SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neinquote:
Rot dan op. Alleen mensen met gezichtsbeharing hier.quote:
een turk die niet moslim is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denkt het niet nee. Elk persoon met een gezond verstand weet dat er geen hogere fictieve macht is.
TL;DRquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een turk die niet moslim is?
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
quote:
een turk die niet moslim is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denkt het niet nee. Elk persoon met een gezond verstand weet dat er geen hogere fictieve macht is.
jeejquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
Ben jij geen kloontje van Bortcinem? Wat was dat een arrogante teef zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zweer nog een zo'n opmerking en ik ga je rowen. tr en topic.
Wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij geen kloontje van Bortcinem? Wat was dat een arrogante teef zeg.
Zn ouders zijn sjieet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Awh jij kent mij nog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij geen kloontje van Bortcinem? Wat was dat een arrogante teef zeg.
Ken je die ene persoon die tijdens de grap van een ander waar iedereen om lacht eventjes slim denkt te kunnen melden dat de grap oud is? Niemand houdt van zulke mensen.quote:
Is rowen zoiets als weismannen? Wat evenveel betekent als: huilen als 6-jarige verwende meisjes die hun zin niet krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zweer nog een zo'n opmerking en ik ga je rowen. tr en topic.
Oh was iedereen aan het lachen. Hihihiquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene persoon die tijdens de grap van een ander waar iedereen om lacht eventjes slim denkt te kunnen melden dat de grap oud is? Niemand houdt van zulke mensen.
Wat is mijn uiteindelijke doelstelling dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is rowen zoiets als weismannen? Wat evenveel betekent als: huilen als 6-jarige verwende meisjes die hun zin niet krijgen?
Ze verwarde je met een andere user, die vieze aleviet was een inside grap tussen haar en die user.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat is mijn uiteindelijke doelstelling dan?
Ik kom hier gewoon eens rustig praten, word ik gelijk in een hokje geplaatst.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
dit x 554555quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze verwarde je met een andere user, die vieze aleviet was een inside grap tussen haar en die user.
Zeg t zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene persoon die tijdens de grap van een ander waar iedereen om lacht eventjes slim denkt te kunnen melden dat de grap oud is? Niemand houdt van zulke mensen.
Maar jij bent tata?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Soms zou ik wensen dat er in dit topic een soort leider zou opstaan die net zoals vroeger in Toerkai alle on-Turkse elementen zou Turkificeren of zou laten wandelen door de woestijn of de zee in.
Zegt de gast die mij en een hok douwt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als het een keukenhok was, dan geef ik hem gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de gast die mij en een hok douwt.
Hey ga lekker naar Tukkers ofzo
Want ik kom uit Overijssel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de gast die mij en een hok douwt.
Hey ga lekker naar Tukkers ofzo
Nee, die is nu bij mij. Ik moet doorgeven dat ze vanavond niet thuis komt slapen.quote:
Je ouders zijn ook moslim zeg je netquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Want ik kom uit Overijssel?
Je begrijpt dat dit je zoveelste topografische foutje is hé? Wat ben jij fuckin' achterlijk zég. Komt dat omdat jij moslim bent?
dankje man!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, die is nu bij mij. Ik moet doorgeven dat ze vanavond niet thuis komt slapen.
Ps: je lunch voor morgen ligt in de koelkast
Anders zouden ze condoom gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ouders zijn ook moslim zeg je netzijn zij dom?
Ik stel jou een vraag hé? Bij de ene betekent islam meer voor de ander, snap je? Begin je het nu een beetje te begrijpen of?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ouders zijn ook moslim zeg je netzijn zij dom?
"Koerd, terug naar je grot"quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anders zouden ze condoom gebruiken
Bruh... eerste paar keer was het nog grappig and all maar iedereen weet dat ze je heeft verward met een andere user en jij nu for no reason ape shit op haar gaat omdat je alles al hebt opgeblazen. En nu gaan jullie elkaar opfokken zonder enige reden en ziet het gewoon zielig uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Want ik kom uit Overijssel?
Je begrijpt dat dit je zoveelste topografische foutje is hé? Wat ben jij fuckin' achterlijk zég. Komt dat omdat jij moslim bent?
Moet jij niet een rondje doen in je opgevoerde Opel Astra? probeer je gevat te doen? Missch kun je hier tips vragen daarvoor. Lukt je nog niet zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik stel jou een vraag hé? Bij de ene betekent islam meer voor de ander, snap je? Begin je het nu een beetje te begrijpen of?
Een Marokkaanse die de boel wil sussen, die moeten er meer zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Crip het volgende:
Bruh... eerste paar keer was het nog grappig and all maar iedereen weet dat ze je heeft verward met een andere user en jij nu for no reason ape shit op haar gaat omdat je alles al hebt opgeblazen. En nu gaan jullie elkaar opfokken zonder enige reden en ziet het gewoon zielig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |