacht eventjes slim denkt te kunnen melden dat de grap oud is? Niemand houdt van zulke mensen.
Wat is mijn uiteindelijke doelstelling dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is rowen zoiets als weismannen? Wat evenveel betekent als: huilen als 6-jarige verwende meisjes die hun zin niet krijgen?
Ze verwarde je met een andere user, die vieze aleviet was een inside grap tussen haar en die user.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat is mijn uiteindelijke doelstelling dan?
Ik kom hier gewoon eens rustig praten, word ik gelijk in een hokje geplaatst.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
dit x 554555quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze verwarde je met een andere user, die vieze aleviet was een inside grap tussen haar en die user.
Zeg t zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene persoon die tijdens de grap van een ander waar iedereen om lacht eventjes slim denkt te kunnen melden dat de grap oud is? Niemand houdt van zulke mensen.
Maar jij bent tata?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Soms zou ik wensen dat er in dit topic een soort leider zou opstaan die net zoals vroeger in Toerkai alle on-Turkse elementen zou Turkificeren of zou laten wandelen door de woestijn of de zee in.
Zegt de gast die mij en een hok douwt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als het een keukenhok was, dan geef ik hem gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de gast die mij en een hok douwt.
Hey ga lekker naar Tukkers ofzo
Want ik kom uit Overijssel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de gast die mij en een hok douwt.
Hey ga lekker naar Tukkers ofzo
Nee, die is nu bij mij. Ik moet doorgeven dat ze vanavond niet thuis komt slapen.quote:
Je ouders zijn ook moslim zeg je netquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Want ik kom uit Overijssel?
Je begrijpt dat dit je zoveelste topografische foutje is hé? Wat ben jij fuckin' achterlijk zég. Komt dat omdat jij moslim bent?
dankje man!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, die is nu bij mij. Ik moet doorgeven dat ze vanavond niet thuis komt slapen.
Ps: je lunch voor morgen ligt in de koelkast
Anders zouden ze condoom gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ouders zijn ook moslim zeg je netzijn zij dom?
Ik stel jou een vraag hé? Bij de ene betekent islam meer voor de ander, snap je? Begin je het nu een beetje te begrijpen of?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ouders zijn ook moslim zeg je netzijn zij dom?
"Koerd, terug naar je grot"quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anders zouden ze condoom gebruiken
Bruh... eerste paar keer was het nog grappig and all maar iedereen weet dat ze je heeft verward met een andere user en jij nu for no reason ape shit op haar gaat omdat je alles al hebt opgeblazen. En nu gaan jullie elkaar opfokken zonder enige reden en ziet het gewoon zielig uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Want ik kom uit Overijssel?
Je begrijpt dat dit je zoveelste topografische foutje is hé? Wat ben jij fuckin' achterlijk zég. Komt dat omdat jij moslim bent?
Moet jij niet een rondje doen in je opgevoerde Opel Astra? probeer je gevat te doen? Missch kun je hier tips vragen daarvoor. Lukt je nog niet zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik stel jou een vraag hé? Bij de ene betekent islam meer voor de ander, snap je? Begin je het nu een beetje te begrijpen of?
Een Marokkaanse die de boel wil sussen, die moeten er meer zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Crip het volgende:
Bruh... eerste paar keer was het nog grappig and all maar iedereen weet dat ze je heeft verward met een andere user en jij nu for no reason ape shit op haar gaat omdat je alles al hebt opgeblazen. En nu gaan jullie elkaar opfokken zonder enige reden en ziet het gewoon zielig uit.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik stel jou een vraag hé? Bij de ene betekent islam meer voor de ander, snap je?
Crip, wat heb je allemaal gegeten vandaag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Bruh... eerste paar keer was het nog grappig and all maar iedereen weet dat ze je heeft verward met een andere user en jij nu for no reason ape shit op haar gaat omdat je alles al hebt opgeblazen. En nu gaan jullie elkaar opfokken zonder enige reden en ziet het gewoon zielig uit.
Nou nee. Ik heb een probleem met radicalisme. Niet met islam. Wél gaan die twee heel goed samen.quote:
Schaam jij je niet nu dan dat jij erger bent dan de Marokkanen waar je je normaliter aan ergert/die luid zijn? Want bro(sis) to bro, dit is een van de meest retarded dingen die ik gelezen in a long time.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een Marokkaanse die de boel wil sussen, die moeten er meer zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Schaam jij je niet nu dan dat jij erger bent dan de Marokkanen waar je je normaliter aan ergert/die luid zijn? Want bro(sis) to bro, dit is een van de meest retarded dingen die ik gelezen in a long time.
En als een Marokkaan zegt dat een ruzie retarded is.. dan ben je wel echt fucking retarded.
Niet terugkrabbelen nou he. Je suggereerde dat moslims achterlijk zijn, dus ook je ouders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou nee. Ik heb een probleem met radicalisme. Niet met islam. Wél gaan die twee heel goed samen.
Kom op Crip, ken jij dit soort mensen nou nog niet? Hij wilt gewoon de verlichte Turk uithangen a la Ebru Umar. Waarom denk je dat hij haar uberhaupt zo tof vindt? Dit is gewoon een fucking spel van hem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Te veel men.. tosti veel fruit op stage toen ik thuis kwam kofte, aardappel puree en gebakken prei, drna halve pot B&J en toen paprika chips en rolloquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip, wat heb je allemaal gegeten vandaag?
Oja?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen nou he. Je suggereerde dat moslims achterlijk zijn, dus ook je ouders.
En iedereen hier is tegen radicalisme, wakker worden
Maar uiteindelijk bespelen ze zichzelfquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom op Crip, ken jij dit soort mensen nou nog niet? Hij wilt gewoon de verlichte Turk uithangen a la Ebru Umar. Waarom denk je dat hij haar uberhaupt zo tof vindt? Dit is gewoon een fucking spel van hem.
Typische ex aleviet die denkt verlicht te zijn, omdat hij modern en seculier is. Ouders zijn moslim maar drinken alco en zijn zusje mag in bikini rondlopen, waardoor zij zo anders zijn dan die rare soennieten. Minachtend keek hij naar Fatma en haar hijab, terwijl hij smulde van een frikandel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom op Crip, ken jij dit soort mensen nou nog niet? Waarom denk je dat hij Ebru Umar zo tof vindt? Hij wilt gewoon de verlichte uithangen. Dit is gewoon een fucking spel van hem.
Daarom vind ik hun ook zo vermakelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk bespelen ze zichzelf
Hoe hard ze ook proberen om hun beeld van de mensen hier te bevestigen..het lukt ze niet.
Ik hou van je. Srs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Te veel men.. tosti veel fruit op stage toen ik thuis kwam kofte, aardappel puree en gebakken prei, drna halve pot B&J en toen paprika chips en rollo
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom op Crip, ken jij dit soort mensen nou nog niet? Hij wilt gewoon de verlichte Turk uithangen a la Ebru Umar. Waarom denk je dat hij haar uberhaupt zo tof vindt? Dit is gewoon een fucking spel van hem.
Is echt geen Alevieten ding hoor. Dit is gewoon typisch assaglik kompleksi. Soennieten doen net zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typische ex aleviet die denkt verlicht te zijn, omdat hij modern en seculier is. Ouders zijn moslim maar drinken alco en zijn zusje mag in bikini rondlopen, waardoor zij zo anders zijn dan die rare soennieten. Minachtend keek hij naar Fatma en haar hijab, terwijl hij smulde van een frikandel.
Wollah ik lig nu in bed zo op mijn rug helemaal uitgeput als een aangestrande walvis van al dat eten en ik heb het gevoel dat het eten tot mijn keel zit. Als iemand nu op mijn buik duwt puke ik.quote:
Bij ons zijn dat meestal de Marokkaanse Arabieren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typische ex aleviet die denkt verlicht te zijn, omdat hij modern en seculier is. Ouders zijn moslim maar drinken alco en zijn zusje mag in bikini rondlopen, waardoor zij zo anders zijn dan die rare soennieten. Minachtend keek hij naar Fatma en haar hijab, terwijl hij smulde van een frikandel.
Uit Marrakechquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij ons zijn dat meestal de Marokkaanse Arabieren.
Enkele keren geprobeerd te lezen, heb me er niet in kunnen vinden. Sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef zarGon het volgende:
Hé, ze doen niet lief tegen mij. Laat ik daar eens iets over zeggen. *zegt iets*. Oh, eentje geeft aan dat ik aannames maak, de ander geeft aan dat ze dacht dat ik iemand anders was. *laat ik hier maar hard tegenin gaan met gejank en nog meer aannames en subtiele steek onder de gordel-opmerkingen, zodat de sfeer beter wordt, ik sneller geaccepteerd word en kan aantonen dat ik wel okay ben*.
Flesdop.
I know. Heb zeker gemerkt dat Arabieren vrijer zijn wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Enkele keren geprobeerd te lezen, heb me er niet in kunnen vinden. Sorry.
Insiders shit dit. Je moet verdomme eens kapoen alles oo jezelf te betrekken, Stimo IIquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is echt geen Alevieten ding hoor. Dit is gewoon typisch assaglik kompleksi. Soennieten doen net zo.
En ik snap die opmerking van jou over bikini's en soennieten nog steeds niet zo. Wij drinken ook alcohol (behalve mama), dragen bikini's (nu even niet, maar wanneer ik een skinny bitch ben weer wel) maar wij zijn echt geen uitzonderingen hoor.
Alsof er op de Turkse stranden alleen maar Alevieten liggen.
Berbers zijn die echte diehards tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmmkey.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insiders shit dit. Je moet verdomme eens kapoen alles oo jezelf te betrekken, Stimo II
Maar toch wist je dat het over jou ging. Muawhuahahahahkgggkggkgggsssssssssssquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Enkele keren geprobeerd te lezen, heb me er niet in kunnen vinden. Sorry.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insiders shit dit. Je moet verdomme eens kapoen alles oo jezelf te betrekken, Stimo II
Linkquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weten jullie nog toen Arya ook zo'n topic over ons opende in KLB een paar jaar terug? Hij noemde mij toen 'een koekenbakster die haar halve leven op het internet heeft doorgebracht'.
Grapje met een kern van waarheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weten jullie nog toen Arya ook zo'n topic over ons opende in KLB een paar jaar terug? Hij noemde mij toen 'een koekenbakster die haar halve leven op het internet heeft doorgebracht'.
Die jongen is hier ook mentaal helemaal gebroken geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
quote:Waar vervolgens amateur-fotograaf Bortecinem, in haar grijzewolvenpyjama, zoals een echte Turkse vrouw betaamt 24 uur in de keuken staat enkel om zoetsappige Baklava-foto's te posten zodat ze weer van die kwijl-reacties krijgt.
Dat was een pareltje ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Hij had nog iets langers geschreven, maar kan het niet meer vinden.quote:Dat is goed. Simpel gedrag ziet men in die Turken topic. Met al die faalhazen daar. Een koekjesbakkende-op-genetica-geilende vrouwturk, een goedkope op accordeon-spelende Roemeen en een halve Arabier die vanwege zijn kansloze leven geen ander besteding kan vinden dan het continu aanmaken van kloonaccounts. Een simplistische op-aandacht-geilende Rotterdamse tienermoeder en 'the magnificent' Turk die nog nooit van humor en zelfspot heeft gehoord.
Posts zijn verwijderd.quote:[[quote]Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen.
[..]
Ben aan het zoeken maar ik kan hem niet vinden.
Wie is de tienermoeder?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was een pareltje ja.Ik had geen humor volgens hem.
[..]
Hij had nog iets langers geschreven, maar kan het niet meer vinden.
EXTREMISME!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Landysh het volgende:
Ik mis die tijden serieus. Valla gewoon.
Zelf is ie ook niet erg knap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Crip het volgende:
RoW noemde me dik en lelijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |