Je post deed mij zo lachen dat ik nu weer met tranen in mijn ogen zit omdat ik besefte dat dit het eerste moment van vandaag is dat ik überhaupt lach.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Inca die foto's
En +1 op de slechte dagen, man had hier het geniale idee om Isa tussen ons in te laten slapen. Ik slaap dan alleen amperEn ik ging juist vroeg naar bed gisteren want al dagen heel moe en morgen is mijn eerste werkdag weer sinds honderd jaar
En natuurlijk vandaag een stikchagrijnig kind en dus dito moeder want te weinig slaap. Zucht. En ik wou dat dat takkeweer eens ophield. Ik heb zon nodig! Dat snappen de weergoden toch ook wel ondertussen na al 4 weken storm
![]()
Oh Shandaly dat goede voornemen geldt voor mij niet in de week voor mijn menstruatie, dus ik heb net een hele zak doritos weggewerktIk weet nog dat mijn man tijdens de borstvoedingvoorlichtingsavond aan de wijkverpleegkundige vroeg of dat kwaad kon, een hele zak chips eten
Ten eerste lekker gênant, ten tweede zei dat mens ook nog eens dat haar dat sowieso onverstandig leek
opknopen dat mens
En mijn man erbij!
en menstruatie in het algemeen ook
Hier gaan de nageltjes er gewoon nog vanzelf af, en niet pas als ze 10cm lang zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh Kyara, een jarig peutertje morgen!! Hopelijk slaapt ie lekker vannacht, en zn zusjes ook!
Hoe is het met jou?
Wij poetsen 1x, voor het naar bed gaan. Gaat verbazingwekkend goed de laatste tijd! Ze kauwt zelf op de tandenborstel terwijl ik haar luier verschoon en zalf op dr armen smeer, en daarna mag ik nog even napoetsen. En omdat t meestal zo goed gaat, doe ik ook niet moeilijk als ze een keertje niet wil.
Maarrrrrr daarentegen is het mij nog nooit gelukt om haar nagels te knippenVingernageltjes scheuren op den duur vanzelf, en die mag ik dan losscheuren of - bijten, maar aan dr tenen mag ik NIET komen!
Heeft iemand tips??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitnodigingen hebben we 6 weken van tevoren verstuurd.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik ben altijd rijkelijk laat met uitnodigingen dus ik verstuur appjes, mailtjes en smsjes met een soort save the date en dan 2 weken van te voren de daadwerkelijke uitnodiging.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:12 schreef Burdie het volgende:
Hoi! Ik kom even voor mijn beurt dit topic binnen wandelen. Kuiken is over anderhalve maand jarigen dan mag ik echt naar hier
maar ik wilde alvast vragen: hoe lang van te voren hebben jullie uitnodigingen voor het verjaardagsfeestje gestuurd? En hebben jullie ook andere kindjes uitgenodigd/evt op een apart feestje en was dat de moeite waard (ook leuk voor de kindjes zelf)?
Bedankt vast.
Oh nou ehhh succesquote:Op maandag 12 januari 2015 20:05 schreef Burdie het volgende:
Bedankt voor de ervaringeniedereen doet het kennelijk weer anders
. Wij hebben ook een grote familie met veel kinderen en eigenlijk vind ik het te druk om die allemaal over de vloer te hebben, we hebben ook niet zoveel ruimte in de woonkamer momenteel. Nog even over nadenken dus
.
En mabawa, wij gaan op de verjaardag van kuiken (maandag) op wintersport![]()
. Vind ik ook niet handig gepland, maar het moest zo met werk, dit dat. Misschien dat we een dag later vertrekken, afhankelijk ook van de sneeuw.
Uurtje langer he?! Niet dat dat een fijne tijd wasquote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje Mabawa. Dat had je wel goed geregeld. Maar inderdaad snap ik wel dat je de vakantie niet meer een dag na zo'n feest plant. Half drie op
Dat ligt er aan, wat bedoel je met iedereen?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:34 schreef L-E het volgende:
Hier ook een grote familie, en ik voel me verplicht iedereen uit te nodigen. Dat niet doen is best not-done he? Maar ik vind lang niet al die mensen leuk
Mabawa, dat klinkt heerlijk, al die hulp. Count me in voor jullie volgende feestje
Mijn broers en zus en aanhang, en de broers van mijn man, en zijn ouders natuurlijk. Tante Corry en ome Joop komen al een tijdje niet meerquote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, wat bedoel je met iedereen?
Hier waren alleen opa's en oma's en J's ooms en tantes uitgenodigd. Vriend heeft ook stiefzussen en broer, die hebben we niet uitgenodigd, onze eigen ooms tantes neven en nichten ook niet. Ik voel me daar ook helemaal niet toe verplicht. Maar goed, blijkbaar ben ik daar best een uitzondering in, ben gewoon echt geen familiemens, en mensen die ik niet aardig vind nodig ik gewoon niet uit in mijn huis...
Je bent welkomquote:Op maandag 12 januari 2015 20:34 schreef L-E het volgende:
Hier ook een grote familie, en ik voel me verplicht iedereen uit te nodigen. Dat niet doen is best not-done he? Maar ik vind lang niet al die mensen leuk
Mabawa, dat klinkt heerlijk, al die hulp. Count me in voor jullie volgende feestje
Er valt niet te snijden in familie-aanwezigen, zonder heel veel gedoe. En als het om mezelf gaat durf ik dat wel aan, maar het is ook de familie van mijn kind, en zij verdienen ook de aanwezigheid van hun familie, ook al vind ik ze niet zo heel tof. Maar net even met man over gehad en vanaf nu doen we het anders: itt tot iedereen smiddags laten komen en massaal mee laten eten, zetten we een eindtijd op de uitnodiging, en doen we een groep mensen in de ochtend en een groep in de middag. En gaan we lekker met ons 4 uit eten erna, of we bestellen pizza vanaf de bank, maar dat we wel als gezin in alle rust de dag kunnen afsluiten. Dat is voor oudste ook heel belangrijk, na al die prikkels, en ik vind het fijn om wat controle terug te hebben over hoe zo'n dag loopt. We vonden dat alles zo'n geweldig idee, dat we net ook maar pizza hebben besteldquote:Op maandag 12 januari 2015 20:49 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Je bent welkom
Nou ja ligt er een beetje aan wat jullie gewoontes daar in zijn en hoe je band is met iedereen?
Ik kan me best voorstellen dat als ik geen zin heb in een uitgebreid feestje dat 'alleen' mijn moeder+vriend, vader+vriendin, oma en zus met gezin komen. Eventueel met 2 beste vriendinnen. Kan je het zo nog een beetje selecteren?
Ik ook! Maar de eerste vier jaar werd die eindtijd keihard genegeerd door iedereen, dus ik was er maar weer mee gestoptquote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind een eindtijd eigenlijk heel normaal hoor LE, vooral voor mensen met kinderen.
Wij hebben M's 1e verjaardag in 2 delen gevierd. Eerst s ochtends met directe familie (opa, oma's, oom, tante) en dan ook de feestmuts, zingen, taart, kaarsje etc. En na zijn (en mijn) middagslaap kwam de rest van de visite. Het was wel een lange dag maar het rustmomentje vond ik prettig (ik was toen natuurlijk ook 31 weken zwanger van de tweeling) en ik vond het ook fijn dat het fotomomentje in besloten kring plaatsvond en dat dat niet in de chaos zou wegvallen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:05 schreef Burdie het volgende:
Bedankt voor de ervaringen iedereen doet het kennelijk weer anders . Wij hebben ook een grote familie met veel kinderen en eigenlijk vind ik het te druk om die allemaal over de vloer te hebben, we hebben ook niet zoveel ruimte in de woonkamer momenteel. Nog even over nadenken dus .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |