quote:Mediamarkt kondigt de BTW dagen slechts enkele dagen van te voren aan. Zo voorkomt Mediamarkt dat de klant wacht met kopen tot de actiedagen. Het is echter eenvoudig om te achterhalen wanneer de BTW actie in 2015 zal plaatsvinden. Allereerst vind de actie plaats nadat het gros van de Nederlanders zijn januari salaris heeft ontvangen. Daarnaast wil MediaMarkt het maximale uit deze actie halen en daarom zal de actie plaatsvinden in een weekend waarbij alle vestigingen koopzondag hebben. In 2015 zal de Mediamarkt 21% actie dus vrijwel zeker in het weekend van 30 januari tot en met 1 februari plaatsvinden.
MM Akerpoort (A'dam West) is altijd open op zondag, maar lijkt erop dat ze deze dagen een uurtje langer open zijn.quote:Aangepaste openingstijden:
Woensdag 28 januari: 10:00- 22:00 uur
Donderdag 29 januari: 10:00 - 22:00 uur
Vrijdag 30 januari: 10:00 - 22:00 uur
Zaterdag 31 januari: 10:00 - 22:00 uur
Zondag 1 februari: 12:00 - 19:00 uur
dit ^ Als ze dit van te voren openbaar maken verkopen ze geen zak meer tot dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
Die data maken ze nooit bekend zover van tevoren. Meestal begint het op donderdag en komen de avond ervoor pas de commercials.
Ja, die topics gaan we dan ook weer krijgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef fathank het volgende:
OPLICHTERS!! JE KRIJGT HELEMAAL GEEN 21% KORTING!! KOOP NIKS BIJ DEZE VIEZE VUILE OPLICHTERS!!!
Oh ja al die wiskundige amateurs weer die gaan zeiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef fathank het volgende:
OPLICHTERS!! JE KRIJGT HELEMAAL GEEN 21% KORTING!! KOOP NIKS BIJ DEZE VIEZE VUILE OPLICHTERS!!!
Ja.... Die mensen krijgen we dan ook weer...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef fathank het volgende:
Uiteraard geven ze gewoon 21% korting, zou wel wat zijn wanneer bedrijven voor acties vrijgesteld worden van BTW.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Mediamarkt helemaal geen BTW-vrijstelling krijgt met deze actie en dus wèl gewoon BTW moet betalenKan iemand dit bevestigen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Mediamarkt helemaal geen BTW-vrijstelling krijgt met deze actie en dus wèl gewoon BTW moet betalenKan iemand dit bevestigen?
Dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Uiteraard geven ze gewoon 21% korting
Je zou kunnen beweren dat ze die 21% (De btw) als korting geven.quote:
En dat komt uit op 17,3% kortingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zou kunnen beweren dat ze die 21% (De btw) als korting geven.
Dan zeg je wat anders dan "21% korting".quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zou kunnen beweren dat ze die 21% (De btw) als korting geven.
17,4%.quote:
Die prijsverhogingen vind ikzelf enorm meevallen. Het scheelt je op een iMac van 2000,- gewoon 350,- piek ten opzichte van de normale prijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:31 schreef noutie het volgende:
[..]
En dat komt uit op 17,3% korting
Tel hierbij de prijsverhogingen voorafgaand aan de actie op en je korting zal effectief 10% gemiddeld zijn ofzo (gokje).
Knap!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die prijsverhogingen vind ikzelf enorm meevallen. Het scheelt je op een iMac van 2000,- gewoon 350,- piek ten opzichte van de normale prijs.
(kun je hem na een jaar weer verkopen voor je aankoopbedrag en zelf een nieuwe halen)
Management Mediamarkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef Lucky_Lovely het volgende:
De afgelopen jaren heeft de BTW actie van de Mediamarkt in januari plaatsgevonden. Ik heb zo het vermoeden dat deze er dus binnenkort weer aankomt. Wie o wie kent de exacte data?
Apple meuk doet niet mee...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zou zeggen ga de komende weken de prijzen in de gaten houden en ga vooral die TV, Apple meuk kopen voor die enkele procenten korting.
Zit nog een jaar vol garantie op. Zeker dan behoud dat Apple spul veel waarde in het eerste jaar.quote:
Jawel.quote:
Dat kan ik bevestigen. BTW-plicht volgt gewoon uit de wet, en daar staan geen uitzonderingen in voor reclameacties e.d. Is niet alleen bij de MM zo, geldt voor al dit soort acties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
Fabrikanten die met hun producten mee willen doen aan de BTW actie betalen Mediamarkt een deel van de 17% korting die je als consument krijgt. Focus tijdens die dagen ligt logischerwijs dan ook op producten waar grotere marges op zitten en niet alle producten doen mee. Natuurlijk blijft de BTW plicht voor de Mediamarkt gewoon bestaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. BTW-plicht volgt gewoon uit de wet, en daar staan geen uitzonderingen in voor reclameacties e.d. Is niet alleen bij de MM zo, geldt voor al dit soort acties.
Dat zeggen ze dan ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan zeg je wat anders dan "21% korting".
[..]
17,4%.
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:31 schreef noutie het volgende:
[..]
Tel hierbij de prijsverhogingen voorafgaand aan de actie op en je korting zal effectief 10% gemiddeld zijn ofzo (gokje).
Kijk eens waar ik op reageer.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Uiteraard geven ze gewoon 21% korting,
Fijn zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Spaardertje het volgende:
Ik wil een tv kopen, namelijk de Samsung ue46h6203. Is nu bij de mm 539 euro.
kan alleen als dat model nergens anders te koop isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Fijn zeg.
De dag voor de actie zal de prijs verhoogd zijn naar 629,-.
Let maar op.
Jaartje of 10 geleden eens meegemaakt bij de Neckermann. Had een tv voor enkele honderden euro's gekocht. Kreeg ik de week erop een mail super actie deze week alle electronica met 20% korting.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Fijn zeg.
De dag voor de actie zal de prijs verhoogd zijn naar 629,-.
Let maar op.
bedankt Bob....je werkt zelf niet toevallig voor de MMquote:Op zondag 11 januari 2015 17:41 schreef bob1989 het volgende:
Van verschillende werknemers van de Media Markt heb ik begrepen dat de BTW actie dit jaar wordt gehouden van vrijdag 30 januari t/m zondag 1 februari 2015!!!!
3 dagen dus.
Ook heb ik begrepen dat de producten van oa Bose, Apple en Sonos niet meedoen aan de actie. muv een speciale Apple actie met: 1 Macbook Air model, 1 Macbook Pro model met 8gb werkgeheugen en 1 iMac model.
Verder zijn accesoires, zoals kabels, uitgesloten van de actie.
Ook games en consoles vallen dit jaar niet onder de BTW actie van Mediamarkt. Daarnaast zijn er nog een aantal andere uitsluitingen.
Na meldingen van het televisie programma Radar heeft de Media Markt een nieuwe regel ingevoerd voor de BTW-actie.
Namelijk: de prijzen van de producten die meedoen aan de BTW actie van de Media Markt mogen binnen de 2 weken voorafgaand aan de actie niet meer verhoogd worden. Hiermee wordt het voor de consument ook duidelijker.
Dus doen ze het 3 weken van tevorenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:41 schreef bob1989 het volgende:
Na meldingen van het televisie programma Radar heeft de Media Markt een nieuwe regel ingevoerd voor de BTW-actie.
Namelijk: de prijzen van de producten die meedoen aan de BTW actie van de Media Markt mogen binnen de 2 weken voorafgaand aan de actie niet meer verhoogd worden.
Dat zijn bizar veel uitzonderingen, eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:41 schreef bob1989 het volgende:
Van verschillende werknemers van de Media Markt heb ik begrepen dat de BTW actie dit jaar wordt gehouden van vrijdag 30 januari t/m zondag 1 februari 2015!!!!
3 dagen dus.
Ook heb ik begrepen dat de producten van oa Bose, Apple en Sonos niet meedoen aan de actie. muv een speciale Apple actie met: 1 Macbook Air model, 1 Macbook Pro model met 8gb werkgeheugen en 1 iMac model.
Verder zijn accesoires, zoals kabels, uitgesloten van de actie.
Ook games en consoles vallen dit jaar niet onder de BTW actie van Mediamarkt. Daarnaast zijn er nog een aantal andere uitsluitingen.
Namelijk: de prijzen van de producten die meedoen aan de BTW actie van de Media Markt mogen binnen de 2 weken voorafgaand aan de actie niet meer verhoogd worden.
De MediaMarkt krijgt wel degelijk een BTW-vrijstelling. Tevens zend de overheid op de zenders NPO1, 2 en 3 extra veel spotjes uit om de MediaMarkt te promoten. Uitgaven bij de MediaMarkt zullen tevens fiscaal aftrekbaar zijn in de maand januari. Bij de ministerraad op vrijdag zullen de cijfers omtrent de kortingsactie worden geëvalueerd en zal bekeken worden of de MediaMarkt al dan niet wordt genationaliseerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
Leve de Koning!, Hoera!, Hoera!, Hoera!.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De MediaMarkt krijgt wel degelijk een BTW-vrijstelling. Tevens zend de overheid op de zenders NPO1, 2 en 3 extra veel spotjes uit om de MediaMarkt te promoten. Uitgaven bij de MediaMarkt zullen tevens fiscaal aftrekbaar zijn in de maand januari. Bij de ministerraad op vrijdag zullen de cijfers omtrent de kortingsactie worden geëvalueerd en zal bekeken worden of de MediaMarkt al dan niet wordt genationaliseerd.
M'n broertje werkt bij MediaMarkt en die zegt dat het dit jaar nog maar 3 dagen duurt (woensdag 28 t/m vrijdag 30 januari) Wordt hier ook aangegeven:quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef Juicyhil het volgende:
http://electronica.infonu(...)-btw-actie-2015.html
[..]
Moet je eens bij van die winkels kijken die 'elders goedkoper? Wij betalen u het verschil terug' pretenderen aan te bieden.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn bizar veel uitzonderingen, eigenlijk.
Of je lees de reacties gewoon even in plaats van je vraag gelijk neer te donderenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Heel veel! Nu het einde van de maand in zicht komt, lijkt er meer duidelijkheid te komen over de datum. Heel fijn!
Ik overweeg een Mac Pro 13 inch Retina aan te schaffen met een los beeldscherm. Iemand enig idee of de actie hierop van toepassing is?
Het voorlaatste model doet soms mee in acties, maar Apple is van de btw actie volgens mij uitgesloten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Heel veel! Nu het einde van de maand in zicht komt, lijkt er meer duidelijkheid te komen over de datum. Heel fijn!
Ik overweeg een Mac Pro 13 inch Retina aan te schaffen met een los beeldscherm. Iemand enig idee of de actie hierop van toepassing is?
Dit klopt helemaal. Ze verhogen de prijs voordat de actie begint en de korting is eigenlijk 17,3%. BTW betalen is verplicht en dat doet ook de Media Markt gewoon tijdens de actie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:31 schreef noutie het volgende:
[..]
Koop gewoon via tweakers pricewatch !quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Nooit problemen gehad bij de MM.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef shifto het volgende:
Of koop gewoon bij een fatsoenlijke winkel je dure shit, hoef je over een half jaar ook geen jank topic te openen dat MM moeilijk doet over garantie.
Apple tablets vallen er sowieso altijd buiten. Naar je resultaten mbt de Android tablets ben ik benieuwd!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb gisteren even wat prijzen in de winkel van tablets opgeschreven, volgende week eens zien of die echt gedaald zijn
Waarom zou je meer geld willen betalen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koop gewoon via tweakers pricewatch !
Dan ben je te laat, omdat hierover altijd veel werd gepraat is en om dit te ontkrachtigen, is er nu de regel dat in de laatste weken voor deze aanbieding de prijzen niet meer verhoogd mogen worden bij mediamarkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb gisteren even wat prijzen in de winkel van tablets opgeschreven, volgende week eens zien of die echt gedaald zijn
Ik weet dat ze wel vaker oudere modellen verkopen en dan flink onder andere winkels gaan zitten met de prijs.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:01 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Het voorlaatste model doet soms mee in acties, maar Apple is van de btw actie volgens mij uitgesloten.
Dan deel ik nu vast deze paar Androidsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:12 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Apple tablets vallen er sowieso altijd buiten. Naar je resultaten mbt de Android tablets ben ik benieuwd!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan deel ik nu vast deze paar Androids
Lenovo Yoga Tablet 2-1050 289 Euro
Samsung Galaxy Tab 4 10 239 Euro
Asus tf103-cx-1a005a 179 Euro
Acer Tab 10 a3-a20 199 Euro
Het betrof hier de MM nabij de Amsterdam ArenA, eens zien hoeveel korting er volgt
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan ben je te laat, omdat hierover altijd veel werd gepraat is en om dit te ontkrachtigen, is er nu de regel dat in de laatste weken voor deze aanbieding de prijzen niet meer verhoogd mogen worden bij mediamarkt.
Who cares? gewoon leuk om te kijken of ze zich individueel wel allemaal houden aan het beleid.quote:
Ik vermoed van niet: de brutomarge op Sonos producten is 18-20%%. Dat is ongeveer de helft van de marge die ze halen op het meerendeel van het assortimentquote:
Bah, zou erg jammer zijn. Wil er wel eentje halen eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:42 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet: de brutomarge op Sonos producten is 18-20%%. Dat is ongeveer de helft van de marge die ze halen op het meerendeel van het assortiment![]()
Goed tip thanksquote:Op zondag 25 januari 2015 09:44 schreef nelisb het volgende:
http://mediamarkt.winkelacties.nu/btw-actie-2015/
Hier zie je wel een sonos.
Dikke aanbieding. Bijna 3 procent korting op 1 itemquote:Op zondag 25 januari 2015 09:44 schreef nelisb het volgende:
http://mediamarkt.winkelacties.nu/btw-actie-2015/
Hier zie je wel een sonos.
Kopuh kopuh kopuhquote:Op zondag 25 januari 2015 11:14 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Dikke aanbieding. Bijna 3 procent korting op 1 item
S&Fquote:Op zondag 25 januari 2015 12:06 schreef klipper het volgende:
Scheer en foppen heeft vandaag nog een btw kortingsactie ofwel 17,3% korting.
Neem als voorbeeld de samsung UE65HU7500, deze is normaal ¤3199 maar nu met de korting slechts ¤ 2684,80..........
Bij mediamarkt zonder korting ¤2500
Ben benieuwd wat de prijs doet wanneer de btw actie volgende week begint.
Pak je nou bij Scheer en Foppen de 65 inch versie en bij Mediamarkt de 55 inch versie?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:06 schreef klipper het volgende:
Scheer en foppen heeft vandaag nog een btw kortingsactie ofwel 17,3% korting.
Neem als voorbeeld de samsung UE65HU7500, deze is normaal ¤3199 maar nu met de korting slechts ¤ 2684,80..........
Bij mediamarkt zonder korting ¤2500
Ben benieuwd wat de prijs doet wanneer de btw actie volgende week begint.
Kijk daar gaat de belofte van mediamarkt dat ze hun prijzen drie weken van te voren niet meer aanpassen.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:46 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Pak je nou bij Scheer en Foppen de 65 inch versie en bij Mediamarkt de 55 inch versie?
Want de 65 inch versie kost bij Mediamarkt echt geen ¤ 2.500.
Doen toch niks anders dan normaal 😜quote:Op zondag 25 januari 2015 19:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Kijk daar gaat de belofte van mediamarkt dat ze hun prijzen drie weken van te voren niet meer aanpassen.
Zie nu inderdaad dat deze daar nu ook ¤3199 kost, afgelopen donderdag was dat nog ¤2500.
Geloof ik best. Maar mijn qoute komt echt van hun site. Zoals ik het lees veranderen ze een dag van te voren nog indien nodig.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:17 schreef klipper het volgende:
[ afbeelding ]y
Voor en hoogstwaarschijnlijk na de btw actie weer deze prijs en dus goedkoper.
Tijdens de btw actie ¤3299
@nelisb, ze hadden bij kassa aangegeven dat ze vanaf drie weken vooraf de prijs niet aanpassen behalve acties, bovengenoemde modellen waren niet in de aanbieding maar de normale prijs.
Geen vermelding dat Sonos niet meedoet idd. Toch zie je dat ze met 1 aanbieding adverteren en dat is de soundbar. Die kost normaal 699 en nu 679. Dat is 2,8% korting. Veel duurder dan wanneer hij in de reguliere "btw-vrije" actie zou vallen. Het zou mij verbazen als de Sonos-spullen meedoen. Daar zijn de marges niet naar.quote:
Tja, als ze zelf aangeven dat het hele assortiment onder de actie valt en sonos niet bij de uitzonderingen zetten, dan kun je ze daar gewoon aan houden uiteraard.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:54 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Geen vermelding dat Sonos niet meedoet idd. Toch zie je dat ze met 1 aanbieding adverteren en dat is de soundbar. Die kost normaal 699 en nu 679. Dat is 2,8% korting. Veel duurder dan wanneer hij in de reguliere "btw-vrije" actie zou vallen. Het zou mij verbazen als de Sonos-spullen meedoen. Daar zijn de marges niet naar.
Je kunt Sonos als de Apple van de audiowereld zien: ook mbt de marge. Die zijn veel lager dan op het "reguliere" assortiment. Ik kan mij daarom bijna niet voorstellen dat het Sonosspul ook meedoet, hoewel ze (deze keer) niet genoemd staan als uitsluiting. Ik gun het je natuurlijk wel van harte
Eens. Maar dan moeten ze het wel op dat moment in de schappen hebben staan. Dus ik zou er snel bij zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 21:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tja, als ze zelf aangeven dat het hele assortiment onder de actie valt en sonos niet bij de uitzonderingen zetten, dan kun je ze daar gewoon aan houden uiteraard.
Tentje meequote:Op zondag 25 januari 2015 21:37 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moeten ze het wel op dat moment in de schappen hebben staan. Dus ik zou er snel bij zijn
Over welk toestel heb je het nou? Eerst praat je over een Samsung en nu laat je een foto van een Panasonic zien?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:17 schreef klipper het volgende:
[ afbeelding ]y
@nelisb, ze hadden bij kassa aangegeven dat ze vanaf drie weken vooraf de prijs niet aanpassen behalve acties, bovengenoemde modellen waren niet in de aanbieding maar de normale prijs.
Ja want de PS4 is inderdaad geen console maar een stuiterbal.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Furdinand het volgende:
Er staat bij uitzonderingen "consolehardware" Betekent dat dus de consoles zelf? valt de ps4 er dus niet onder?
Valt er niet onder; dat lijkt me toch vrij duidelijk?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Furdinand het volgende:
Er staat bij uitzonderingen "consolehardware" Betekent dat dus de consoles zelf? valt de ps4 er dus niet onder?
Er staat onder dat bedrag dat het een Essent actie is, 'normale' prijs is dus eigenlijk ¤225 hoger of niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:17 schreef klipper het volgende:
[ afbeelding ]y
Goeie grap, Bassie.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:53 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Ja want de PS4 is inderdaad geen console maar een stuiterbal.
Als ergens PC-hardware staat dan denk ik aan videokaarten, moederborden en voedingen etc. Niet aan de pc zelf. dus zo duidelijk is het ook weer niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Valt er niet onder; dat lijkt me toch vrij duidelijk?
Vreemde gedachte.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef Furdinand het volgende:
Als ergens PC-hardware staat dan denk ik aan videokaarten, moederborden en voedingen etc. Niet aan de pc zelf.
Er staat specifiek 'consolehardware' bij de uitzonderingen?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef Furdinand het volgende:
Als ergens PC-hardware staat dan denk ik aan videokaarten, moederborden en voedingen etc. Niet aan de pc zelf. dus zo duidelijk is het ook weer niet.
Geen probleem adriaan. Misschien moet je het na Tweakers en Fok nog een keer op een andere forum proberen. Misschien krijg je daar wel je gewenste antwoord.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Goeie grap, Bassie.
[..]
Als ergens PC-hardware staat dan denk ik aan videokaarten, moederborden en voedingen etc. Niet aan de pc zelf. dus zo duidelijk is het ook weer niet.
Viva of bokt? Waar hebben ze meer ervaring denk je?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:09 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Geen probleem adriaan. Misschien moet je het na Tweakers en Fok nog een keer op een andere forum proberen. Misschien krijg je daar wel je gewenste antwoord.
Ik denk dat ze op beide fora wel begrijpend kunnen lezen. Lastig verhaal...quote:Op maandag 26 januari 2015 12:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Viva of bokt? Waar hebben ze meer ervaring denk je?
Geldt dat ook tijdens de actie dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef nelisb het volgende:
Gewoon nu halen als de prijs goed is.
Binnen 14 dagen mag je daarna nog het verschil ophalen.
Vriend van mij heeft vandaag wat van Bose gehaald en haalt vrijdag het verschil in geld op.
Werd mij vandaag verteld van wel en in de AV van Mediamarkt daar ook geen uitzondering op gezien:quote:Op maandag 26 januari 2015 20:39 schreef anonyhr het volgende:
[..]
Geldt dat ook tijdens de actie dan?
http://www.mediamarkt.nl/(...)bij-media-markt.htmlquote:Laagste prijsgarantie
Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:
- Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
- Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
- De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
- Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
- Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
- Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
Indien de klant bij aankoop in een winkel van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
Maar dat geldt strikt genomen niet voor producten die bij de Media Markt zelf goedkoper worden aangeboden.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Werd mij vandaag verteld van wel en in de AV van Mediamarkt daar ook geen uitzondering op gezien:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)bij-media-markt.html
Die uitzondering hoeft ook niet gemaakt te worden, want er staat extreem duidelijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Werd mij vandaag verteld van wel en in de AV van Mediamarkt daar ook geen uitzondering op gezien:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)bij-media-markt.html
Daar heeft je vriend volgens de voorwaarden geen recht op.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef nelisb het volgende:
Gewoon nu halen als de prijs goed is.
Binnen 14 dagen mag je daarna nog het verschil ophalen.
Vriend van mij heeft vandaag wat van Bose gehaald en haalt vrijdag het verschil in geld op.
Precies wat ik dus vermoedde. Misschien toch maar de drukte trotseren woensdagavond voor de zekerheid.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daar heeft je vriend volgens de voorwaarden geen recht op.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daar heeft je vriend volgens de voorwaarden geen recht op.
Dat is iets anders dan wat in die AV staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Dit staat toch in de voorwaarden?
Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.
Dus ik begrijp je niet helemaal?
Zal.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat in die AV staat.
Klopt, maar wij reageerden op de user die de AV postte. Als er actievoorwaarden zijn gelden die ook natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zal.
Maar ik kijk naar de actie voorwaarden.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html
En dan?quote:Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel.
Ik ging uit van de gequote voorwaarden, volgens de actievoorwaarden kun jij morgen je spulletjes veilig kopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef anonyhr het volgende:
[..]
Precies wat ik dus vermoedde. Misschien toch maar de drukte trotseren woensdagavond voor de zekerheid.
Dan heb ik niks gezegd en moet ik beter lezen voortaanquote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ging uit van de gequote voorwaarden, volgens de actievoorwaarden kun jij morgen je spulletjes veilig kopen.
Beetje offtopic, maar het viel mij op dat ze ook opeens totaal geen PC onderdelen meer hebben, geen losse videokaarten etc...quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:56 schreef Rutger1983 het volgende:
Mediamarkt Leeuwarden verkoopt sinds gisteren geen Canon spiegelreflexcamera's meer.. wtf..?!
De verkoper vertelde me met een smerige glimlach dat ze ook niet meer binnen zouden komen..
Ja, je moet eigenlijk altijd gewoon heel erg goed opletten bij de MM. Je kan er best voordelig uit zijn soms, maar heel goed vergelijken en niet blind op de schreeuwerige borden afgaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
Al die uitzonderingen, prijsverhogingen vooraf, 'uitverkochte' producten![]()
![]()
Klopt inderdaad. Als ik wat groter spul nodig heb (tv/receiver e.d.), kun ik vaak wel een leuk dealtje maken. Maar dit soort acties zien er 10x leuker uit dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je moet eigenlijk altijd gewoon heel erg goed opletten bij de MM. Je kan er best voordelig uit zijn soms, maar heel goed vergelijken en niet blind op de schreeuwerige borden afgaan.
Ik woon toevallig tegenover een MM, dus ik loop er nog wel eens binnen en als je een beetje je best doet kan het soms goed uitpakken, maar je naaien je net zo hard soms.
Ja, je moet dan gewoon mazzel hebben dat je iets zoekt en dat dat toevallig onder de aanbieding valt, maar als je de tweakers.net pricewatch erbij pakt ben je met heel veel gewoon goedkoper uit online ergens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Als ik wat groter spul nodig heb (tv/receiver e.d.), kun ik vaak wel een leuk dealtje maken. Maar dit soort acties zien er 10x leuker uit dan ze daadwerkelijk zijn.
Inderdaad wat een belachelijke actie begint het te worden. Beetje hetzelfde als je bij de snackbar een groot bord ophangt met 'vandaag alle sauzen gratis' met in kleine letters: behalve mayo, curry, sate, joppie, piccalily. Waardoor je dus alsnog alleen de mosterd gratis krijgtquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
Al die uitzonderingen, prijsverhogingen vooraf, 'uitverkochte' producten![]()
![]()
Of ik haal het bij een lokale middenstander waar ik wel service krijg. van die cheapass webshops zonder fysieke winkel ben ik al een tijdje genezen. Dan betaal ik graag een paar tientjes meer bij Tinus Televisie om de hoek waar er 3 generaties Tinus in de winkel staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je moet dan gewoon mazzel hebben dat je iets zoekt en dat dat toevallig onder de aanbieding valt, maar als je de tweakers.net pricewatch erbij pakt ben je met heel veel gewoon goedkoper uit online ergens.
Mwah, ik ben meer van de gemakzucht en "ik wil het nu" ik betaal soms liever iets meer en dat ikhet dan meteen heb dan dat ik 1-2 dagen moet wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Of ik haal het bij een lokale middenstander waar ik wel service krijg. van die cheapass webshops zonder fysieke winkel ben ik al een tijdje genezen. Dan betaal ik graag een paar tientjes meer bij Tinus Televisie om de hoek waar er 3 generaties Tinus in de winkel staan.
MM is overdektquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is er niet echt weer naar om straks naar de MM te gaan.. Maar morgen is de tablet die ik wil wellicht al uitverkocht.. dillema dilemma
Ook daarom zou het handig zijn als je ook gewoon online kan bestellenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is er niet echt weer naar om straks naar de MM te gaan.. Maar morgen is de tablet die ik wil wellicht al uitverkocht.. dillema dilemma
Geen regenkleding?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.htmlquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen regenkleding?
Doen Apple producten ook mee?
Oh, jammer. Ik dacht misschien de oudere modellen oid.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html
Ook voor jou http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.htmlquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef essnhills het volgende:
Misschien een domme vraag, maar geldt die korting ook online?
Ahja, ik had er overheen gelezenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ook voor jou http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html
Het staat er allemaal in.
Ga ik in zwetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen regenkleding?
Doen Apple producten ook mee?
quote:Tijdens een BTW-actie van een concurrent profiteert u optimaal van de unieke BCC Prijsgarantie. Wij passen onze prijzen direct aan, zodat u zeker weet dat u bij ons nooit te veel betaalt. Tot en met zondag zijn heel veel producten daarom drastisch in prijs verlaagd: ook bij BCC geen BTW!
Op bcc.nl herkent u de producten aan de tekst PRIJS VANDAAG VOOR U AANGEPAST.
Er stond een bordje met 35 Euro bij, dat is gewoon de standaard prijs lijkt mij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef cb2013 het volgende:
Chromecast uitgesloten? Kreeg geen korting. Ik ga morgen wel terug.
Anders houd ik m wel... Niet duur.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een ellende, ben toch maar gegaan naar de MM Amsterdam ArenA en echt... 20 minuten in de rij gestaan om de winkel in te mogen
[ afbeelding ]
Eenmaal een tablet gevonden heb ik nog 1,5 uur in de rij gestaan voor de kassa, de rij begon al op de eerste etage nog voor de roltrap
Dat invalidekarretje staat wel handig geparkeerd. Die had zeker harde hiphopmuziek draaien met een grote subwoofer in zijn achterbakje?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een ellende, ben toch maar gegaan naar de MM Amsterdam ArenA en echt... 20 minuten in de rij gestaan om de winkel in te mogen
[ afbeelding ]
Eenmaal een tablet gevonden heb ik nog 1,5 uur in de rij gestaan voor de kassa, de rij begon al op de eerste etage nog voor de roltrap
Ik zou dan direct omkeren jaquote:
Juist ja. Je tijd is toch wel meer waard dan 17,nogwat% kortingquote:
Je moet even in de adresbalk achter de .nl weghalen en dan opnieuw op enter drukken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:08 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt steeds triester...
Ik dacht vanochtend eindelijk eens even op de site te gaan kijken die gisteren de hele dag 'voorbereid' werd op de actie, krijg je fucking dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, de Apple TV en Chromecast staan bijvoordbeeld nog wel in de webshop.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:55 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik zie mis een aantal producten op de website, betekend het dat die niet mee doen aan de btw actie dus dat alles wat wel op de webshop wel meetelt ?
Omgquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt of uitverkocht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:55 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik zie mis een aantal producten op de website, betekend het dat die niet mee doen aan de btw actie dus dat alles wat wel op de webshop wel meetelt ?
De meeste prijzen worden al weergegeven met de korting daarin verwerkt. Sommige artikelen zoals cd's en dvd's moet een kortingscode worden ingevoerd, maar dan staat het erboven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is die actie alleen in de winkel of ook in de webshop. Als ik iets in mn winkelwagen doe, zie ik niet de korting eraf gaan.
Voor een paar tientjes kortingquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Het erge is dat als je daar eenmaal bent je niet met lege handen naar huis wil gaan.quote:
Jij bent de ideale klant.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het erge is dat als je daar eenmaal bent je niet met lege handen naar huis wil gaan.
Maar had nooit gedacht dat het zo lang zou gaan duren
Nooit meer dus.
Juistquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:57 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Jij bent de ideale klant.
Ze gaan er waarschijnlijk van uit dat het gros van de mensen die naar de mediamarkt komt zo denkt.
Alle varianten van de Philips Wake Up Light waren *opeens* uitverkocht in de webshop. Ofwel: ze zijn vergeten ze uit te sluiten van de actie, dus doen ze alsof het uitverkocht isquote:
Bedoelde ik idd. Bij mij hebben ze ook opeens geen canons meer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Alle varianten van de Philips Wake Up Light waren *opeens* uitverkocht in de webshop. Ofwel: ze zijn vergeten ze uit te sluiten van de actie, dus doen ze alsof het uitverkocht is.
http://www.mediamarkt.nl/(...)3195.html?langId=-11quote:
Die was vorige week ¤ 169,- bij de Media Markt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)3195.html?langId=-11
Deze doet niet mee aan de actie dan toch ? Hij heeft de zelfde prijs als alle andere shops...
Hebben ze vast de prijs omhoog gedaan, op Coolblue is die nu 150,-.quote:
Dat doen ze daar normaal ook niet zo snelquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Adelante het volgende:
Coolblue heeft ook veel van haar prijzen aangepast, die gun ik de omzet meer.
Nee, als ik iets bij ze koop is het meer om de service dan om de prijs.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat doen ze daar normaal ook niet zo snel
Lenovo Yoga 10 inch hadden ze voor circa 230 en die was echt erg mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:26 schreef Manke het volgende:
Welke tablet raden jullie aan? Samsung Galaxy Tab S 10.1, of de Tab Pro 12.2?
Of een ander?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |