Insiders shit dit. Je moet verdomme eens kapoen alles oo jezelf te betrekken, Stimo IIquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is echt geen Alevieten ding hoor. Dit is gewoon typisch assaglik kompleksi. Soennieten doen net zo.
En ik snap die opmerking van jou over bikini's en soennieten nog steeds niet zo. Wij drinken ook alcohol (behalve mama), dragen bikini's (nu even niet, maar wanneer ik een skinny bitch ben weer wel) maar wij zijn echt geen uitzonderingen hoor.
Alsof er op de Turkse stranden alleen maar Alevieten liggen.
Berbers zijn die echte diehards tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij ons zijn dat meestal de Marokkaanse Arabieren.
Hmmkey.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insiders shit dit. Je moet verdomme eens kapoen alles oo jezelf te betrekken, Stimo II
Maar toch wist je dat het over jou ging. Muawhuahahahahkgggkggkgggsssssssssssquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Enkele keren geprobeerd te lezen, heb me er niet in kunnen vinden. Sorry.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insiders shit dit. Je moet verdomme eens kapoen alles oo jezelf te betrekken, Stimo II
Linkquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weten jullie nog toen Arya ook zo'n topic over ons opende in KLB een paar jaar terug? Hij noemde mij toen 'een koekenbakster die haar halve leven op het internet heeft doorgebracht'.
Grapje met een kern van waarheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weten jullie nog toen Arya ook zo'n topic over ons opende in KLB een paar jaar terug? Hij noemde mij toen 'een koekenbakster die haar halve leven op het internet heeft doorgebracht'.
Die jongen is hier ook mentaal helemaal gebroken geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
quote:Waar vervolgens amateur-fotograaf Bortecinem, in haar grijzewolvenpyjama, zoals een echte Turkse vrouw betaamt 24 uur in de keuken staat enkel om zoetsappige Baklava-foto's te posten zodat ze weer van die kwijl-reacties krijgt.
Dat was een pareltje ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Hij had nog iets langers geschreven, maar kan het niet meer vinden.quote:Dat is goed. Simpel gedrag ziet men in die Turken topic. Met al die faalhazen daar. Een koekjesbakkende-op-genetica-geilende vrouwturk, een goedkope op accordeon-spelende Roemeen en een halve Arabier die vanwege zijn kansloze leven geen ander besteding kan vinden dan het continu aanmaken van kloonaccounts. Een simplistische op-aandacht-geilende Rotterdamse tienermoeder en 'the magnificent' Turk die nog nooit van humor en zelfspot heeft gehoord.
Posts zijn verwijderd.quote:[[quote]Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen.
[..]
Ben aan het zoeken maar ik kan hem niet vinden.
Wie is de tienermoeder?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was een pareltje ja.Ik had geen humor volgens hem.
[..]
Hij had nog iets langers geschreven, maar kan het niet meer vinden.
EXTREMISME!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Landysh het volgende:
Ik mis die tijden serieus. Valla gewoon.
Zelf is ie ook niet erg knap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Crip het volgende:
RoW noemde me dik en lelijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |