abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2015 @ 23:01:52 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148590181
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Omentielvo het volgende:
Schuldig dat ik echt boos was op haar op dat moment :@

Shandaly, die foto is mooi O+
Oh ja, herkenbaar hoor. Ik voel me daar dan ook lullig over. Maar ja, we zijn ook maar mensen he ;)

:*
pi_148590876
Soms lijk ik dat wel eens te vergeten geloof ik :@
Terwijl ik precies hetzelfde zeg tegen andere ouders. :@
pi_148590927
Ja haai :W

Ik heb inderdaad een Samsung _O-

En jongens jullie lieve reacties maken mij weer even heel trots en blij. Ik had gisteren echt een rotdag. Had te maken met heel veel dwars gedrag van Eva en compleet niet willen luisteren, met als klap op de vuurpijl voor het eerst in je onderbroek poepen. Maar dan natuurlijk wel als je net met kindjes en een vriendin heerlijk bij de Mac zit }:|

En vandaag was zo'n toffe dag!
De kindjes hebben zo lief gespeeld dat we gewoon tijd hadden om te kletsen.
Gisteren was één chaos.
En jongens! Als het had gelukt had ik Femke stiekem verstopt en hier gehouden O+
Zo lief en rustig als ze haar eigen gangetje ging. Ze waren net binnen en Shandaly moest even met Lars naar de wc. Even uit het zicht dus, maar totaal geen probleem. Femmetje scharrelde rustig rond.

En tijdens de lunch viel ik bijna van mijn stoel! Mijn dames allebei 1 boterham. Femke 1 boterham en 3 witte broodjes 8)7
waar laat ze het?

En Lars en Eva waren leuk samen. Samen verstoppertje doen met mijn vriend en dan gillend en gierend van de lach door de kamer rennen.
Was alleen wat zielig toen mijn vriend Lars iets te wild had rondgedraaid in een draaistoel en Lars een beetje witjes werd en zelfs bijna moest spugen :X

Maar het was echt leuk en zeker voor herhaling vatbaar O+
pi_148590969
Djies! Vergeet ik nog Kyara te feliciteren.
Bij deze: gefeliciteerd met je 2 mooie meisjes *O*
Nu met al je kinderschare in het peuter topic. Wel lekker overzichtelijk :P
pi_148591220
M is jarig. De tweeling is nog twee weken dreumes. Nog heel heel lang niet jarig dus :D (Riley is twee dagen eerder jarig en ik ben nog niet toe aan een peuter, vandaar :+ )
pi_148591316
Oh Djies 8)7 |:(
Dat wist is want ik wilde vanmorgen al feliciteren.
En net zag ik de felicitaties voorbij komen en de foto's van de meisjes...1+1.....

Maar opnieuw: kyara gefeliciteerd met M *O* :+
  zondag 11 januari 2015 @ 23:32:12 #207
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148591498
:D

Dank je wel Danic :*
  zondag 11 januari 2015 @ 23:39:57 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148591786
Whoa, danic, hoe heb je dat opgelost bij de Mac? :X

En wat klinkt het leuk! *O*
pi_148592014
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, danic, hoe heb je dat opgelost bij de Mac? :X

En wat klinkt het leuk! *O*
Ik had een luier bij me. Dus naar het toilet, boel schoongemaakt, luier aangetrokken met advies daar niet interessant poepen want dan moest ze met haar blote billen in haar spijkerbroek, en dan de afgespoelde natte onderbroek in zo'n luiergeurzakje in mijn tas en 's avonds gelijk in de wasmachine.

Ze vond het maar raar dat ik geen reserve onderbroek in mijn tas had (die gaat er dus nu wel standaard in)
  zondag 11 januari 2015 @ 23:49:40 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148592091
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef danic het volgende:
Ze vond het maar raar dat ik geen reserve onderbroek in mijn tas had (die gaat er dus nu wel standaard in)
:D :X
pi_148595705
Ik had die onderbroek weggegooid hoor ik vind dat zo vies.

En Femke is idd heel rustig die mag er hier ook wel bij.

Wij hebben er al heel wat drama opzitten in een uur over een poopenbedje.
pi_148595825
De mijne slapen nog :) Nu hebben ze geluk dat Opa hier komt oppassen (en de oudste niet gaat zwemmen ivm hoestbuien) dus hoeven ze nergens heen en kunnen uitslapen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_148596194
Danic, wat klinkt je dag leuk. Alleen dat poepen niet :X

FR, niet leuk zo'n begin van de ochtend :*

Tally, wat lekker dat ze nog slapen O+
pi_148596645
De buurvrouw zei van de week al dat ze de kinderen wel veel hoorde huilen 's morgens. Dat klopt dat doen ze ook. Nu zijn onze huizen heel gehorig want ik hoor de wekker van het buurmeisje ook een half uur en sowieso hoor je veel van elkaar.

Lekker tally uitslapen O+
pi_148596688
Oh Danic, huuh, daar zit je dan boven je friet met een inonderbroekpoependkind }:| Ik zou ook not amused zijn (en idd meteen die onderbroek weg gooien, ik ben niet heel goed met poep. Nagels afbijten kan ik dan weer als de beste *) :+ )

Omen, een keer boos worden is heel normaal. Juist heel waardevol voor je kind om te leren dat anderen ook zulke emoties hebben en deze tonen, boosheid mag er gewoon zijn :)

fr, kun je duidelijk krijgen waarom sac dat doet? Wil ze samen spelen, is het uit boosheid, denkt ze dat het grappig is?
pi_148597287
Iehh Danic, ik zou dat ook slecht trekken denk ik. En de onderbroek meteen weggooien :+

Wat een leuke foto's van de minimeet!

Omen, je reactie is heel normaal en niets om je schuldig over te voelen hoor.

FR, klinkt helemaal niet leuk!

Kyara, nog gefeliciteerd met M!

Eva zit in een fase joh, ik zou haar bijna op Marktplaats zetten :')
Ik vermoed dat haar laatste kiezen ergens diep van binnen zitten te irriteren (kwijlen, rode billen en zuuuuure poep) maar ik voel nog niets. Chagrijnig dat ze is, ongelooflijk. Gisterennacht heeft ze gehuild van 2 tot 6, niets hielp. Overdag slapen wil ze ook niet, huilen daarentegen wil ze best graag.
En dan zal je zien dat het nog maanden duurt voor de kiezen er zijn ;(
E.
pi_148597385
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Iehh Danic, ik zou dat ook slecht trekken denk ik. En de onderbroek meteen weggooien :+ Eva zit in een fase joh, ik zou haar bijna op Marktplaats zetten :')

Te snel en globaal lezen is niet goed. :') Ik las dit dus samen :D

Maar :* Irritant zulke fases.
pi_148597444
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Te snel en globaal lezen is niet goed. :') Ik las dit dus samen :D

Maar :* Irritant zulke fases.
Hahaha, misschien vang je er wel goed geld voor. Je weet maar nooit :D

Dankjewel :*
E.
pi_148597476
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:11 schreef L-E het volgende:
Oh Danic, huuh, daar zit je dan boven je friet met een inonderbroekpoependkind }:| Ik zou ook not amused zijn (en idd meteen die onderbroek weg gooien, ik ben niet heel goed met poep. Nagels afbijten kan ik dan weer als de beste *) :+ )

Omen, een keer boos worden is heel normaal. Juist heel waardevol voor je kind om te leren dat anderen ook zulke emoties hebben en deze tonen, boosheid mag er gewoon zijn :)

fr, kun je duidelijk krijgen waarom sac dat doet? Wil ze samen spelen, is het uit boosheid, denkt ze dat het grappig is?
Nee, want als ze alleen bij een van ons is kan ze ook uit het voor ons oog niets met van alles gaan gooien. Ze wil dan iets maar kan het nog niet duidelijk maken. En alles wat iemand heeft of ik dat nu ben of d'r zus wil zij ook hebben. Het zal wel een fase zijn hoop ik en wanneer ze gaat praten hoop ik dat het beter gaat.
pi_148597489
Sterkte spark klinkt pittig.
  maandag 12 januari 2015 @ 10:08:49 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148597559
Klinkt gezellig Spark :'). Sterkte!

Noor heeft gisteren meer gegeten dan ik :')

Pap met banaan en bambix, hapjes van de havermoutpap van pappa, 3 (!) boterhammen, een plak ontbijtkoek, 2 mandarijnen, nog een hele banaan, een heel potje olvarit, 120 gr kwark en een zandkoekje.

Ik denk dat maat 86 binnenkort ook verleden tijd is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_148597718
Eet jij minder dan dat op een dag XM? :@
  maandag 12 januari 2015 @ 10:22:05 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148597773
Gister wel ja. Zit weer aan de pijnstillers en die leggen mn spijsvertering stil zeg maar ;(.
Ik eet meestal ontbijt pap of bakje kwark, dan lunch 2 boterhammen, tussendoor iets van fruit en dan avondeten. En dan val ik niet af. Als ik wil afvallen (er moet nog 15 kg af ongeveer) moet ik minder eten en sporten, maar ja, dat gaat nu niet. Fysio gaf dat ook aan.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_148597810
FR, die opmerking van je buurvrouw. Daar kan ik niet zo goed tegen. Ik bedoel je weet het zelf al en kan er weinig aan veranderen, omdat ze in deze fase zitten. Ik hoop dat die fase snel voorbij is :*

Spark, ik moest wel een beetje lachen dat je Eva op marktplaats wil zetten. Maar jeetje klinkt niet leuk. Ik hoop dat die kiesjes gauw komen :*

L-E, voor een dreumes is dat voldoende toch? Ik vind dat ze best wel op heeft. Dit is ongeveer de hoeveelheid die Riley ook krijgt. Die eet zelfs een boterham minder :@
pi_148597863
Goed lezen Omen :P
pi_148597891
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:26 schreef L-E het volgende:
Goed lezen Omen :P
:+ nu gedaan. Ik heb niks gevraagd
pi_148598000
:+

Nog even inhoudelijk, want dat is ook wel zo aardig: Spark: herkenning hier! Zei ik hier vorige week nog dat Sticker geen kiezen heeft, nu staat er iig 1, mogelijk 2, op doorbreken. En hij is pieperig, bozig, ongezellig, zegt op alles nee (of eigenlijk: NEEEEEHEEEEEEEEE!!!!), zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Voor het eerst van zijn leven viel hij gistermiddag laat zittend in zijn kinderstoel in slaap, hij slaapt gelukkig 's nachts ook wel goed (wat voor zijn doen raar is, ik zei al: het kind is niet lekker :+ ), allemaal heel sneu. Draagzak/draagdoek helpt hier wel trouwens, hebben jullie die? Dat ze maar snel door mogen breken iig!

XM, is er een plan van aanpak nu voor je pijnen? Het klinkt echt niet tof zo.
  maandag 12 januari 2015 @ 10:34:57 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148598049
Het is ook niet tof LE. En ik merk dat er een verband is met mn cyclus. Dat zit me ook niet helmaal lekker.

Zit nu half te slapen op kantoor. Mên, wat word ik duf van die pillen :'). Maar ze helpn wel :z.
pi_148598086
Loopneus icm 2 doorkomende kiezen en een tand hebben ervoor gezorgd dat kwijlslab nummer 3 en outfit nummer 2 aan moeten vandaag :') Natte boel!

FR vervelend die opmerking van je buurvrouw, tenminste.. ik zou me er best rot door voelen, er steeds over na blijven denken.
Hier is het ook ontzettend gehorig en daar ben ik me wel bewust van als Maxim weer eens flink tekeer gaan (zoals afgelopen nacht :X :O ) Onze nieuwe onderburen hebben een zoontje van een jaar of 2 en die hoor ik ook altijd flink tekeer gaan. Ze heeft me al 2 keer gevraagd of ik er last van heb. Dat vind ik ergens zo sneu maar ook best dapper. Ik zou dat niet durven :@ Ik heb gezegd dat ik hem wel hoor maar dat ik er geen last van heb, dat dat nou eenmaal woongeluiden zijn en ze M ongetwijfeld ook regelmatig hoort krijsen.
We hebben gelukkig geen bovenburen en de buurman rechts naast ons is zelden thuis en aan de andere kant zitten geen 'krijskamers' dus zal het ook meevallen.
Overdag is het ook niet zo veel meer gelukkig maar in de nachten kan denk ik de hele straat hem horen, heb vannacht het raam maar dichtgedaan :{
pi_148598521
Buurvrouw heeft alleen 2 stiefkinderen dus geen ervaring met jonge kinderen. Dus ik snap best dat als je stiefkinderen er niet zijn je niet zit te wachten op het geluid van de buren. Aan de andere kant hebben wij ook "last" van hun omdat ze veel 's avonds boren en weet ik het wat en daar worden mijn kinderen weer wakker van.

En zij huren dus kunnen weg wij kunnen niet weg zonder een forse schuld.
pi_148599449
Oh fr, zeker als die buren 's avonds boren zou ik me geen moment bezig houden met dat ze mogelijk last hebben van mijn huilende kinderen. Huilende kinderen zijn vaak niet te sturen, maar boren kun je inplannen, dus dat vind ik een tikje flauw van ze.
pi_148601255
L-E, :* hopelijk is Sticker gauw zichzelf weer

Mabawa, zielig dat hij vannacht zo aan het krijsen was :*

FR, ik denk dat jij ook niet zit te wachten op de buien can je kinderen. Je voelt je dan al een soort van machteloos. Niet fijn als dat nog een versterkt zou worden, omdat je commentaar krijgt van de buren :*
pi_148601409
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef danic het volgende:
En jongens! Als het had gelukt had ik Femke stiekem verstopt en hier gehouden O+
Vandaag is zo'n dag dat ik eigenlijk hoopte dat het je was gelukt... :(
Pest is dat het met name aan mezelf ligt; stikchagerijnig, doodmoe en dan zit ook nog eens alles tegen... heel het weekend weggeweest, dus het huishouden loopt ver achter, overal zooi, overal werk. Ontzettend veel moeite met m'n goede voornemens, berehonger etc (die blue monday was toch pas volgende week?) En dan heb ik zo'n moeite om die huilende dreumes in de auto te vergeten en alleen te denken aan dat vertederende meisje die net de halve supermarkt liet rammelen...

quote:
Maar het was echt leuk en zeker voor herhaling vatbaar O+
Dat zeker!
pi_148601473
Ik voel mij idd machteloos. Ik dacht dat ik wel wat pedagogische kennis had, maar af en toe denk ik echt help. Nou ja nu ben ik atm ook niet zo happy en dat zorgt er ook voor dat ik minder kan hebben en af en toe ook echt uit mijn slof kan schieten. En Sac die dus echt alles in een wurggreep houdt maakt mij af en toe ook radeloos. Ik moet haar handen echt open wrikken want ze laat niet los en de ene keer kan ik daar beter tegen dan de andere keer.

Maar ze kan een staartje
pi_148601522
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef L-E het volgende:
Oh fr, zeker als die buren 's avonds boren zou ik me geen moment bezig houden met dat ze mogelijk last hebben van mijn huilende kinderen. Huilende kinderen zijn vaak niet te sturen, maar boren kun je inplannen, dus dat vind ik een tikje flauw van ze.
Dit! Maar aan de andere kant is het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan... :*
Staartje! O+

XM :*

Sparks :*

Meh, inhoudelijk reageren zit er vandaag ook al niet in. Sorry dames :@
  maandag 12 januari 2015 @ 12:42:33 #236
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_148601606
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef Omentielvo het volgende:
Goede kwaliteit foon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

En mop, niet schuldig voelen (al heb ik dat ook vaak hoor), ook jij bent een mens en ervaart emoties. Je voedt je kind op naar beste kunnen en beeld je eens in wat voor een mens zij later zou zijn als zij nooit heeft geleerd dat haar acties ook effect hebben op anderen? Je foet het goed, echt :*

Kyara, wat een snoetjes O+

En clan Shandaly en clan Danic O+ wat is Eva veranderd, Danic!

Ik sloeg even een pagina over :') maar ik ben het kwijt hoor, huuu.. Ik wil te graag pics spammen want MIJN KIND IS TWEE WAT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet ik nu ook weg hier he? -O- Dag dreumesjes, tot snel :W ik ga jullie missen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Incantrix op 12-01-2015 12:49:26 ]
3!
pi_148601730
Shandaly, :*
Herkenbaar dat je na zo'n bui bijna de goede bui zou vergeten. Ik heb gisterenmiddag heerlijk met Riley gestoeid. Ze lag echt dubbel en ik ook O+
Maar gisteravond kon ik alleen maar denken aan de ochtend.

FR, een staartje O+
pi_148601969
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Incantrix het volgende:
Maar dan moet ik nu ook weg hier he? -O- Dag dreumesjes, tot snel :W ik ga jullie missen!
Nee hoor, je mag best nog even blijven plakken... Peutertopic is zó veel minder leuk >:)

Nogmaals gefeliciteerd! Wat een mooie verjaardagsoutfit, echt een prinsesje!
pi_148602080
Tot snel :W
Mooie spam O+
  maandag 12 januari 2015 @ 13:13:23 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148602501
Gefeliciteerd Inca! Wat een leuke foto's O+ Tot die cupcakes in Frozen thema O+

En je kunt gerust naar het peutertopic hoor. Ik zit daar ook dus het is daar ook leuk :+
pi_148602555
Jij bent blauw :P Jij zit overal ;)
pi_148603089
Ik zit ook in het peutertopic.
pi_148603453
Leuke spam Inca! :W Tot over heeeeel lang in het peutertopic!
  maandag 12 januari 2015 @ 13:46:22 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148603582
Inca die jurk!!! En die cupcakes!! O+! Gauw naar de peuters joh, dat is heul geen dreumes meer! _O_

FR, Shandaly, Spark ik herken veel van jullie verhalen hoor! Als je zelf even (te)veel aan je hoofd hebt, dan kan een dreumesbui heel makkelijk de druppel zijn. E zit nu ook in een fase waarin ze óf supergezellig, óf superjengelig is :X En ik zat vanochtend echt een beetje moedeloos aan de ontbijttafel toen mijn vriend naar zn werk ging...... zovan "hoe kom ik deze hele dag doooooooor?"

Maar ik ben raw brownies gaan maken, heb het keybord van zolder getrokken zodat E piano kan spelen (helemaal de bom!! ze liet zelfs dr knuffelkat piano spelen *; ) en we hebben vooral heel veel boekjes genesen :') Dat is weer helemaal terug van weggeweest. Madam plant een boekje in je handen, nestelt zich op de grond tussen je benen, en luistert O+

FR, dat staartje is cute zeg O+

Mabawa, nog niet echt succes dus met t nieuwe nachtritueel? -O-
  maandag 12 januari 2015 @ 13:51:53 #245
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_148603783
Wat lief, LB, die boekjes O+

En thnx all O+ :* dit is idd de jurk waar ze echt sterretjes van in haar ogen krijgt, ze vind 'm zó mooi!

Nouja, traktaties maken voor de opvang morgen.. Laters!
3!
pi_148605705
LB, wat ben jij productief O+
En die boekjes O+
  maandag 12 januari 2015 @ 15:22:22 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148606873
Productief, not really :') in plaats van gelijk aan het werk te gaan toen E sliep, heb ik zitten internetten, en nu is ze alweer wakker :X

Ik moet nog even moed verzamelen en bedenken wat we eens kunnen gaan doen.
pi_148607497
Inca die foto's O+

En +1 op de slechte dagen, man had hier het geniale idee om Isa tussen ons in te laten slapen. Ik slaap dan alleen amper :') En ik ging juist vroeg naar bed gisteren want al dagen heel moe en morgen is mijn eerste werkdag weer sinds honderd jaar :') En natuurlijk vandaag een stikchagrijnig kind en dus dito moeder want te weinig slaap. Zucht. En ik wou dat dat takkeweer eens ophield. Ik heb zon nodig! Dat snappen de weergoden toch ook wel ondertussen na al 4 weken storm :(

Oh Shandaly dat goede voornemen geldt voor mij niet in de week voor mijn menstruatie, dus ik heb net een hele zak doritos weggewerkt :Y) Ik weet nog dat mijn man tijdens de borstvoedingvoorlichtingsavond aan de wijkverpleegkundige vroeg of dat kwaad kon, een hele zak chips eten :') Ten eerste lekker gênant, ten tweede zei dat mens ook nog eens dat haar dat sowieso onverstandig leek :') opknopen dat mens :( En mijn man erbij! :( en menstruatie in het algemeen ook :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Spirit82 op 12-01-2015 15:43:53 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_148607522
Koekjes bakken! Samen een filmpje kijken. Met de poppen spelen. Samen zingen. Knutselen. Genoeg te doen! ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 januari 2015 @ 15:40:34 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148607552
Spirit _O-

En Tally, ik heb ook een goed voornemen: geen suiker meer eten :')
Maarrrrr er liggen nog 3 bananen terwijl E die ineens boycot ofzo, dus ik denk dat we muffins gaan bakken :Y)

(ik dacht dat ze weer in slaap was gevallen, maar ze lag blijkbaar gewoon heel stil, want ze ligt alweer te kwaken :D )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')