• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Wat?!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam net thuis en toen paste mijn sleutel ineens niet meer.
Verkeerde huis.![]()
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik stond gewoon voor het verkeerde portiek
Nee.quote:
quote:Ingeval een (tweedehands) auto wordt gekocht om daarmee, naar de verkoper bekend is, aan het verkeer deel te nemen, zal als regel moeten worden aangenomen dat de auto niet beantwoordt aan de overeenkomst, indien als gevolg van een eraan klevend gebrek dat niet op eenvoudige wijze kan worden ontdekt en hersteld, zodanig gebruik van de auto gevaar voor de verkeersveiligheid zou opleveren. Niet uitgesloten is dat deze regel uitzondering lijdt, bijvoorbeeld wanneer de koper het risico van een zodanig gebrek heeft aanvaard. Hierbij valt, wanneer het gaat om een transactie en een auto als de onderhavige, onder meer te denken aan de situatie dat voor de koper de authentieke staat van de carrosserie belangrijker was dan de verkeerstechnische conditie van de auto. Daarbij moet echter rekening worden gehouden met het feit dat uitlatingen van de verkoper over die conditie, afhankelijk van hun inhoud aan het aannemen van een dergelijke aanvaarding in de weg kunnen staan.
Jij leeft dan waarschijnlijk ook geen thug life zoals ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die term komt mij niet bekend voor.
Klopt inderdaad. Je leeft een thug life op je klompen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij leeft dan waarschijnlijk ook geen thug life zoals ik
Wow harde diss ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Je leeft een thug life op je klompen.
Goeie Ties, pak ze!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Liever op klompen door het prachtige Twentse land dan die stinkstad Rotterdam
Klompenmaffia. Waz met jou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Liever op klompen door het prachtige Twentse land dan die stinkstad Rotterdam
Wie kopt hem in mensen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
en daar stonden allemaal zulke gigantisch rare aannames in waar van je denkt 'jezus meid, hoe heb je je papiertje gehaald'.
Goeie, maar nee, ik had wat anders in gedachtenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De conclusie was geschreven door de zus van Mapima.
Ding ding dingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef Yreal het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahaha mijn onzinnige nikszeggende kut stukje voor strafprocesrecht heeft nog een avv gescoord ook. Hahahahahahahahahahahahahahahaha. Helemaal mooi. Ik zat zelfs nog 25% onder het minimum aantal woorden.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
xxxquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goeie, maar nee, ik had wat anders in gedachten
Dus Mapima studeert InGrunn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
xxx
Helaas even kleine research gedaan en komt van RUG
Ik mag hopen dat Mapima haar papiertje niet heeft.quote:
Naar mijn weten zijn ze geen familie van elkaar. Sanasoufi heb ik door een toevalligheid weten te identificeren en Mapima strooit met persoonlijke gegevens alsof het pepernoten zijn.quote:
Het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn ze geen familie van elkaar. Sanasoufi heb ik door een toevalligheid weten te identificeren en Mapima strooit met persoonlijke gegevens alsof het pepernoten zijn.
Succes ermee. Hoeveel is 4 weken stof in totaal? Zo vlak voor een tentamen pak ik hoogstens nog een keertje een oefententamen erbij om door te nemen, maar dan ga ik mij echt niet meer druk maken. Heeft toch geen nut meer, das mijn ervaring. Liever goed uitgeslapen en tas volgepakt van huis dan nog die paar uurtjes in de boeken duiken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef Boterbartje het volgende:
zoo potverdomme. Nog 4 weken stof doornemen en oefententamen doornemen en we zijn klaar voor morgen.
Eh, executoriaal beslag, conservatoir beslag en hoger beroep (in zowel dagvaarding als verzoekprocedure). Maar het is gewoon kwestie van m'n eigen samenvatting doorlopen adhv artikelen. Dus beetje wetboek doorbladeren. Denk nog een uurtje, dan half uurtje tt doorkijken en slapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes ermee. Hoeveel is 4 weken stof in totaal? Zo vlak voor een tentamen pak ik hoogstens nog een keertje een oefententamen erbij om door te nemen, maar dan ga ik mij echt niet meer druk maken. Heeft toch geen nut meer, das mijn ervaring. Liever goed uitgeslapen en tas volgepakt van huis dan nog die paar uurtjes in de boeken duiken.
Het hele album is chill. Vind overigens de cover van Paul carrack ook mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef Ties02 het volgende:
Even vergeten wat een heerlijke plaat dit is, bedankt he dwdd
Fock inderdaad!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef Ties02 het volgende:
Even vergeten wat een heerlijke plaat dit is, bedankt he dwdd
Was het dezelfde als op die foto die een keer gepost was?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn ze geen familie van elkaar. Sanasoufi heb ik door een toevalligheid weten te identificeren en Mapima strooit met persoonlijke gegevens alsof het pepernoten zijn.
Omdat wordquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef Ties02 het volgende:
Waarom is onderzoeksplicht geen word in Word
Ik word hier lichtelijk agressief van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |