Oh ja, herkenbaar hoor. Ik voel me daar dan ook lullig over. Maar ja, we zijn ook maar mensen hequote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Omentielvo het volgende:
Schuldig dat ik echt boos was op haar op dat moment![]()
Shandaly, die foto is mooi
Ik had een luier bij me. Dus naar het toilet, boel schoongemaakt, luier aangetrokken met advies daar niet interessant poepen want dan moest ze met haar blote billen in haar spijkerbroek, en dan de afgespoelde natte onderbroek in zo'n luiergeurzakje in mijn tas en 's avonds gelijk in de wasmachine.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, danic, hoe heb je dat opgelost bij de Mac?
En wat klinkt het leuk!
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef danic het volgende:
Ze vond het maar raar dat ik geen reserve onderbroek in mijn tas had (die gaat er dus nu wel standaard in)
Te snel en globaal lezen is niet goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Iehh Danic, ik zou dat ook slecht trekken denk ik. En de onderbroek meteen weggooienEva zit in een fase joh, ik zou haar bijna op Marktplaats zetten
Hahaha, misschien vang je er wel goed geld voor. Je weet maar nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Te snel en globaal lezen is niet goed.Ik las dit dus samen
MaarIrritant zulke fases.
Nee, want als ze alleen bij een van ons is kan ze ook uit het voor ons oog niets met van alles gaan gooien. Ze wil dan iets maar kan het nog niet duidelijk maken. En alles wat iemand heeft of ik dat nu ben of d'r zus wil zij ook hebben. Het zal wel een fase zijn hoop ik en wanneer ze gaat praten hoop ik dat het beter gaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:11 schreef L-E het volgende:
Oh Danic, huuh, daar zit je dan boven je friet met een inonderbroekpoependkindIk zou ook not amused zijn (en idd meteen die onderbroek weg gooien, ik ben niet heel goed met poep. Nagels afbijten kan ik dan weer als de beste
![]()
)
Omen, een keer boos worden is heel normaal. Juist heel waardevol voor je kind om te leren dat anderen ook zulke emoties hebben en deze tonen, boosheid mag er gewoon zijn
fr, kun je duidelijk krijgen waarom sac dat doet? Wil ze samen spelen, is het uit boosheid, denkt ze dat het grappig is?
Vandaag is zo'n dag dat ik eigenlijk hoopte dat het je was gelukt...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef danic het volgende:
En jongens! Als het had gelukt had ik Femke stiekem verstopt en hier gehouden![]()
Dat zeker!quote:Maar het was echt leuk en zeker voor herhaling vatbaar
Dit! Maar aan de andere kant is het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef L-E het volgende:
Oh fr, zeker als die buren 's avonds boren zou ik me geen moment bezig houden met dat ze mogelijk last hebben van mijn huilende kinderen. Huilende kinderen zijn vaak niet te sturen, maar boren kun je inplannen, dus dat vind ik een tikje flauw van ze.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef Omentielvo het volgende:
Goede kwaliteit foon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mop, niet schuldig voelen (al heb ik dat ook vaak hoor), ook jij bent een mens en ervaart emoties. Je voedt je kind op naar beste kunnen en beeld je eens in wat voor een mens zij later zou zijn als zij nooit heeft geleerd dat haar acties ook effect hebben op anderen? Je foet het goed, echt
Kyara, wat een snoetjes
En clan Shandaly en clan Danicwat is Eva veranderd, Danic!
Ik sloeg even een pagina overmaar ik ben het kwijt hoor, huuu.. Ik wil te graag pics spammen want MIJN KIND IS TWEE WAT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan moet ik nu ook weg hier he?Dag dreumesjes, tot snel
ik ga jullie missen!
[ Bericht 7% gewijzigd door Incantrix op 12-01-2015 12:49:26 ]3!
Nee hoor, je mag best nog even blijven plakken... Peutertopic is zó veel minder leukquote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Incantrix het volgende:
Maar dan moet ik nu ook weg hier he?Dag dreumesjes, tot snel
ik ga jullie missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |